Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLidia Szulkowski Został zmieniony 11 lat temu
1
1
2
Zwyczaje zakupowe Polaków
3
Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach 12-16 stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej wielkości próby wynosi +/-3,1%, przy wiarygodności oszacowania równej 95%.
4
Postępujące równouprawnienie płci w dziedzinie codziennych zakupów 4
5
Do którego sklepu po zakupy? 5
6
Zakupy coraz bardziej codzienne? 6
7
Coraz mniejsza podatność na standardowe akcje promocyjne 7
8
Wzrasta znaczenie niestandardowych, aktywnych form promocji 8
9
Osoby odpowiedzialne za zakup produktów spożywczych i codziennego użytku w gospodarstwie domowym 9 Kto w Pana(i) gospodarstwie domowym robi bieżące zakupy lub jest odpowiedzialny za zakup artykułów spożywczych i codziennego użytku?
10
Liczba godzin przeznaczanych tygodniowo na dokonywanie zakupów Średnio: 2008 - 3,0 2009 - 3,0 2010 - 3,0 10 Ile mniej więcej godz. poświęca Pan(i) tygodniowo na robienie zakupów 11%
11
Dni w których zwyczajowo dokonywane są największe zakupy 11 Jakiego dnia tygodnia robi Pan(i) największe zakupy? Pozostali respondenci wskazali odpowiedź: Każdego dnia robię podobne zakupy (w 2010 roku było to 43% badanych).
12
Alokacja wydatków przeznaczanych na normalne zakupy w ciągu tygodnia 12 Jeżeli by uwzględnić całość wydatków, jakie przeznacza Pan(i) na normalne zakupy w ciągu całego tygodnia, to jaką część z nich, przeciętnie, wydaje Pan(i) w sklepach, supermarketach samoobsługowych, a jaką w sklepach, na straganach, gdzie podaje sprzedawca?
13
Znaczenie czynników warunkujących wybór miejsca dokonywania zakupów Średnie ocen Dla 85% decydujące lub ważneDla 83% decydujące lub ważne SKALA OCEN: [1] zupełnie nie ważne [2] mało ważne [3] ważne [4] decydujące 13 Jakie znaczenie dla wyboru miejsca zakupów ma dla Pana(i) …?
14
Preferencje i upodobania zakupowe
15
Upodobania i przyzwyczajenia zakupowe Polaków 15 Przeczytam teraz Pan(i) różne zdania opisujące upodobania i przyzwyczajenia zakupowe ludzi. Proszę o każdym z nich powiedzieć, czy Pan(i) z nim się zgadza czy też nie zgadza?
16
Akcje promocyjne, sklepy wielkopowierzchniowe
17
Wybrane efekty stosowania akcji promocyjnych 17 Czy zdarzyło się Panu(i) w ciągu ostatnich 6 miesięcy …?
18
Ulubione formy akcji promocyjnych Średnie ocen 18 SKALA OCEN: [1] bardzo nie lubię [2] raczej nie lubię [3] ani lubię, ani nie lubię [4] raczej lubię [5] bardzo lubię Są różne typy promocji. Proszę powiedzieć w jakim stopniu lubi lub nie lubi Pan(i) dany typ promocji …?
19
Ulubione formy akcji promocyjnych 19 Są różne typy promocji. Proszę powiedzieć w jakim stopniu lubi lub nie lubi Pan(i) dany typ promocji …?
20
Poparcie dla rozwoju sieci supermarketów 20 Wzorem krajów zachodnich w ciągu ostatnich lat budowane są w Polsce wieloasortymentowe duże supermarkety (zwykle na peryferiach lub poza obszarem centrów dużych miast). Czy Pan(i) osobiście jest za czy też przeciw budowie takich supermarketów?
21
21
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.