Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Piotr Knaś, Małopolski Instytut Kultury

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Piotr Knaś, Małopolski Instytut Kultury"— Zapis prezentacji:

1 Piotr Knaś, Małopolski Instytut Kultury
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Badania opinii klientów na temat usług oferowanych przez samorządowe instytucje kultury (GWD) Poznań Kutno Kartuzy Biała Podlaska Bytom Turek Centra kultury Biblioteki Muzea Piotr Knaś, Małopolski Instytut Kultury Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2 Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego
Charakter badania Sondaż ankietowy wśród klientów (uczestników) instytucji kultury Pełny zakres oferty (programu) instytucji Dwie tury badania w odstępie roku Trzy kwestionariusze dla różnych typów instytucji Wspólne moduły kwestionariusza umożliwiające porównanie odrębnych instytucji w jednym mieście Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

3 Cel badania ewaluacja działalności miejskich instytucji kultury
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Cel badania ewaluacja działalności miejskich instytucji kultury przebadanie zadowolenia (satysfakcji) z miejskich usług społecznych w obszarze kultury porównania funkcjonowania instytucji biorących udział w pracach GWD Określenie trendów (zmian) w postrzeganiu instytucji przez odbiorców Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

4 Miejskie polityki kultury / badania społeczne
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Miejskie polityki kultury / badania społeczne Strategia (plan) rozwoju sektora kultury Potrzeby w zakresie rozwoju infrastruktury kultury Doskonalenie i rozwój miejskich usług społecznych w obszarze kultury (jakość, dostępność, marka, itp.) Twarde dane do debaty na temat programu miejskich instytucji kultury Ewaluacja przyjętych planów rozwoju instytucji kultury Rozpoznawanie potrzeb odbiorców instytucji kultury Podnoszenie kompetencje zespołów instytucji kultury w zakresie programowania działalności Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

5 Monitorowanie rozwoju usług
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Monitorowanie rozwoju usług Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

6 Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego
Wiedza o odbiorcach Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

7 Bytomskie Centrum Kultury; miejsce zamieszkania odbiorców
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Bytomskie Centrum Kultury; miejsce zamieszkania odbiorców Zasięg oferty instytucji Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

8 Benchmarking instytucji
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Benchmarking instytucji Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

9 Mierzenie jakości usług wg. odbiorców
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Mierzenie jakości usług wg. odbiorców Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

10 Waga nadawana działalności
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Waga nadawana działalności Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

11 Podsumowanie Sondaże ankietowe wśród odbiorców usług mogą:
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Podsumowanie Sondaże ankietowe wśród odbiorców usług mogą: wspierać zarządzanie przez cele; ułatwiać ocenę działalności instytucji; wskazywać na problemy. Ważna uwaga: wyniki badań powinny być źródłem dla analiz (debat). To wyłącznie jedno ze źródeł dla decyzji. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Pobierz ppt "Piotr Knaś, Małopolski Instytut Kultury"

Podobne prezentacje


Reklamy Google