Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Microsoft Dynamics CRM 4.0 Insoft CRM
Systemy CRM wspierające pracę handlowców Insoft Sp. z o.o. ul. Jasna 3A Kraków Tel Mail:
2
Insoft Sp. z o.o. Rok założenia 1991
Produkcja i wdrażanie oprogramowania Certyfikacje: IBM Advanced Business Partner Microsoft Gold Certified Partner Sybase Commercial Application Provider Extracomm Technologies Inc. Reseller Akredytacja PARP
3
Zakres oferty Analiza potrzeb klienta Zaprojektowanie Przygotowanie
Wdrożenie Utrzymanie Opieka serwisowa Administracja systemami
4
Referencje To ponad 10 tys. Klientów m.in.: Wardyńscy i Wspólnicy
Barentz Toshiba Tec Poland Ricoh Polska Drumet S.A. Powen S.A. Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” Pfleiderer Prospan S.A. i Pfleiderer Grajewo S.A. Morska Agencja Gdynia Altrad-Mostostal sp. z o.o. Carrefour RR Donnelley PMR Model Opakowania Systemy Kodów Kreskowych SKK Variant S.A. Agnella DNS Hako
5
co to jest CRM? CRM -Customer Relationship Management (ang.) – Zarządzanie relacjami z klientami , to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami
6
W jaki sposób wspierają pracę handlowców?
Microsoft Dynamics CRM Insoft CRM W jaki sposób wspierają pracę handlowców?
7
CRM to centralny punkt wiedzy o klientach, zawierający uporzadkowaną informację pochodzą z różnych źródeł
8
CRM daje szybki dostęp do zgromadzonych danych o klientach pochodzących z różnych źródeł m.in.:
Z poczty elektronicznej – automatyczne przenoszenie korespondencji z skrzynki pocztowej użytkownika do CRM, poczta wysłana jest bezpośrednio z aplikacji MS CRM lub Insoft CRM i gromadzona wokół klienta Z dokumentów w dowolnym formacie – możliwość dołączania załączników w formie elektronicznej Z procesu sprzedaży i obsługi klienta – informacja gromadzona przez handlowców, pełna historia kontaktów z klientem - włączając przeprowadzone rozmowy telefoniczne, spotkania, wymienianą korespondencję, przebieg negocjacji, zamówienia, ustalenia i umowy Z systemów zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP – powiązanie z systemem Finansowo Księgowym lub Sprzedażowym umożliwia dostęp do rozrachunków i realizowanej do klienta sprzedaży
9
jako centralny punkt wiedzy o klientach
KARTA KLIENTA jako centralny punkt wiedzy o klientach Na karcie klienta przechowujemy dane takie jak: nazwa, dane teleadresowe, sektor, branża, region, struktura organizacyjna, zatrudnienie, obrót, warunki handlowe, kto jest opiekunem klienta, itp. Na karcie klienta jest możliwość dołączania różnych typów dokumentów (np. Skany dokumentów, umowy, zdjęcia itp.)
10
Z poziomu karty klienta można w prosty sposób przejść do informacji powiązanych takich jak:
Pełna historia kontaktów z klientem - przeprowadzone rozmowy telefoniczne, spotkania, korespondencja przychodząca i wychodząca – listy, faksy i e, oferty, ustalenia, zamówienia i umowy itd. Zaplanowane dalsze czynności jakie powinny być wykonane wobec danego klienta Kontakty personalne – dane pracowników klienta (tj. imię, nazwisko, stanowisko, tytuł, dane teleadresowe, informacje służbowe i prywatne , itp)
11
Rejestry ofert, zamówień, faktur
Bieżące sprawy handlowe – etap rozmów z danym klientem, przebieg negocjacji Relacje biznesowe – relacje w stosunku do innych podmiotów związanych z kontrahentem np. kto jest kontrahentem pod rzędnym / nadrzędnym Stan rozliczeń z klientem i wykonana sprzedaż do klienta - powiązanie z systemem FK lub Sprzedażowym
12
Procesy handlowe (opportunities) – narzedziem do kontroli stanu i zaawansowania rozmów handlowych
13
narzędzie pomocne w zarządzaniu procesem handlowym
SPRAWY, opportunities narzędzie pomocne w zarządzaniu procesem handlowym Systemy Insoft CRM oraz MS CRM umożliwiają rejestrację wszelkich kontaktów z klientami w ramach poszczególnych etapów w procesie handlowym. Dzięki temu na bieżąco kontrolujemy stan i zaawansowanie rozmów handlowych z poszczególnymi klientami.
14
Katalog produktów i materiały sprzedażowe (marketingowe) – wsparciem dla handlowców w procesie sprzedaży
15
PRODUKTY i usługi Systemy Insoft CRM oraz Microsoft Dynamics CRM zawierają zbiór informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę. Na każdym etapie sprzedaży handlowcy mogą korzystać z informacji o produktach, cenach i rabatach, które mogą mu posłużyć do tworzenia m.in. ofert i zamówień.
