Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

GRUBA RYBA jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "GRUBA RYBA jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów"— Zapis prezentacji:

1 GRUBA RYBA jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów
i czego można się od nich nauczyć

2 Jak wygląda DUŻY klient
?

3

4

5

6

7 Moja definicja grubej ryby:
z kim negocjuję?

8 Moja definicja grubej ryby:
z kim negocjuję?

9 Jak się pracuje z grubymi rybami?

10 Podstawowe narzędzie pracy:

11 Podstawowe narzędzie pracy:

12 Podstawowe narzędzie pracy:

13 Podstawowe narzędzie pracy:

14 Podstawowe narzędzie pracy:

15 1 zasada współpracy z dużym ważnym klientem:
Wizualizujemy: POMYSŁY BUDŻETY PODSUMOWANIA WSZYSTKO

16 1 zasada współpracy z ważnym klientem:
Wizualizujemy: POMYSŁY BUDŻETY PODSUMOWANIA WSZYSTKO patrzcie, rośnie!

17

18 2 zasada współpracy z ważnym klientem: ZAWSZE JEŹDZIMY NA SPOTKANIA

19 2 zasada współpracy z ważnym klientem: ZAWSZE JEŹDZIMY NA SPOTKANIA

20 2 zasada współpracy z ważnym klientem
ZAWSZE JEŹDZIMY NA SPOTKANIA, ponieważ: mamy okazję się poznać osobiście mamy okazję zapytać o rzeczy, o które nie wypada pytać mailowo pokazujemy nasze zaangażowanie DYREKTOR MARKETINGU POKAZUJE SWOJE ZAANGAŻOWANIE PRZED SWOIM SZEFEM! (na żywo łatwiej też sprzedać dodatkowe rozwiązania)

21 2 zasada współpracy z ważnym klientem ZAWSZE JEŹDZIMY NA SPOTKANIA

22 2 zasada współpracy z ważnym klientem ZAWSZE JEŹDZIMY NA SPOTKANIA

23 4 zasada współpracy z ważnym klientem NIE ZAWSZE DUŻE BUDŻETY :(

24 4 zasada współpracy z ważnym klientem NIE ZAWSZE DUŻE BUDŻETY
TESTOWANIE DZIAŁANIE EFEKT

25 4 zasada współpracy z ważnym klientem NIE ZAWSZE DUŻE BUDŻETY?

26 =

27 4 zasada współpracy z ważnym klientem NIE ZAWSZE DUŻE BUDŻETY?

28 4 zasada współpracy z ważnym klientem NIE ZAWSZE DUŻE BUDŻETY?

29 4 zasada współpracy z ważnym klientem NIE ZAWSZE DUŻE BUDŻETY?

30 Jeśli nie umiesz wycenić SEO, weź 20% z budżetu PPC
To ryzyko, które prawie każdy może podjąć.

31 5 zasada współpracy z ważnym klientem NIE TRAĆ CZASU NA PIEDOŁY

32 5 zasada współpracy z ważnym klientem
NIE TRAĆ CZASU NA RZECZY PIERDOŁY pisanie opasłych audytów SEO raportowanie zdobywanych linków tłumaczenie zmian w algorytmie Google etc…

33

34 Czego możesz się nauczyć od dużych ryb pracując z małym klientem

35 1. Jeśli bierzesz udział w przetargu i sam go nie ustawiałeś, to prawdopodobnie go przegrasz.

36 1. Jeśli bierzesz udział w przetargu i sam go nie ustawiałeś, to prawdopodobnie go przegrasz.
Z oferty przetargowej: „Konfiguracja i analiza map ciepła w Yandex” :) „Tworzenie dedykowanych satelit (profesjonalnych portali o tematyce motoryzacyjnej)” :)) „Artykuły sponsorowane na WhitePress / LinkHouse (budowanie dobrego PR-u marki)” XD

37 1. Jeśli bierzesz udział w przetargu i sam go nie ustawiałeś, to prawdopodobnie go przegrasz.
Z oferty przetargowej: „Konfiguracja i analiza map ciepła w Yandex” :) „Tworzenie dedykowanych satelit (profesjonalnych portali o tematyce motoryzacyjnej)” :)) „Artykuły sponsorowane na WhitePress / LinkHouse (budowanie dobrego PR-u marki)” XD

38 2. Dostarczaj mierzalne wyniki zrozumiałe dla 12-latka

39 2. Dostarczaj mierzalne wyniki zrozumiałe dla 12-latka

40 2. Dostarczaj mierzalne wyniki zrozumiałe dla 12-latka

41 3. Nie odmawiaj – WYCENIAJ!

42 3. Nie odmawiaj – WYCENIAJ!

43

44 4. Nie oczekuj na wdrożenie optymalizacji

45 4. Nie oczekuj na wdrożenie optymalizacji

46 „no zaś coś chcą, jakieś tejtle kanonizacje”
5. Nie twórz problemów, ale je rozwiązuj „no zaś coś chcą, jakieś tejtle kanonizacje”

47 6. Twoja praca nie ma znaczenia. Liczą się wyłącznie Twoje wyniki

48 6. Twoja praca nie ma znaczenia. Liczą się wyłącznie Twoje wyniki

49 6. Twoja praca nie ma znaczenia. Liczą się wyłącznie Twoje wyniki
Słabe KPI: zasięg w Google pozycje fraz ruch organiczny czas na stronie, Bounce Rate, etc.

50 6. Twoja praca nie ma znaczenia. Liczą się wyłącznie Twoje wyniki
Słabe KPI: zasięg w Google pozycje fraz ruch organiczny czas na stronie / Bounce Rate Mocne KPI: przychód wypełniony formularz pobrany cennik wykonany telefon ŻYCZENIE KLIENTA

51

52 Etyka pracy w sprzedawaniu i prowadzeniu usług SEO

53 Co mogę zrobić, żeby Twój szef był zadowolony z Twojej pracy?
Kluczowe pytanie: Co mogę zrobić, żeby Twój szef był zadowolony z Twojej pracy?

54


Pobierz ppt "GRUBA RYBA jak się robi SEO dla naprawdę dużych klientów"

Podobne prezentacje


Reklamy Google