Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
2
Supermarkety i dyskonty
Wybór Konsumenta – wyniki badań
3
Dlaczego supermarkety i dyskonty?
Polacy są najbardziej przywiązani do tradycyjnych zakupów, spośród wszystkich krajów Europy Środkowo-Wschodniej W 2013 r. blisko 80% polskich obywateli dokonało zakupów w dyskontach W 2014 r. sklepy wielkopowierzchniowe wygenerują ponad 50% wartości sprzedaży osiągniętej na rynku artykułów spożywczych
4
Co najbardziej cenimy w supermarketach i dyskontach?
5
Najważniejsze kryteria jakimi kierują się konsumenci supermarketów i dyskontów przy zakupie produktów jakość produktów świeżych - 88% dobre oznaczenie produktów - 85% sprawna obsługa kasowa - 85% zróżnicowana oferta ogólna - 83% jakość produktów marki własnej - 83%
6
Kto najlepszy? Najbardziej cenioną marką przez konsumentów
w kategorii dyskonty jest BIEDRONKA. Badania wykazały, że marka ta jest niekwestionowanym liderem na polskim rynku.
7
Ul. K.Żegockiego 4 Poznań Tel
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.