Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWojciecha Szulczyk Został zmieniony 11 lat temu
1
PR jako piąta władza 25 - 26 października 2005r. Centrum Konferencyjno Apartamentowe Warszawa Wilanów
2
Do Twoich obowiązków należą kontakty z mediami? Do Twoich obowiązków należą kontakty z mediami? TAK NIE
3
Dlatego wiesz, że: umiejętne kontakty służb PR z mediami mają ogromne znaczenie w kształtowaniu wizerunku firmy i wymagają one stałego podnoszenia kwalifikacji. umiejętne kontakty służb PR z mediami mają ogromne znaczenie w kształtowaniu wizerunku firmy i wymagają one stałego podnoszenia kwalifikacji. TAK
4
Warto dowiedzieć się, że: umiejętne kontakty służb PR z mediami mają ogromne znaczenie w kształtowaniu wizerunku firmy i wymagają one stałego podnoszenia kwalifikacji. umiejętne kontakty służb PR z mediami mają ogromne znaczenie w kształtowaniu wizerunku firmy i wymagają one stałego podnoszenia kwalifikacji. NIE
5
Warto, żebyś dowiedział się, że: zmieniają się techniki zdobywania informacji przez dziennikarzy, zmieniają się techniki zdobywania informacji przez dziennikarzy, powstają nowe sposoby przygotowania materiałów do publikacji i emisji, powstają nowe sposoby przygotowania materiałów do publikacji i emisji, coraz ważniejsza jest szybkość reakcji na pojawiające się problemy, coraz ważniejsza jest szybkość reakcji na pojawiające się problemy, następuje ewolucja przepisów prawnych regulujących dostęp do informacji i odpowiedzialność dziennikarską. następuje ewolucja przepisów prawnych regulujących dostęp do informacji i odpowiedzialność dziennikarską. To pierwsze argumenty by wziąć udział w warsztatach Argumenty i dowody Potrzebujesz dowodu? TAK NIE
6
Jak wykazały badania przeprowadzone w USA, ponad 60 proc. zawartości merytorycznej takich pism jak New York Times czy Washington Post powstaje na podstawie materiałów pochodzących od specjalistów PR. (źródło: Leon V. Sigal, Reporters and Officials, The Organization and Politics of Newsmaking) Autorzy tych badań twierdzą, że w mniej znanych pismach ten procent jest jeszcze wyższy. (źródło: vortal e-pr) Dowody
7
istotą media relations jest partnerstwo istotą media relations jest partnerstwo nienadążanie za potrzebami mediów przez służby PR, musi prowadzić do konfliktów, a więc negatywnie wpływać na wizerunek firmy nienadążanie za potrzebami mediów przez służby PR, musi prowadzić do konfliktów, a więc negatywnie wpływać na wizerunek firmy (przykładem CONSTAR czy SZTABY WYBORCZE niektórych ugrupowań) Argumenty i dowody To kolejne argumenty by wziąć udział w warsztatach Potrzebujesz dowodu? TAK NIE
8
Dojrzały rynek środków masowego przekazu, taki jak w USA, czy Wielkiej Brytanii, opiera się na informacjach pochodzących od służb public relations. Media i PR to naturalni partnerzy, nawzajem siebie potrzebujący. Tworzenie barier między nimi prowadzić może jedynie do degeneracji systemu obrotu informacją w Polsce. (źródło: vortal e-pr) Dowody
9
Specjaliści w zakresie komunikacji społecznej coraz częściej twierdzą, że PR staje się piątą władzą. Nieumiejętność posługiwania się zmieniającymi narzędziami w tej dziedzinie, może doprowadzić firmy do strat, a ich kierownictwu utrudnić karierę zawodową. Argumenty i dowody To ważny argument by wziąć udział w warsztatach Wciąż masz wątpliwość? TAK NIE
10
Ten test, pozwoli Ci ostatecznie podjąć decyzję. Odpowiedz sobie lub Masz doświadczenie w kontaktach z mediami. Masz doświadczenie w kontaktach z mediami. Znasz wielu dziennikarzy. Znasz wielu dziennikarzy. Potrafisz zorganizować konferencję prasową. Potrafisz zorganizować konferencję prasową. Codziennie czytasz gazety - regularnie czytasz też czasopisma. Codziennie czytasz gazety - regularnie czytasz też czasopisma. Regularnie oglądasz dzienniki i publicystykę w TV. Słuchasz radia. Regularnie oglądasz dzienniki i publicystykę w TV. Słuchasz radia. Znasz prawo prasowe. Znasz prawo prasowe. Potrafisz samodzielnie napisać publikację prasową. Potrafisz samodzielnie napisać publikację prasową. Sprostowania