Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGabryjela Białkowski Został zmieniony 10 lat temu
2
Wizja stworzyć najbardziej profesjonalną w Polsce i rozpoznawalną w całej Europie ligę CrossFit dla drużyn 2+2
3
Projekt „HESTreZ League” jako kontynuacja zawodów, które zorganizowaliśmy w listopadzie 2013
4
-udało się zaprosić 10 czołowych drużyn z Europy (m.in. najlepszą drużynę w Europie - Reebok CrossFit Nordic); -transmisję online z zawodów obejrzało 6.000 osób; - na zawody przybyło 1000 osób (wszystkie bilety rozeszły się w jeden dzień); -o zawodach pisały najlepsze i najpoczytniejsze media dot. fitness w Polsce (sfd.pl, Men’s Health, kif.pl, fit.pl); Reebok HESTreZ Team Invitational – listopad 2013 (pierwsze międzynaro dowe zawody w Polsce)
5
HESTreZ League = cztery turnieje kwalifikacyjne + turniej finałowy
6
Eliminacje do każdego z turniejów kwalifikacyjnych będą miały formułę OPEN i będą się odbywały, poprzez wykorzystanie najpopularniejszego w Europie systemu WOD- cast (umożliwiającego rejestrację drużyn oraz śledzenie wyników). W eliminacjach mogą uczestniczyć drużyny z całej Europy. Po czterech turniejach kwalifikacyjnych, do wielkiego finału, dostanie się 12 najlepszych drużyn. Dziesięć kolejnych zostanie wyłonionych w głosowaniu widzów.
7
Gdzie odbędą się turnieje kwalifikacyjne i jaki będzie ich zasięg?
8
Czerwiec 2014 - Wroclaw – Pergola/Hala Stulecia – 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju we Wrocławiu 12-16 najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju 5.000 osób obejrzy turniej na żywo 10.000-15.000 osób obejrzy turniej online
9
Lipiec 2014 - Januszkowice – wakepark (centrum HESTreZ) 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju; najlepszych 12-16 drużyn weźmie udział w turnieju; 500 ludzi obejrzy turniej na żywo; 10.000-15.000 ludzi obejrzy turniej online
10
Sierpień 2014 - Stronie Śląskie - jeziora 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju; 12-16 najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju; 1.000 osób obejrzy turniej na żywo; 10.000-15.000 osób obejrzy turniej online;
11
Wrzesień 2014 - Sopot - 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju; 12-16 najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju; 5.000 osób obejrzy turniej na żywo; 10.000-15.000 osób obejrzy turniej online
12
Gdzie odbędzie się finał i jaki będzie jego zasięg?
13
Listopad - Wrocław - Hala Orbita – 12 najlepszych drużyn z czterech turniejów kwalifikacyjnych i 10 wybranych przez widzów; 3.000 osób obejrzy finał na żywo; 10.000-15.000 osób obejrzy finał online
14
Co możesz zyskać, fundując nagrody w ramach naszego projektu?
15
1) będziesz kojarzony z najdynamiczniej rozwijającym się nurtem sport & fitness na świecie: - w 2011 roku w ogólnoświatowych eliminacjach do igrzysk CrossFit Games startowało 26.000 ludzi, a w 2014 - 209.000 - w 2005 roku było 6 afiliowanych siłowni CrossFit, a w 2013 już 6000 2007 2013
16
2) wejdziesz do najbardziej zintegrowanego, w skali globalnej, fitnessowego community - CrossFit bowiem to przede wszystkim ludzie, dla których wszechstronna sprawność fizyczna oraz dobre samopoczucie są jednymi z najważniejszych wartości w życiu 3) przerzucasz na nas odpowiedzialność za to, żeby Liga była znakomitą wizytówką Twojej firmy - wszystkie nasze działania promocyjne i organizacyjne skoncentrujemy na tym, żeby osiągnąć ten cel
17
Promocja w internecie Strona WWW.LIGA.HESTREZ.PL - informacje na temat ligi, organizatora, Partnerów oraz samego Crossfit YouTube - videoblog projektu (filmiki z przygotowań drużyny Reebok Hestrez Team do ligi, wywiady z organizatorami i przedstawicielami Partnerów itp.) Facebook - posty związane z projektem oraz drużyną Reebok Hestrez Team Twitter - newsy związane z projektem Instagram - zdjęcia z przygotowań Reebok Hestrez Team do Ligi i z organizacji Ligi Powołaliśmy specjalny 5osobowy zespół, którego zadaniem będzie robienie szumu na wszystkich powyższych kanałach, codziennie przez cały okres trwania projektu (marzec - listopad). Zespół ten będzie współpracował też z przedstawicielami Partnera, odpowiedzialnymi za socialmedia
18
Media branżowe Fotorelacje i artykuły dotyczące projektu w wybranych branżowych czasopismach, z którymi współpracujemy: FitnessBiznes (dla firm i ludzi zainteresowanych robieniem biznesu w branży fitness lub zakupem produktów w tejże branży) Men's Health (najpoczytniejsze czasopismo lifestyle'owe w Polsce i na świecie) Bodylife (dla ludzi zainteresowanych wszystkim, co związane z branżą fitness)
19
Hestrez League TV Telewizja online, która zostanie uruchomiona specjalnie dla projektu - newsy, wywiady, relacje oraz transmisja online z całych zawodów Transmisję online z naszych pierwszych zawodów obejrzało 6.000 osób.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.