Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Konsumenckie badania opakowań kosmetycznych. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć opakowanie doskonałe? 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Konsumenckie badania opakowań kosmetycznych. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć opakowanie doskonałe? 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa,"— Zapis prezentacji:

1 Konsumenckie badania opakowań kosmetycznych. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć opakowanie doskonałe? 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa, 18-20 listopada 2014

2 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Czy istnieje opakowanie doskonałe? Kategoria produktu Grupa docelowa Okazja użycia

3 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Ochronna Logistyczna Ekologiczna Informacyjna Promocyjno-reklamowa Użytkowa Sprzedażowa Co to jest opakowanie? Funkcje opakowań

4 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Ochronna Logistyczna Ekologiczna Informacyjna Promocyjno-reklamowa Użytkowa Sprzedażowa Obszary konsumenckich badań opakowań Funkcje opakowań

5 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Uszczegółowienie potrzeby Moment przeprowadzenia badania Badania eksploracyjneTesty opakowań Etap rozwoju opakowania > Odkrycie potrzeby Projektowanie Wdrożenie Testowanie Prace rozwojowe

6 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Rodzaje konsumenckich testów opakowań Testy „ślepe” (blind)Testy omarkowane (branded) Użytkowa Informacyjna Promocyjno-reklamowa Sprzedażowa Użytkowa Badane funkcje opakowania

7 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Testy „ślepe” Cel badań Usprawnienie funkcjonalności Ewaluacja kształtu Ocena użytego materiału Forma badań Badania Central Location Badania w domach respondentów Przedmiot badania Mock-up

8 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Testy branded Cel badań Ocena projektu opakowania Ewaluacja komunikacji Analiza szans rynkowych Forma badań Test półkowy Test poza półką Przedmiot badania Opakowanie na różnym stadium rozwoju: o Projekt graficzny o Mock-up o Gotowe opakowanie

9 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Test półkowy

10 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Formy półek pełnowymiarowych Video projekcja Plakat Fizyczna półka

11 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Testy poza półką

12 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Dlaczego półka pełnowymiarowa? Source: Strategir: Packagir database

13 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Ogólna akceptacja Ocena elementów opakowania Wizerunek Wygoda użycia Zauważalność Rozpoznawalność Atrakcyjność Chęć zakupu Wymiary istotne dla konsumenta – robiącego zakupy Wymiary istotne dla konsumenta – użytkownika Wskaźniki oceny opakowania Spójne pozycjonowanie Test półkowyTest poza półką

14 Opakowanie doskonałe  5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego  18-20 listopada 2014 Co jeszcze można zbadać? Eye-tracking Badanie półki Badanie opakowania Conjoint Mierzenie znaczenia każdej cechy produktu na decyzję zakupową konsumenta

15 Proper Meal  Research proposal  October 2014 15 A New Force for Business Insights Dziękuję za uwagę! Aby dowiedzieć się więcej proszę o kontakt Piotr Idzik Managing Director piotr.idzik@masmi.com +48 664 050 993


Pobierz ppt "Konsumenckie badania opakowań kosmetycznych. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć opakowanie doskonałe? 5 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego Warszawa,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google