Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAngelika Łabęcki Został zmieniony 11 lat temu
1
Wzorce korzystania z Internetu dzieci w wieku 13-15lat
Raport z badań przeprowadzonych w październiku 2002 na zlecenie Rzecznika Praw Dziecka Dr Lucyna Kirwil przy współpracy Anny Borkowskiej i Marty Kirwil
2
Miejsca korzystania z Internetu (%)
3
Miejsca korzystania z Internetu (%)
Ponad połowa korzysta z Internetu w mcach publicznych
4
Nieograniczony dostęp do Internetu (%)
5
Częstość korzystania z Internetu
Codziennie % Conajmniej raz w tygodniu 75% Raz w tygodniu % Rzadziej niż raz w tygodniu 5%
6
Pory korzystania z Internetu (%)
7
Do czego jest wykorzystywany Internet ? (%)
Dziewczęta dużo mailują, z wiekiem – więcej. Chłopcy więcej strony i z wiekiem - więcej
8
Główne powody używania Internetu (%)
Najważniejsze powody używania Internetu podane przez chłopców i dziewczęta (procent wskazań)
9
Powody używania – rozrywka (%)
10
Zaskakujące treści w poczcie elektronicznej (%)
11
Najbardziej zaskakujące listy w skrzynkach e-mailowych 13-latków
spotkanie, adres i numer tel. od nieznajomego pana list z dziwna propozycja spotkania w nocnym klubie od 60-latka, który nigdy nie miał kobiety pytanie od mężczyzny czy chciałabym pracować w klubie nocnym list od nieznajomego z obrazkami zawierającymi seks reklama strony pornograficznej wulgarny od pedofila (dziwna treść) spotkaniu, o lesbijkach i gejach list od nieznajomego dorosłego z propozycją spotkania i seksu reklama strony erotycznej/nagie zdjęcie dziewczyny + list nakłaniający do tel. do niej 75-letnia babcia chciała się umówić
12
Procent gimnazjalistów otrzymujących informacje o telefonach, adresach i stronach www z niestosownymi propozycjami
13
Procent chłopców i dziewcząt doświadczających nieoczekiwanego kontaktu z treściami erotycznymi w Internecie
14
Czy rodzice ustalili z Tobą zakres korzystania z Internetu ? (%)
15
Czego w Internecie zabraniają rodzice ? (%)
16
Filtr rodzinny (%)
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.