Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PGO GUI - Swing Michail Mokkas.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PGO GUI - Swing Michail Mokkas."— Zapis prezentacji:

1 PGO GUI - Swing Michail Mokkas

2 Spis treści Swing JPanel JFrame JTextField JButton ActionListener
Zadania

3 Swing Biblioteka graficzna (ulepszenie AWT)
Udostępnia klasy i metody do tworzenia GUI w Javie Wieloplatformowy Od wersji 1.2 stanowi część standardowych bibliotek Javy SE image source:

4 JPanel Kontener do przetrzymywania elementów graficznych.

5 JFrame Reprezentuje okienko z tytułem oraz ramką.

6 JTextField Reprezentuje pole z możliwością wyświetlania tekstu.
Może także posłużyć jako pole do wpisywania poleceń/treści.

7 JButton Reprezentuje przycisk.

8 ActionListener Nasłuchuje i reaguje na różnego rodzaju zdarzenia/akcje na danym elemencie.

9 Zadanie 1 Stwórz aplikację, która będzie odpalać okno z tytułem “Kalkulator”. Dodaj JPanel do umieszczenia elementów z zadania 2.

10 Zadanie 2 Do panelu w oknie z poprzedniego zadania dodaj przyciski:
liczby: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 operatory: +, -, *, /, = clear (wyczyść ekran) Dodatkowo utwórz ekran kalkulatora za pomocą JTextField.

11 Zadanie 3 Dla każdego z przycisków z zadania 2, dopisz ActionListenery, które wyłapią wykonywane na nich akcje.

12 Zadanie 4 Dopisz logikę programu (kalkulatora z zadań 1-3), tak aby dało się: dodawać odejmować mnożyć dzielić dwie liczby całkowite. Wyświetlany rezultat też powinien być liczbą całkowitą z przedziału [ , ].


Pobierz ppt "PGO GUI - Swing Michail Mokkas."

Podobne prezentacje


Reklamy Google