Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLongina Sus Został zmieniony 9 lat temu
1
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany
2
O Nas Analiza Projektowanie aplikacji Integracja i wdrożenie Utrzymanie i serwis aplikacji Zarządzanie zespołem IT Testy Zarządzanie jakością oprogramow ania
3
O Nas Z sukcesem zrealizowaliśmy projekty dla:
4
Ogólne informacje o Produkcie Aplikacja została wdrożona na platformie w chmurze - Windows Azure:
5
Ogólne informacje o Produkcie System architecture is based on 3 components: Web Role SQL Azure Database Azure storage.
6
Ogólne informacje o Produkcie Środowiska na których funkcjonuje aplikacja: Windows 7 Windows 8 Windows 8.1 Android – w przygotowaniu. Ponadto aplikacja dostępna jest zarówno w wersji przeznaczonej na komputer, tablet, jak i na telefon.
7
Ogólne informacje o Produkcie Job Manager to wszechstronne rozwiązanie w zakresie zarządzania zleceniami i raportowaniem prac. Główne funkcjonalności to: Tworzenie, aktualizacja i kontrola zleceńRaportowanie i FakturowanieZarządzanie pracownikami i zespołamiZarządzanie produktami i departamentamiNiezawodność, elastyczność i łatwość obsługi
8
Ogólne informacje o Produkcie Job Manager to aplikacja, na którą składa się moduł webowy (online) oraz kliencki (offline-online):
9
Job Manager – idealne rozwiązanie Job Manager jest idealnym rozwiązaniem dla: Firm budowlanych Firm windykacyjnych Agentów ubezpieczeniowych Przedstawicieli handlowych
10
Aplikacja webowa – Zespoły i Pracownicy Funkcjonalność zarządzania pracownikami i zespołami: tworzenie aktualizacja usuwanie.
11
Aplikacja webowa – Projekty Funkcjonalność importu projektów: identyfikatorów nazw projektów informacji o kontrahencie.
12
Funkcjonalność zarządzania produktami i departamentami: katalogowanie produktów łączenie produktów w departamenty oznaczanie kluczowości produktów. Aplikacja webowa – Produkty i Departamenty
13
Kolekcjonowanie ważnych pytań z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Aplikacja webowa – Pytania BHP
14
Aplikacja webowa – Opis Pracy Dodawanie krótkiego streszczenia wykonywanej pracy za pomocą trzech elementów: miejsca opisu parametru.
15
Aplikacja webowa – Zarządzanie Zleceniami Funkcjonalność zarządzania zleceniami: tworzenia edycji usuwania prezentacji podstawowych danych zlecenia, kontrahenta oraz zespołu.
16
Aplikacja webowa – Statusy Zleceń Zlecenia posiadają statusy, które są nadawane w zależności od czynności wykonywanych w danym zleceniu. Tworzenie nowego zlecenia Status Zlecenia: NOWY Wysyłka zlecenia do pracownika Status Zlecenia: WYSŁANY Zlecenie trafia do pracownika Status Zlecenia: ODEBRANY Pracownik odbiera zlecenie i rozpoczyna z nim pracę Status Zlecenia: W REALIZACJI Pracownik oznacza zlecenie jako zakończone Status Zlecenia: ZAKOŃCZONY Administrator wysyła zlecenie do archiwum Status Zlecenia: ARCHIWALNY
17
Aplikacja webowa – Raportowanie Funkcjonalność raportowania w zorganizowany sposób: raporty są przygotowywane przez pracowników gotowe raporty są wysyłane do Administratora zaakceptowane raporty są podstawą do wystawienia faktur.
18
Aplikacja webowa – Raportowanie Dodatkowym atrybutem funkcjonalności raportowania jest wysyłka raportów do klienta:
19
Aplikacja webowa – Raportowanie Raporty również posiadają swoje statusy, które są nadawane w zależności od czynności wykonywanej w raporcie. Utworzenie Raportu przez Użytkownika NOWY Wysłanie Raportu do Administratora NIEZAAKCEPTOWNANY Zaakceptowanie Raportu przez Administratora ZAAKCEPTOWANY Wygenerowanie Faktury przez Administratora ZAFAKTUROWANY
20
Aplikacja webowa – Fakturowanie Funkcjonalność generowania faktur: podstawę do wystawienia faktury stanowi zaakceptowany przez Administratora raport.
21
Funkcjonalność kalendarza: możliwość definiowania dni wolnych. Aplikacja webowa – Kalendarz
22
Funkcjonalność zarządzania administratorami: dodawanie edycja usuwanie przegląd profilu i zmiana hasła Aplikacja webowa – Administracja
23
Aplikacja klientowska – Zlecenia W aplikacji klienckiej, przeznaczonej na tablety, użytkownicy mogą: przeglądać edytować rozpoczynać pracę ze zleceniami. Jeżeli praca została wykonana, użytkownik może zmienić status zlecenia na zakończony.
24
Aplikacja klientowska – Raporty Dla realizowanych zleceń, użytkownik zobowiązany jest codziennie wysyłać raport z prac. Pracownik: uzupełnia godziny pracy i krótko streszcza wykonaną pracę dodaje produkty i zaznacza sprawdzone pytania z zakresu BHP.
25
Aplikacja klientowska – Nawigacja Funkcjonalność nawigacji jest niezbędna dla prawidłowego zarządzania zleceniami.
26
Funkcjonalność raportowania została rozszerzona o: możliwość edycji i usuwania raportów ukrywanie raportów ze statusem „Zafakturowany” filtrowanie raportów według zespołów. Najnowsze zmiany – Raportowanie
27
Rozszerzenie funkcjonalności fakturowania: utworzenie oddzielnego modułu przegląd szczegółów faktury oznaczanie faktury jako zapłaconej. Najnowsze zmiany – Fakturowanie
28
Rozszerzenie funkcjonalności produktów i departamentów o: import cen produktów import Grupy (departamentu źródłowego). Najnowsze zmiany – Import Cen i Departamentów
29
Rozszerzenie funkcjonalności zarządzania zleceniami o: możliwość filtrowania według zespołu, statusów oraz kombinacji zespołów i statusów archiwizację zleceń. Najnowsze zmiany – Zarządzanie Zleceniami
30
Dziękuje za uwagę!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.