Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBronisława Dziedzina Został zmieniony 9 lat temu
1
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
2
Powszechnie wiadomo, że dość duży odsetek młodych ludzi publicznie udostępnia zdjęcia dzieląc się nimi poprzez Internet i aplikacje na telefonach lub tabletach. Współcześnie nawet codzienne czynności są uwieczniane i wystawiane do wglądu innym osobom. W dobie portali społecznościowych, aplikacji typu Snapchat oraz popularnego „selfie” motyw zdjęć może być opłacalnym elementem kampanii marketingowej.
3
Z moich obserwacji wynika, że nabywcami cukierków „Skittles” są najczęściej osoby w wieku od ok. 15 do 25 lat. Wysuwają się wnioski, że aby zadowolić grupę docelową, w kampanii promocyjnej należałoby zawrzeć elementy, które są teraz „na czasie”.
4
Moją propozycją jest ustawienie fotobudek w galeriach handlowych i innych miejscach często odwiedzanych przez młodych ludzi. Aby zrobić zdjęcie w budce, należałoby wpisać kod znajdujący się wewnątrz opakowania po cukierkach „Skittles”. Każdy kod byłby jednorazowy. W pobliżu budek proponuję ustawienie automatów, w których można będzie zakupić cukierki „Skittles”. Takie działanie zwiększy liczbę osób korzystających z oferty, ponieważ na miejscu będzie dostęp do produktu, a co za tym idzie kodu.
5
Oprócz zachęty w formie zdjęcia, dla czynnych użytkowników facebook’a, proponuję konkurs. Po wydrukowaniu fotografii w budce wyświetli się pytanie o zgodę na opublikowanie jej na fanpage’u „Skittles” na facebook’u. Jeśli osoba wyrazi zgodę, automatycznie bierze udział w konkursie. Właściciel zdjęcia z największą liczbą „Lubię to” otrzyma atrakcyjną nagrodę w formie tableta. Konkurs powtarzany byłby co miesiąc. Zaproponowane przeze mnie działania sprawią, że konsumenci będą mieli do czynienia z produktem „Skittles” nie tylko w sklepach, ale także w miejscach, do których często uczęszczają oraz w Internecie. Można być pewnym, że większość osób z grupy docelowej nie przejdzie obok fotobudki obojętnie, a konkurs na portalu tak popularnym w ostatnich latach jeszcze bardziej zachęci do zakupu znanych i lubianych cukierków. Wzrośnie zadowolenie kupujących, popularność produktu, a co za tym idzie sprzedaż i renoma firmy.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.