Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałTadeusz Cieciora Został zmieniony 9 lat temu
1
Obraz © 2006 Robert Dinkelacker Family Luty 2008 r. Istota działań komercyjnych w regionie EMEA Partnerzy HP – uproszczenie procesu
2
Obraz © 2006 Robert Dinkelacker Family Usprawnianie. Upraszczanie. Ułatwianie sprzedaży produktówHP.
3
Dostosowanie cen katalogowych Dynamiczne rynki europejskie −Otwarty rynek, konkurencyjne waluty, wymagana elastyczność w ustalaniu cen lokalnych Sztuczne ceny −Sztuczne ceny katalogowe – nawet o 50% wyższe niż rzeczywista cena sprzedaży Sprzedaż za granicę −Różnice cen w poszczególnych krajach prowadzają do spadku cen
4
Obniżenie cen katalogowych Data wejścia w życie: 1 marca 2008 r. Wszystkie standardowe urządzenia jedno- i wielofunkcyjne LaserJet oraz wybrane produkty klasy wyższej
5
Czym jest dla mnie Dostosowanie cen katalogowych? Partnerzy HP kupujący u autoryzowanych dystrybutorów HP: Cena zakupu u dystrybutorów powinna POZOSTAĆ BEZ ZMIAN Ograniczenie sprzedaży za granicę Bardziej dostosowane promocje Lepsze wyniki w porównywarkach cen produktów
6
Usprawnianie. Upraszczanie. Optymalizacji oferty naszych produktów.
7
Optymalizacja naszej oferty Nadmiernie złożona oferta jednostek SKU oznacza: −Zbyt duży wybór… i konsternację klienta Racjonalizacja jednostek SKU −Prostsza oferta, którą łatwiej jest zrozumieć −Zwiększenie sprzedaży wyposażenia opcjonalnego (załącznik)
8
Słuchanie. Usprawnianie. Upraszczanie.
9
Pytania i odpowiedzi
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.