pisane przez Ciebie przynoszą oczekiwane efekty. Sprostowania pisane przez Ciebie przynoszą oczekiwane efekty. Wiesz na jakie rzeczy zwracać uwagę przy autoryzacji materiału dziennikarskiego. Wiesz na jakie rzeczy zwracać uwagę przy autoryzacji materiału dziennikarskiego. Wiesz jak postępować z mediami w sytuacjach kryzysowych. Wiesz jak postępować z mediami w sytuacjach kryzysowych. Potrafisz opracować plan działań media relations. Potrafisz opracować plan działań media relations. Potrafisz zinterpretować wskaźniki rynku mediów. Potrafisz zinterpretować wskaźniki rynku mediów. Biegle posługujesz się wszystkimi narzędziami media relations. Biegle posługujesz się wszystkimi narzędziami media relations. Test TTTT NNNN Pojawiły się odpowiedzi NIE? Zapraszamy na warsztaty
11
jak dzięki mediom kreować wizerunek, jak dzięki mediom kreować wizerunek, jak umiejętnie wykorzystać media do osiągnięcia założonych celów, jak umiejętnie wykorzystać media do osiągnięcia założonych celów, jak zainteresować dziennikarza tematem, jak zainteresować dziennikarza tematem, jak skutecznie pisać sprostowania i odpowiedzi, jak skutecznie pisać sprostowania i odpowiedzi, jak postępować z mediami w sytuacjach kryzysowych, jak postępować z mediami w sytuacjach kryzysowych, poznasz mechanizmy manipulacji medialnej, poznasz mechanizmy manipulacji medialnej, czarny PR – czy warto go stosować? czarny PR – czy warto go stosować? Dzięki tym warsztatom, dowiesz się: Kto Ci pomoże lepiej to zrozumieć?
12
Joanna Bastrzyk - Ceniony dydaktyk. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalista w zakresie public relations. Przez blisko dwa lata związana z Telewizją TVN jako spec. ds. public relations. Zarządza wizerunkiem artystów, m.in. Cezarego Pazury. Pracownik Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie – specjalizuje się w marketingu medialnym i public relations. Joanna Bastrzyk - Ceniony dydaktyk. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalista w zakresie public relations. Przez blisko dwa lata związana z Telewizją TVN jako spec. ds. public relations. Zarządza wizerunkiem artystów, m.in. Cezarego Pazury. Pracownik Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie – specjalizuje się w marketingu medialnym i public relations. Ona
13
Wiesław Gałązka - dziennikarz i publicysta, wieloletni dyrektor kreatywny w agencjach reklamowych, ekspert w zakresie etyki i prawa reklamy, mediów i public relations. Doradca medialny w sztabach wyborczych różnych ugrupowań politycznych latach 2000, 2001 i 2002. Prowadzi zajęcia w Podyplomowym Studium Komunikowania i Kreacji Wizerunku Publicznego w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Specjalista ds. marketingu politycznego. Wiesław Gałązka - dziennikarz i publicysta, wieloletni dyrektor kreatywny w agencjach reklamowych, ekspert w zakresie etyki i prawa reklamy, mediów i public relations. Doradca medialny w sztabach wyborczych różnych ugrupowań politycznych latach 2000, 2001 i 2002. Prowadzi zajęcia w Podyplomowym Studium Komunikowania i Kreacji Wizerunku Publicznego w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Specjalista ds. marketingu politycznego. On
14
Koszt uczestnictwa, który obejmuje – udział w dwóch dniach warsztatów w godz. 9.oo – 17.oo, materiały szkoleniowe, książka autorstwa Wiesława Gałązki Nie wystarczy być,... czyli od zera do lidera, serwis kawowy, lunch (każdego dnia), konsultacje z wykładowcami, również po warsztatach, ankieta poszkoleniowa, imienny certyfikat uczestnictwa. zgłoszenia do 13.10.05 – zniżka 10% zgłoszenia do 13.10.05 – zniżka 10% klienci PredomexRelations – zniżka 15% klienci PredomexRelations – zniżka 15% zgłoszenie 2 osób – zniżka 10% zgłoszenie 2 osób – zniżka 10% To nie jest koszt. To inwestycja! Pobierz formularz zgłoszeniowy pobierz.doc pobierz.pdf
15
Predomex Sp. z o.o. www.PredomexRelations.pl e-mail: biuro@PredomexRelations.pl biuro@PredomexRelations.pl tel/fax: 071 355 00 22 Kontakt
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.