Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJowita Mysiak Został zmieniony 11 lat temu
1
Wiślana Trasa Rowerowa w Województwie Pomorskim
Rafał Baranowski Inspektor w Departamencie Turystyki „Rowerowo-wrotkarskie Pomorskie- marką przyszłości” Gdańsk 19 maja 2010 r.
2
Wprowadzenie standardów oraz wizerunku WTR
Inwentaryzacja terenowa Audyt i Koncepcja
3
Filozofia marki WTR Odkrywanie w ramach aktywnego wypoczynku nieznanej, tajemniczej i zapomnianej krainy Doliny Wisły, dostępne dla całej rodziny, dla amatora i weterana wyjazdów rowerowych. Poznawanie na rowerze miejsc znanych i nieznanych, dla miłośnika przyrody, zabytków, krajobrazów i po prostu „pedałowania” przed siebie. Eksponowanie emocjonalnej wartości marki, jaką jest Królowa Polskich Rzek i jej centralne znaczenie dla dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego Polski. A do tego rozwój infrastruktury turystycznej oraz oferty kulturowej.
4
Wiślana Trasa Rowerowa
Sieciowy produkt turystyczny Województwa Pomorskiego
5
Badanie potencjału turystycznego WTR WP
6
Gdańsk – kluczowe miasto WTR
7
Rozwój miast na szlaku WTR
Tczew – miasto przyjazne rowerzyście
8
Oferta miasta, regionu na szlaku
9
Partnerstwo województw
Woj. Kujawsko-pomorskie Cel podróży turysty rowerowego
10
CEL, INTEGRACJA,OFERTA, PROFITY
GDAŃSK SOPOT GDYNIA TCZEW GNIEW KWIDZYN NOWE GRUDZIĄDZ ŚWIECIE CHEŁMNO BYDGOSZCZ SOLEC KUJAWSKI TORUŃ ROZWÓJ GOSPODARCZY OBSZARU WISŁY POMIĘDZY AGLOMERACJĄ TRÓJMIEJSKĄ A BYDGOSKO-TORUŃSKĄ
11
Miasta o mocnym wizerunku Gdańsk, Sopot, Toruń
Oferta mniejszych miast na szlaku Tczew, Gniew, Chełmno, Świecie Regiony i obszary turystyczne Mewia Łacha, Ptasi Raj, Biała Góra Kultura, tradycja, dziedzictwo historia Polski wiślanej, rzemiosło, zamki gotyckie, toruńska starówka Produkty miejsca gdańskie festiwale, inscenizacje w Gniewie, toruńskie pierniki
12
Astronomiczne Inspiracja...
z Gdańska do Toruńa Od Jana Heweliusza do Mikołaja Kopernika
13
Konsekwencja w dążeniu do celu
14
Materiały promocyjne, strona internetowa alongwisla.pl
15
Szczegółowa analiza lewego brzegu Wisły WP – ponad 60 plansz
16
Szczegółowa analiza lewego brzegu Wisły WP – ponad 60 plansz
17
Dziękuję Państwu za uwagę
KONTAKT: Departament Turystyki Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego ul. Długi Targ Gdańsk
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.