Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGabrysz Błędowski Został zmieniony 10 lat temu
1
Konsumenckie badania opakowań kosmetycznych. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć opakowanie doskonałe? 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa, 18-20 listopada 2014
2
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Czy istnieje opakowanie doskonałe? Kategoria produktu Grupa docelowa Okazja użycia
3
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Ochronna Logistyczna Ekologiczna Informacyjna Promocyjno-reklamowa Użytkowa Sprzedażowa Co to jest opakowanie? Funkcje opakowań
4
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Ochronna Logistyczna Ekologiczna Informacyjna Promocyjno-reklamowa Użytkowa Sprzedażowa Obszary konsumenckich badań opakowań Funkcje opakowań
5
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Uszczegółowienie potrzeby Moment przeprowadzenia badania Badania eksploracyjneTesty opakowań Etap rozwoju opakowania > Odkrycie potrzeby Projektowanie Wdrożenie Testowanie Prace rozwojowe
6
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Rodzaje konsumenckich testów opakowań Testy „ślepe” (blind)Testy omarkowane (branded) Użytkowa Informacyjna Promocyjno-reklamowa Sprzedażowa Użytkowa Badane funkcje opakowania
7
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Testy „ślepe” Cel badań Usprawnienie funkcjonalności Ewaluacja kształtu Ocena użytego materiału Forma badań Badania Central Location Badania w domach respondentów Przedmiot badania Mock-up
8
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Testy branded Cel badań Ocena projektu opakowania Ewaluacja komunikacji Analiza szans rynkowych Forma badań Test półkowy Test poza półką Przedmiot badania Opakowanie na różnym stadium rozwoju: o Projekt graficzny o Mock-up o Gotowe opakowanie
9
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Test półkowy
10
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Formy półek pełnowymiarowych Video projekcja Plakat Fizyczna półka
11
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Testy poza półką
12
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Dlaczego półka pełnowymiarowa? Source: Strategir: Packagir database
13
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Ogólna akceptacja Ocena elementów opakowania Wizerunek Wygoda użycia Zauważalność Rozpoznawalność Atrakcyjność Chęć zakupu Wymiary istotne dla konsumenta – robiącego zakupy Wymiary istotne dla konsumenta – użytkownika Wskaźniki oceny opakowania Spójne pozycjonowanie Test półkowyTest poza półką
14
Opakowanie doskonałe 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego 18-20 listopada 2014 Co jeszcze można zbadać? Eye-tracking Badanie półki Badanie opakowania Conjoint Mierzenie znaczenia każdej cechy produktu na decyzję zakupową konsumenta
15
Proper Meal Research proposal October 2014 15 A New Force for Business Insights Dziękuję za uwagę! Aby dowiedzieć się więcej proszę o kontakt Piotr Idzik Managing Director piotr.idzik@masmi.com +48 664 050 993
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.