Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & e-mail.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & e-mail."— Zapis prezentacji:

1 Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & e-mail

2 Cele i działania Cel Pozyskanie Grupy docelowej Działania Aktywne działania promocyjne w oparciu o własną operatorską bazę teleadresową Abonentów korporacyjnych i instytucjonalnych. telekomunikacja – numer stacjonarny – faks - mobile – email – marketing i promocja Wykonywane prace: dzwonimy do osób decyzyjnych, dane przetwarzamy natychmiast, ofertujemy i aktualizujemy dane biznesowe. Klucz dotarcia do Klienta: dane personalne, stanowisko w firmie oraz adres e-mail i faks do wysłania oferty.

3 Zespół Osoby wchodzące w skład zespołu Konsultanci, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie branżowe w Przemyśle Yellow Pages. Lokalizacja: Gdańsk, Olsztyn, Warszawa, Lublin, Kraków. Własność danych Dane Firm, które w trakcie działań przyjęły ofertę handlową, dostarczone są na płycie CD do Zleceniodawcy. Obecnie, jest to jedyne takie rozwiązanie w Przemyśle Yellow Pages.

4 Podobne rozwiązania w innych krajach Świat i podobne rozwiązania - w krajach wysoko rozwiniętych firmy, stosujące podobne rozwiązania, wygenerowały w 2008 roku Przychody w wysokości ponad 460 mln dolarów. Wysokorozwinięty Rynek Yellow Pages (ponad 200 narodowych operatorów) przewiduje do 2013 roku, przychody około 3 bln dolarów z tej właśnie linii biznesu. Polish Yellow Pages & White Pages – telekomunikacja, mTWOm, głos 1-9494, offline-druk, online-internet.

5 Możliwości Problemy i możliwości. Wydawać się może, że koszt 35- zł netto za jedną godzinę pracy zespołu Call Center do dużo. Jednak tak nie jest, zwroty z inwestycji są natychmiastowe. Klient musi ponieść część ryzyka biznesowego w opłacie podstawowej, warto jednak zauważyć: otrzymanie na własność rekordu bazodanowego, zawierającego informacje biznesowe przyjęcie oferty handlowej za 1,20- zł netto, to duża wartość, to gwarancja zwrotu inwestycji, na poziomie 309% wartości zamówienia* *taką mamy wiedzę od Klienta

6 Koncepcja biznesowa Kluczowa technologia Aktywna praca na rekordach bazodanowych w ruchu voice & online ma potwierdzenie skuteczności. Aktywne operatorskie rekordy bazodanowe, pozyskane w wyniku założonych kryteriów, aktualizowane raz w miesiącu z widocznymi informacjami kluczowymi: dane personalne, zajmowane stanowisko, adres/y email, faks/y, obroty, liczba pracowników i pojazdów samochodowych, dane statystyczne regionalne i globalne. Wysyłanie wstępnych i ostatecznych ofert HTML do potencjalnych Klientów. Współpraca z infobrokerami w zakresie poszerzenia wiedzy o branży i rynku.

7 Konkurencja Poznając Klienta, poznajemy również konkurencję. Szanujemy konkurencję na rynku, pracując z jedną z firm, nigdy nie podejmujemy działań równoległych z firmą konkurencyjną dla naszego Klienta. Także do 12 m-cy po zakończeniu współpracy. Polish Yellow Pages & White Pages – telekomunikacja, mTWOm, głos 1-9494, offline-druk, online-internet. To jedyna taka postawa w Przemyśle Yellow Pages. Oczywiście są sytuacje, kiedy Klient żąda dłuższego okresu karencji i takie zobowiązania podejmujemy, doliczając 20 % wartości zamówienia netto. Możliwe są każde inne rozwiązania, ponieważ decyzje podejmujemy natychmiast i są one zawsze elastyczne.

8 Plan finansowy Oferta składa się z podstawowych modułów: moduł I: pracochłonność i koszty, cena: 35- zł / 1 godzina pracy, praca zespołu w godzinach 7:45-17:15 moduł II: przekazanie rekordu bazodanowego na własność, cena: 1,20- zł netto Bilingowanie: jeden raz w tygodniu (poniedziałek, za poprzedni tydzień) Razem: ok. 8 000 zł / Abonament 1 m-c* *w zależności od miesiąca

9 Wymagane zasoby Przedstawiamy podstawowe zasoby obsługi: –Personel –Technologia –Hurtownia Rekordów Klientów Korporacyjnych –Hurtownia Rekordów Klientów Instytucjonalnych –Hurtownia Abonentów Mieszkalnych –Hurtownia Numerów Kart SIM –Narzędzia Promocji i Marketingu –Produkt YellowPagesInside –Usługi Social Media Marketing – facebook twitter yahoo –i inne Pozostałe zasoby – Tajemnica Przedsiębiorstwa

10 Źródła ryzyka Źródło ryzyka dla proponowanego projektu: powolny czas osiągania wyniku ostatecznego: Pakiet Teleadresowy Grupy Docelowej. Przeciwdziałania to Interaktywny sposób pracy konsultantów, łączący usługę głosową z online, faksem, Yellbase IQ Innym źródłem ryzyka jest ilość ok. 30% rekordów, w które w danym momencie nie będzie można się wdzwonić z powodów zewnętrznych i wewnętrznych, niezależnych od Operatora i Polish Yellow Pages. Przeciwdziałania to Przeciwdziałania to ustawienie automatu nadzorującego.

11 Dziękujemy! Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny, M2M, Media Yellow Pages, Social Media Marketing Oddział 1 81-049 Gdynia, Polska, Wawrzyniaka 4 C Departament – Reklama i Sprzedaż Yellow Pages tel.: 58 622 50 34, faks.: 58 622 50 31, e-mail.: reklama@yellpage.plreklama@yellpage.pl REGON: 060430290, NIP: 7151689718


Pobierz ppt "Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & e-mail."

Podobne prezentacje


Reklamy Google