16
Materiały maRketingowe
Baza materiałów marketingowych wspiera działania handlowców w procesie sprzedaży -prowadząc działania handlowiec może skorzystać z dostępnych w aplikacjach zasobów. Handlowcy mają możliwość rozbudowy i modyfikacji zgromadzonych materiałów: załączanie dokumentów marketingowych w dowolnych formatach (tekst, grafika, prezentacja, video itp.) i kategoryzowanie definiowanie zestawów dokumentów sprzedażowych powiązanie materiałów sprzedażowych z odpowiednimi produktami z katalogu produktów
17
Wzorce dokumentów –skrócą czas tworzenia oferty, poprawiając jej jakość, niezależnie od wystawiającego
18
Wzorce dokumentów Użytkownicy Microsoft Dynamics CRM oraz Insoft CRM mają dostep do gotowych szablonów dokumentów utworzonych w programie MS Office Word np. ofert, umów. Stosowanie szablonów dokumentów pozwala: Zautomatyzować pracę w zakresie przygotowania i składania ofert Skrócić czas tworzenia dokumentów np. oferty Poprawić jakość tworzonych dokumentów (jednolity układ i zawartość dokumentu) Handlowcy mają do dyspozycji narzedzia pozwalające na tworzenie indywidulanych wzorćow dokumentów.
19
Powiadomienia o konieczności podjęcia działania i eskalacja działania do przełożonego
20
Zadania do wykonania, Powiadomienia
Aplikacje Insoft CRM i Microsoft Dynamics CRM pozwalają na kaskadowe planowanie działań, czyli na planowanie następnego działania handlowego zawsze po ukończeniu dotychczasowego działania. Dzięki temu stale podtrzymujemy relację z klientem, a dostępna w aplikacji lista „Czynności do wykonania” i system powiadomień (alarmów) przypominają o podjęciu odpowiedniego działania. Dodatkowo w razie opóźnienia lub niewykonania zadania system może automatycznie eskalować do odpowiedniego przełożonego.
21
Workflow –obieg dokumentów i informacji w firmie
22
- automatyzacja procesów biznesowych
WORKFlow - automatyzacja procesów biznesowych Insoft CRM i Microsoft Dynamics CRM zautomatyzują obieg dokumentów i informacji pomiedzy pracownikami: Określone dokumenty, zadania lub informacje są przesyłane pomiedzy pracownikami bioracymi udział w ich przetwarzaniu. Pracownik odpowiedzialny za dany etap, wykonuje odpowiednie dla tego etapu działanie. Dzięki zastosowaniu mechanizmu workflow w tym jednoznaczne wskazanie osóby odpowiedzialnej za dany etap oraz system powiadomień (z eskalacją do przełożonego) daje niemal 100% pewność że praca nad dokumentem np. ofertą nie utknie w „martwym punkcie”.
23
Korespondencja seryjna –automatyzacja przy obsłudze dużej ilości klientów
24
Korespondencja seryjna
System Microsoft Dynamics CRM jak również Insoft CRM oferuje narzędzia umożliwiające przygotowanie i wysłanie korespondencji do grupy klientów wyselekcjonowanych wg określonych kryteriów. W przeciwieństwie do możliwości oferowanych przez program pocztowy – w którym wszyscy adresaci umieszczani są w polu „Ukryte Do Wiadomości”, narzędzia oferowane w obu aplikacjach tworzą wiadomości mailowe dla każdego klienta indywidualnie – adresat umieszczany jest w polu „Do Wiadomości”.
25
Kontrolowany dostęp do danych uzależniony od uprawnień handlowca
26
- Kontrola dostepu do danych
Poufność informacji - Kontrola dostepu do danych Oprogramowanie Insoft CRM i Microsoft Dynamics CRM umożliwia dostęp do ściśle wydzielonych danych osobom z działu handlowego. Odpowiednio nadane uprawnienia pozwalają chronić dane poufne, jednocześnie w razie potrzeby umożliwić użytkownikom współpracę.
27
Podsumowanie
28
Korzyści z używania SYSTEMU CRM:
Pełny obraz klienta (potencjalnego klienta) bez konieczności otwierania kolejnych aplikacji lub plików sieciowych Integracja z pocztą i kalendarzem użytkownika (MS Outlook, Lotus Notes) – automatyczne przenoszenie korespondencji przyspiesza pracę handlowców oraz pozwala zachować pełną historię zdarzeń dotyczących klienta Kontrola stanu i zaawansowania prowadzonych działań handlowych Automatyzacja i skrócenie czasu tworzenia ofert poprzez stosowanie wzorców dokumentów
29
Lista działań do wykonania, alerty i powiadomienia przypominające handlowca o wykonaniu określonego działania Zautomatyzowany obieg dokumentów i informacji w firmie zwiększa płynność pracy handlowców Wykorzystanie korespondencji seryjnej automatyzuje działania przy obsłudze dużej ilości klientów Uprawnienia określające poziom i zakres dostępu do danych pozwolą chronić dane poufne, jednocześnie w razie potrzeby umożliwią współpracę pomiędzy handlowcami
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.