Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wizja stworzyć najbardziej profesjonalną w Polsce i rozpoznawalną w całej Europie ligę CrossFit dla drużyn 2+2.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wizja stworzyć najbardziej profesjonalną w Polsce i rozpoznawalną w całej Europie ligę CrossFit dla drużyn 2+2."— Zapis prezentacji:

1

2 Wizja stworzyć najbardziej profesjonalną w Polsce i rozpoznawalną w całej Europie ligę CrossFit dla drużyn 2+2

3 Projekt „HESTreZ League” jako kontynuacja zawodów, które zorganizowaliśmy w listopadzie 2013

4 -udało się zaprosić 10 czołowych drużyn z Europy (m.in. najlepszą drużynę w Europie - Reebok CrossFit Nordic); -transmisję online z zawodów obejrzało 6.000 osób; - na zawody przybyło 1000 osób (wszystkie bilety rozeszły się w jeden dzień); -o zawodach pisały najlepsze i najpoczytniejsze media dot. fitness w Polsce (sfd.pl, Men’s Health, kif.pl, fit.pl); Reebok HESTreZ Team Invitational – listopad 2013 (pierwsze międzynaro dowe zawody w Polsce)

5 HESTreZ League = cztery turnieje kwalifikacyjne + turniej finałowy

6 Eliminacje do każdego z turniejów kwalifikacyjnych będą miały formułę OPEN i będą się odbywały, poprzez wykorzystanie najpopularniejszego w Europie systemu WOD- cast (umożliwiającego rejestrację drużyn oraz śledzenie wyników). W eliminacjach mogą uczestniczyć drużyny z całej Europy. Po czterech turniejach kwalifikacyjnych, do wielkiego finału, dostanie się 12 najlepszych drużyn. Dziesięć kolejnych zostanie wyłonionych w głosowaniu widzów.

7 Gdzie odbędą się turnieje kwalifikacyjne i jaki będzie ich zasięg?

8 Czerwiec 2014 - Wroclaw – Pergola/Hala Stulecia – 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju we Wrocławiu 12-16 najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju 5.000 osób obejrzy turniej na żywo 10.000-15.000 osób obejrzy turniej online

9 Lipiec 2014 - Januszkowice – wakepark (centrum HESTreZ) 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju; najlepszych 12-16 drużyn weźmie udział w turnieju; 500 ludzi obejrzy turniej na żywo; 10.000-15.000 ludzi obejrzy turniej online

10 Sierpień 2014 - Stronie Śląskie - jeziora 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju; 12-16 najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju; 1.000 osób obejrzy turniej na żywo; 10.000-15.000 osób obejrzy turniej online;

11 Wrzesień 2014 - Sopot - 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju; 12-16 najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju; 5.000 osób obejrzy turniej na żywo; 10.000-15.000 osób obejrzy turniej online

12 Gdzie odbędzie się finał i jaki będzie jego zasięg?

13 Listopad - Wrocław - Hala Orbita – 12 najlepszych drużyn z czterech turniejów kwalifikacyjnych i 10 wybranych przez widzów; 3.000 osób obejrzy finał na żywo; 10.000-15.000 osób obejrzy finał online

14 Co możesz zyskać, fundując nagrody w ramach naszego projektu?

15 1) będziesz kojarzony z najdynamiczniej rozwijającym się nurtem sport & fitness na świecie: - w 2011 roku w ogólnoświatowych eliminacjach do igrzysk CrossFit Games startowało 26.000 ludzi, a w 2014 - 209.000 - w 2005 roku było 6 afiliowanych siłowni CrossFit, a w 2013 już 6000 2007 2013

16 2) wejdziesz do najbardziej zintegrowanego, w skali globalnej, fitnessowego community - CrossFit bowiem to przede wszystkim ludzie, dla których wszechstronna sprawność fizyczna oraz dobre samopoczucie są jednymi z najważniejszych wartości w życiu 3) przerzucasz na nas odpowiedzialność za to, żeby Liga była znakomitą wizytówką Twojej firmy - wszystkie nasze działania promocyjne i organizacyjne skoncentrujemy na tym, żeby osiągnąć ten cel

17 Promocja w internecie Strona WWW.LIGA.HESTREZ.PL - informacje na temat ligi, organizatora, Partnerów oraz samego Crossfit YouTube - videoblog projektu (filmiki z przygotowań drużyny Reebok Hestrez Team do ligi, wywiady z organizatorami i przedstawicielami Partnerów itp.) Facebook - posty związane z projektem oraz drużyną Reebok Hestrez Team Twitter - newsy związane z projektem Instagram - zdjęcia z przygotowań Reebok Hestrez Team do Ligi i z organizacji Ligi Powołaliśmy specjalny 5osobowy zespół, którego zadaniem będzie robienie szumu na wszystkich powyższych kanałach, codziennie przez cały okres trwania projektu (marzec - listopad). Zespół ten będzie współpracował też z przedstawicielami Partnera, odpowiedzialnymi za socialmedia

18 Media branżowe Fotorelacje i artykuły dotyczące projektu w wybranych branżowych czasopismach, z którymi współpracujemy: FitnessBiznes (dla firm i ludzi zainteresowanych robieniem biznesu w branży fitness lub zakupem produktów w tejże branży) Men's Health (najpoczytniejsze czasopismo lifestyle'owe w Polsce i na świecie) Bodylife (dla ludzi zainteresowanych wszystkim, co związane z branżą fitness)

19 Hestrez League TV Telewizja online, która zostanie uruchomiona specjalnie dla projektu - newsy, wywiady, relacje oraz transmisja online z całych zawodów Transmisję online z naszych pierwszych zawodów obejrzało 6.000 osób.

20


Pobierz ppt "Wizja stworzyć najbardziej profesjonalną w Polsce i rozpoznawalną w całej Europie ligę CrossFit dla drużyn 2+2."

Podobne prezentacje


Reklamy Google