Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU."— Zapis prezentacji:

1 WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU

2 WPROWADZENIE Wszyscy jesteśmy uczestnikami programu Comenius Eco&Art. Jego celem jest tworzenie dokumentacji cennych przyrodniczo a także zagrożonych zniszczeniem elementów środowiska naturalnego, ale także poznawanie innych krajów ich kultury, historii, dzisiejszych warunków w jakich się uczymy. Poznawanie innych daje możliwość znajdywania rozwiązań problemów – stosowanych przez naszych przyjaciół z innych stron Europy, zawsze też wzbogaca naszą znajomość świata. Dlatego chcemy jak najbardziej poznać siebie nawzajem.

3 ZADANIA Stwórzcie grupy w których zadania wykonywać będą: –Informatyk –Historyk –Przyrodnik –Plastyk –Anglista W każdej grupie otrzymacie zadania do wykonania w okresie od stycznia 2013 roku do kwietnia 2014r.

4 INFORMATYK PRZYGOTUJ PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ NA TEMAT UCZESTNIKÓW PROGRAMU: WĘGRY, WŁOCHY, NIEMCY, TURCJA W PREZENTACJI MOŻESZ UMIEŚCIĆ INFORMACJE O: –Położeniu geograficznym w danym kraju, europie –Historii miejscowości i państwa –Szkoły w danym kraju PRZYGOTUJ 4 PREZENTACJE MOŻESZ KORZYSTAĆ Z DOSTĘPNYCH STRON WWW A TAKŻE Z INFORMACJI JAKIE ZDOBĘDZIESZ OD ZNAJOMYCH PRZYJACIÓ, RODZINY

5 HISTORYK PRZYGOTUJ JAK NAJWIĘCEJ INFORMACJI O HISTORII KRAJÓW, REGIONÓW I MIAST PARTNERSKICH WSKAŻ ZNACZENIE KRAJÓW PARTNERSKICH W HISTORII EUROPY WSKAŻCIE JEDNĄ, DWIE POSTACI TWOIM ZDANIEM NAJISTOTNIEJSZE W HISTORII DANEGO KRAJU

6 PRZYRODNIK PRZYGOTUJ INFORMACJE O POŁOŻENIU GEOGRAFICZNYM KAŻDEGO Z KRAJÓW, ZNAJDŹ ZAGROŻENIA EKOLOGICZNE WYSTĘPUJĄCE W KRAJACH PARTNERSKICH I SPOSOBY W JAKIE KRAJE TE SOBIE Z TYMI ZAGROŻENIAMI RADZĄ WSKAŻ NAJWIĘKSZE ATRAKCJE TURYSTYCZNE

7 PLASTYK DZIAŁANIA WYKONANE PRZEZ HISTORYKA I PRZYRODNIKA PRZEDSTAW W FORMIE PLASTYCZNEJ: –PLAKAT LUB INNA FORMA PLASTYCZNA NA TEMAT HISTORII, ZNANYCH OBIEKTÓW TURYSTYCZNYCH, EKOLOGII

8 ANGLISTA PRZETŁUMACZ PREZENTACJE MULTIMEDIALNE I TEKSTY PRZYGOTOWANE W PRACACH PLASTYCZNYCH NA JĘZYK ANGIELSKI TAK ABY MOGŁY BYĆ ZROZUMIANE W INNYCH KRAJACH, W DZIAŁANIU TYM UZYSKASZ POMOC OD PANI IZY I PANA TOMKA.

9 ŹRÓDŁA

10 W TWOICH DZIAŁANIACH MOŻESZ WYKORZYTSTAĆ DOSTĘPNE STRONY WWW, NP.: www.WIKIPEDIA.com, www.GOOGLE.comwww.WIKIPEDIA.com www.GOOGLE.com STRONY DANYCH PAŃSTW: NP: www.hungary.com ; http://forum.wegierskie.com/; http://www.wegry.info.pl/; www.italiamia.com ; http://www.wlochy.edu.pl; http://www.italia- italia.pl/; http://www.niemcy-online.pl/ ; www.goturkey.com http://www.germany.travel/pl/index.html; http://www.turcja.org.pl/; http://turcjawsandalach.pl/; http://www.turcja.home.pl/turcja/pl/index_p.htm;www.hungary.com http://forum.wegierskie.com/http://www.wegry.info.pl/ www.italiamia.comhttp://www.wlochy.edu.plhttp://www.italia- italia.pl/http://www.niemcy-online.pl/www.goturkey.com http://www.germany.travel/pl/index.html http://www.turcja.org.pl/http://turcjawsandalach.pl/ http://www.turcja.home.pl/turcja/pl/index_p.htm DOSTĘPNE KSIĄŻKI, INFORMACJE PRASOWE, INFORMACJE OD LUDZI KTÓRZY ODWIEDZILI TE PAŃSTWA

11 PROCES W CELU WŁAŚCIWEGO WYKONANIA ZADANIA ZEBRANE INFORMACJE NALEŻY SKATALOGOWAĆ I WŁAŚCIWIE OPRACOWAĆ KOLEJNYM ETAPEM JEST WYKONANIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ, PRACY PLASTYCZNEJ I MAKIETY – ZAŁOŻONYCH W ZADANIACH WYKONANE PRACE NALEŻY ZAPREZENTAOWAĆ NA SPECJALNYM APELU

12 OCENA – KRYTERIA - EWALUACJA PODSTAWOWYM KRYTERIUM OCENY DZIAŁAŃ JEST KOMPLETNOŚĆ PRACY, ORAZ ADEKWATNOŚĆ ZASTOSOWANYCH ŚRODKÓW DO ZAMIERZONEGO CELU NASTĘPNIE – KREATYWNOŚĆ DALEJ – JAKOŚĆ JEJ WYKONANIA

13 EWALUACJA WASZA PRACA MA NIE TYLKO PRZYBLIŻYĆ UCZNIOM W POLSCE NASZE KRAJE PARTNERSKIE ALE TAKŻE UMOŻLIWIĆ UCZNIOM Z INNYCH KRAJÓW POZNANIE WASZEGO POLSKIEGO PUNKTU WIDZENIA, TAK WIĘC BARDZO WAŻNE BĘDZIE ZAPREZENTOWANIE DZIAŁAŃ W JĘZYKU ANGIELSKIM

14 KONKLUZJE W KAŻDYM ETAPIE DZIAŁAŃ SĄ DO WASZEJ DYSPOZYCJI WSZYSCY NAUCZYCIELE NASZEJ SZKOŁY KORZYSTAJCIE W JAK NAJWIĘKSZYM STOPNIU Z WIEDZY JAKĄ POSIADAJĄ OSOBY, KTÓRE JUŻ BYŁY W TYCH KRAJACH NIE DZIAŁAJCIE TAK JAK INNI, SZUKAJCIE ZAWSZE WŁASNEJ DROGI

15 POWODZENIA


Pobierz ppt "WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU."

Podobne prezentacje


Reklamy Google