Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Duże wydarzenie wymaga dużego zaangażowania, dużego doświadczenia, dużego partnera Prezentacja możliwości GTP jako INTEGRATORA imprezy Mistrzostwa Europy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Duże wydarzenie wymaga dużego zaangażowania, dużego doświadczenia, dużego partnera Prezentacja możliwości GTP jako INTEGRATORA imprezy Mistrzostwa Europy."— Zapis prezentacji:

1 Duże wydarzenie wymaga dużego zaangażowania, dużego doświadczenia, dużego partnera Prezentacja możliwości GTP jako INTEGRATORA imprezy Mistrzostwa Europy - Euro 2012

2 Największa grupa na świecie Grupa Telekomunikacji Polskiej S.A. to wiodące, wyspecjalizowane w dziedzinie teleinformatyki spółki na rynku polskim: Telekomunikacja Polska Orange WP … i światowym - Grupa France Telecom, operator sieci Orange Doświadczenie w realizacji największych imprez (nie tylko sportowych) na świecie: Tour de France 1940, Olimpiada zimowa 1992, Mistrzostwa Świata Piłki Nożnej 1998, Mistrzostwa Świata w Atletyce 2003, Route de Rhum 2006, coroczna organizacja French Open na Roland Garros, Festiwal Filmowy w Cannes, Zgromadzenie G8 oraz wybory parlamentarne.

3 Nieustający rozwój technologii Trend rozwoju konwergencji i uniwersalności rozwiązań czyni je jeszcze łatwiejszymi dla użytkownika Rozwiązania oparte o protokół IP już dzisiaj zyskują popularność wśród naszych klientów IP TV – Videostrada tp IP Video konferencje IP Telefonia, Sieci IP - Transmisje z gwarancją pasma i priorytetyzacją ruchu Rozwiązania te ułatwiają integrację systemów informatycznych, baz danych, współprace różnych środowisk aplikacyjnych. Mistrzostwa Europy w 2012 roku wymagają zastosowań stabilnych i sprawdzonych Przyjęcie zasady zamrożenia technologii łączności na dwa lata przed imprezą spowoduje, że będziemy opierać się wyłącznie na technologiach dostępnych w 2010 roku. Jest to gwarancja stabilności i możliwości realnego wdrożenia.

4 Mistrzostwa Europy w 2012 roku wymagają Zrozumienia potrzeb wielu różnych grup odbiorców Zaplecza infrastrukturalnego: dostępności infrastruktury technicznej, wyspecjalizowanych służb technicznych w każdej z lokalizacji. Zaplecza logistycznego (np. przy dystrybucji biletów: rozległa sieć dystrybucji powszechnie obecna w Polsce i Europie) Umiejętności zintegrowania różnych środowisk aplikacyjnych, technologii i informacji z różnych zakątków geograficznych. DEDYKOWANEGO ZESPÓŁU WDROŻENIOWEGO i OBSŁUGI KLIENTA NA POTRZEBY PROJEKTU.

5 Zdefiniowane potrzeby odbiorców W ramach przedsięwzięcia Euro 2012 istnieje potrzeba zaadresowania potrzeb teleinformatycznych dla 4 grup użytkowników: Publiczności Dziennikarzy Służb miejskich: policji, straży, ochrony, służby ratunkowej i zdrowia Sportowców Dla każdej z tych grup należy zapewnić taką infrastrukturę usług, która: Zwiększa bezpieczeństwo Zwiększa wygodę i komfort uczestnictwa Gwarantuje najwyższą jakość i stabilność rozwiązań

6 Każde pytanie to potrzeba informacji czyli synchronizacji wiedzy Gdzie są jeszcze wolne pokoje? Gdzie odbywa się mecz? Jak tam trafić? Którędy jechać? Gdzie zaparkować? Gdzie znaleźć parkometr? Gdzie można kupić bilet autobusowy? Jakie są atrakcje w mieście na czas mistrzostw? Gdzie można kupić bilety na mecze? Czy można je jakoś wygrać? Gdzie jest najbliższa placówka medyczna? Policji? Gdzie można dobrze zjeść? Co można robić w wolnym czasie? Gdzie można zgłosić zaginięcie dziecka? Jakie mecze będą dzisiaj? W jakim składzie dzisiaj wystąpią drużyny? Gdzie można obejrzeć mecze poza stadionami? Gdzie są umieszczone telebimy? Czy można obejrzeć wczorajsze bramki?

