Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
gggffgh
2
Na czym to polegało?
3
1.Naszym pierwszym wspólnym zadaniem w terenie było badanie WODY.
4
Dostaliśmy różne przedmioty, które miały nam w tym pomóc
6
Następnie udaliśmy się do klasy, aby dokonać analizy wody.
7
Każda grupa dostała inne zadanie.
8
2. Kolejnym zadaniem w terenie było badanie gleby
10
3. Na kolejnym spotkaniu rozmawialiśmy o lokalnych problemach ekologicznych
12
Pierwszym wyzwaniem było utrzymanie piłki na sznurkach i przeniesienie jej
13
Zaś z jabłkiem się udało!
14
Dopasowywaliśmy również liczbę ludności, zyski, zanieczyszczenia do danych kontynentów
15
Następnie robiliśmy plakaty w grupach
16
Grupa 1
17
Grupa 2
18
Grupa 3
19
Grupa 4
20
Grupa 5
21
Grupa 6
22
Później układaliśmy łańcuchy pokarmowe, aby sprawdzić jak kumulują się zanieczyszczenia.
23
Jako klasa biologiczno-chemiczna, wiele wynieśliśmy z tych zajęć
Jako klasa biologiczno-chemiczna, wiele wynieśliśmy z tych zajęć. Nie tylko wiedzę, ale i również sporo śmiechu! DZIĘKUJEMY!
24
KONIEC
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.