Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 IAB Rising Stars 19 kwietnia, 2011 2014-01-12Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 IAB Rising Stars 19 kwietnia, 2011 2014-01-12Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska."— Zapis prezentacji:

1 1 IAB Rising Stars 19 kwietnia, 2011 2014-01-12Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska

2 2 IAB US: jak uatrakcyjnić medium internetowe dla brandingu? Inicjatywa Reimagining interactive advertising Raport Bain&Co. Building brands online: an interactive advertising action plan Wniosek: formaty i kreacje reklamowe w zbyt małym stopniu wykorzystują potencjał kreatywny i innowacyjność medium Geneza Rising Stars 2014-01-122Piotr Kowalczyk

3 3 Cel: poszukiwanie innowacyjnych formatów reklamowych podporządkowanych celom brandingowym, które będą mogły stać się standardem rynkowym Podstawowe wymaganie: format powinien angażować, zachęcać do interakcji, i powinien robić to w sposób przyjazny dla odbiorcy Kryteria: – Branding – User Experience – Funkcjonalność – Integracja ze stroną – Łatwość adaptacji Konkurs Rising Stars 2014-01-123Piotr Kowalczyk

4 4 Jury: dyrektorzy kreatywni, specjaliści ds. obsługi i produktu reklamowego ze strony wydawców, dostawcy technologii reklamowych 36 zgłoszonych prac 6 zwycięskich formatów http://www.iab.net/iab_products_and_industry_services/508676/508767/Ad_Unit/risingstars Konkurs Rising Stars 2014-01-124Piotr Kowalczyk

5 5 6-miesięczny okres próbny Formaty, które się przyjmą, zostaną ogłoszone standardem W planie podobna akcja dla formatów na urządzenia mobilne Co dalej? 2014-01-125Piotr Kowalczyk

6 6 SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ!


Pobierz ppt "1 IAB Rising Stars 19 kwietnia, 2011 2014-01-12Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska."

Podobne prezentacje


Reklamy Google