Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Bilbordy Pomysł na reklamę
2
Bilbord to znakomita forma reklamy umożliwiająca dotarcie do szerokiego grona klientów.
3
Bilbordy powinny: zawierać ciekawą tematykę
być czytelne, widoczne z daleka; posiadać logo i chwytliwy slogan reklamowy firmy; być oświetlone;
4
Bilbord może być umieszczony
na budynku; przy ruchliwych punktach w mieście zapewniając stałą reklamę; na ziemi, na stojakach; w takich miejscach, które często odwiedzają przechodnie, turyści;
5
Takich rozmiarów powinien być bilbord
6
Liczy się ciekawy pomysł…
7
Reklama pasty do zębów…
8
…Whisky…
9
…i leku na biegunkę.
10
„Reklama jest tak potrzebna produktowi jak prąd elektryczny żarówce.”
Charles Wilp
11
Ciekawostka: Backlight - to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie materiałów stosowanych w reklamie zewnętrznej. Charakteryzuje się on doskonałym rozpraszaniem i przepuszczaniem światła. Efektowność reklam na tym nośniku jest szczególnie widoczna w porze nocnej, gdy podświetlony obraz przyciąga przechodniów wysokim nasyceniem kolorów oraz obrazu.
12
Z tego typu reklamą wiążą się bunty reklamowe…
Problem dotyczy umieszcz-ania bilbordów na budynkach. Reklamy zdominowały miejski krajobraz i na stałe wpisały się w architekturę miasta. Ekspozycja zabytkowych kamienic oraz zasady kompozycji urbanistycznej stały się sprawą drugoplano-wą. Priorytetem zaś sprzedaż – Niezależnie od treści, rekla-my przeszkadzają, bo architektura nie jest i nie powinna być nośnikiem reklamowym. Niestety w wielu miastach jest pełno wolnych ścian szczytowych gotowych na przyjęcie nowego kolorowego bilbordu…
13
W Polsce na razie nikt nie podejmuje walki z reklamami przy drogach
W Polsce na razie nikt nie podejmuje walki z reklamami przy drogach. – Zakazy takie obowiązują w niektórych stanach USA. Tam przy pasie drogowym nie mogą stać bilbordy, które mogłyby rozpraszać uwagę kierowców oraz deprecjonować zmysły niezbędne do prowadzenia samochodu. Niedopuszczalne są reklamy, które odwołują się do seksualności. Niestety, w Polsce nikt tego problemu nie traktuje poważnie…
14
Symbole wykorzystywane na bilbordach
Tygrys, elegancki myśliwy, to symbol siły i potwierdzonej skuteczności. Działa w sposób inteligentny.
15
Słoń, dzięki swoim "wyrastającym" poza billboard rozmiarom, symbolizuje indywidualne rozwiązania. Traktowanie w sposób indywidualny każdego Klienta, uwzględniając jego specyficzne wymagania.
16
Żyrafa, najwyższe zwierzę, symbolizuje największy zasięg.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.