7 Zintegrowana informacja Zintegrowany system komunikacji zawierający wszelkie niezbędne informacje dopasowane do kanałów dystrybucji w podstawowych językach Europy Zintegrowane Centrum Informacji i Pomocy wskazówki nawigacyjne i informacyjne wgrane w telefony z GPS INFOLINIA PORTAL SERWISY WAP I SMS Integracja z systemami monitoringu i bezpieczeństwa np. chipy w ubraniu pozwalają monitorować miejsce pobytu dziecka oraz z Centrum Dyspozycji Służby Miejskiej

8 W co zaangażuje się publiczność TRANSMISJA WYDARZEŃ – zintegrowany system zawartości VIDEO i nie tylko dostępny: W DOMU, W KOMÓRCE, W INTERNECIE NA STADIONIE, W ŚRODKACH LOKOMOCJI, W PARKU, PUBIE. Imprezy lokalne - Promocja Miasta Oprócz GPS, usługi geolokalizacyjne. Do każdego telefonu w sieci Orange znajdującego się w określonym miejscu może być wysłany komunikat zachęcający do skorzystania z okazji Koło stadionu (kto gra i ile jest wolnych biletów), co można robić dziś wieczorem… Telekomunikacja a przychody dla miasta. Organizacja konkursów z płatnymi usługami telekomunikacyjnymi: Wygrywanie biletów Obstawianie wyników Popieranie inicjatyw władz miejskich (wirtualny stadion tp, tu: czy chciałbyś żeby mistrzostwa odbywały się w Twoim mieście?) Problem dystrybucji biletów PUNKTY SPRZEDAŻY OPERATORA wykorzystanie istniejącego łańcucha dystrybucji w Polsce i za granicą

9 Wymagania dziennikarzy To grupa o bardzo zróżnicowanych wymaganiach. Musi jej być udostępnione każde możliwe łącze do transmisji głosu i danych, dostępne w każdej technologii i prędkości Podejście Grupy TP zakłada zamrożenie technologii na dwa lata wcześniej. Gwarantuje to jakość rozwiązań, ustabilizowanych i sprawdzonych na dwa lata przed imprezą. Telefonia IP Transmisja danych i video Z uwagi na szybko rozwijającą się technologię należy założyć że standard 2012 to porty o prędkości 1 Gb/s. Wirtualny Helpdesk Jedno zintegrowane środowisko dla całego kraju, z lokalnie rozproszoną dostępnością do służb technicznych i pomocy. Centrale IPPABX Kody dostępu do punktów WiFi Pokoje transmisyjne Telepresence

10 Usługi publiczne Zautomatyzowana logistyka usług opartych o telemetrię Śmietniki – wysyłają impuls przed zapełnieniem Automaty do biletów – przed opróżnieniem Szafki w przechowalni sterowane i płatne przez sms Lodówki z napojami sterowane i płatne przez sms Alarmy zniszczeniowe lub kradzieżowe – przez sms Miejsca parkingowe – płatne smsem Bilety autobusowe – płatne smsem Centrum dyspozycyjne zintegrowane z: Centrum Informacyjnym i Pomocy Bazami i centrami logistycznymi służb (np. Interpol posiada bazę chuliganów) Centrum Monitoringu Wirtualnym Centrum Lekarskim

11 Bezpieczeństwo Wirtualne Centrum Lekarskie Realne punkty pierwszej pomocy pielęgniarskiej Łączność on-line z lekarzami – możliwość wirtualnej konsultacji lekarskiej Centrum Monitoringu Monitoring miasta kamery, natężenie ruchu zintegrowanie z GPS Monitoring obiektów kamery, możliwość odnajdywania każdego człowieka posiadającego kartę przepustkę (RFID) usprawnienie wejścia na stadion – czytniki siatkówki oka; przy odbiorze karty / biletu skanowana jest siatkówka oka i przekazywana do centralnego systemu bazy danych. Broadcast sms pozwala kompletować załogi interwencyjne oddalone od siebie.

12 Sportowcy Sprawna komunikacja wewnątrz danej ekipy sportowej VIP SIM – lokalne karty SIM z wgranymi wszystkimi aplikacjami potrzebnymi na miejscu Serwis techniczny Dostęp do zintegrowanej platformy komunikacyjnej w miasteczku sportowym / hotelach Główny nacisk na VOD na platformie Livebox tp (mogą służyć jako materiały szkoleniowe, do omawiania taktyki meczu) Krótka ścieżka do Zintegrowanego Centrum Informacji i Pomocy Tworzenie społeczeństwa fanów wokół swoich idoli Miejsce na blogi (mobilne i stacjonarne) dla indywidualnych sportowców Mobilne chaty

13 Następne kroki NAJWYŻSZY CZAS POWOŁAĆ ZESPOŁY ROBOCZE I ROZPOCZĄĆ PRACE


Pobierz ppt "Duże wydarzenie wymaga dużego zaangażowania, dużego doświadczenia, dużego partnera Prezentacja możliwości GTP jako INTEGRATORA imprezy Mistrzostwa Europy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google