Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałCezar Staszczak Został zmieniony 9 lat temu
1
Katedra Zarządzania Jakością Procesów i Produktów Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Jakością Procesów i Produktów kierownik katedry: dr hab. Paweł Szewczyk prof. nzw. w Pol. Śl.
2
Katedra Zarządzania Jakością Procesów i Produktów Zakład Zarządzania Jakością Procesów i Produktów Kierownik Zakładu: dr hab. inż. Jacek Mazurkiewicz prof. nzw. w Pol. Śl. Zakład Zrównoważonego Rozwoju Kierownik Zakładu: dr hab. Paweł Szewczyk, prof. nzw. w Pol. Śl. Aby edytować stopkę, wybierz: Dla Office 2007: Widok/Wzorzec slajdów. Dla wcześniejszych wersji Office: Widok/Wzorzec/Wzorzec slajdów UWAGA! Aby powrócić do edycji zawartości poszczególnych slajdów, wybierz: Widok/Normalny, Zakłady funkcjonujące w ramach Katedry i ich władze
3
Katedra Zarządzania Jakością Procesów i Produktów Wdrażanie systemów zarządzania jakością Projektowanie jakości Metody zarządzania jakością Zarządzanie jakością usług Zrównoważony rozwój Społeczna odpowiedzialność biznesu Rola nanotechnologii w gospodarce Kultura organizacyjna w zarządzaniu jakością Kadra przykładowe kompetencje pracowników Katedry
4
Katedra Zarządzania Jakością Procesów i Produktów Doskonalenie systemu zarządzania jakością w instytucjach Zrównoważony rozwój a innowacyjność technologiczna Systemy zarządzania jakością w usługach publicznych Badania nad doskonaleniem zintegrowanych systemów zarządzania Zrównoważona konsumpcja a jakość życia Projekty przykładowe projekty realizowane w Katedrze
5
Katedra Zarządzania Jakością Procesów i Produktów Systemy zarządzania jakością. Metody i narzędzia zarządzania jakością: FMEA, Pareto, QFD, Ishikawa. Proces oceny dostawców i klientów. Statystyczne metody kontroli jakości. Podstawy tworzenia dokumentacji systemowej Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw CSR Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością. Oferta szkoleniowa
6
Katedra Zarządzania Jakością Procesów i Produktów Wdrażanie systemów zarządzania jakością. Tworzenie dokumentacji systemu zarządzania jakością. Pomiar jakości w usługach. Tworzenie programów społecznego zaangażowania organizacji. Ocena cyklu życia wyrobów. Analiza przepływu informacji w systemach. Problemy normalizacji w zarządzaniu jakością. Usługi doradcze
7
Katedra Zarządzania Jakością Procesów i Produktów Zarządzanie jakością w gospodarce: metody inżynierii jakości w projektowaniu, wytwarzaniu i eksploatacji, ocena i doskonalenie jakości procesów i produktów, SZJ w przedsiębiorstwach wytwórczych i usługowych, badanie zadowolenia klienta i jakości postrzeganej w usługach. metody zarządzania jakością w administracji publicznej Projektowanie skutecznych ram zarządzania nanotechnologiami Współczesne metody zarządzania technologią: statystyczne metody nadzoru nad procesem produkcyjnym, innowacyjność w procesach technologicznych, ocena technologii w aspekcie jakości produktów. Proekologiczne zarządzanie procesami przemysłowymi i usługowymi. Oferta badawcza
8
Katedra Zarządzania Jakością Procesów i Produktów Publikacje książkowe
9
Katedra Zarządzania Jakością Procesów i Produktów Non quantitas sed qualitas Nie ilość a jakość Zapraszamy do współpracy!
10
Katedra Zarządzania Jakością Procesów i Produktów Informacje kontaktowe Sekretariat Katedry: ul. Roosvelta 42, 41-800 Zabrze Budynek C, pokój 109 Tel.: (32) 2 777 350 Fax: (32) 2 777 361 E-mail: roz7@polsl.pl Strona internetowa:http://www.roz7.polsl.pl/
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.