Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMichalina Borowska Został zmieniony 5 lat temu
1
Serwis przetargów, inwestycji i rozstrzygniętych przetargów, dedykowany KLIENTOM, którzy podejmując decyzje biznesowe cenią komfort, jaki daje korzystanie z wiarygodnych i pewnych źródeł informacji.
2
INFORMACJA SZYBSZA NIŻ BŁYSKAWICA
INFORMACJA SZYBSZA NIŻ BŁYSKAWICA Posiadamy sieć 11 oddziałów w Polsce ,dzięki czemu przetargi z prasy z całej Polski dostępne są u nas już w dniu ich publikacji.
3
BEZ KOMPLEKSÓW , ALE KOMPLEKSOWA
BEZ KOMPLEKSÓW , ALE KOMPLEKSOWA Każdego dnia monitorujemy prasę, biuletyny przetargowe oraz wiele witryn internetowych.
4
PROFESJONALNA i RZETELNA
PROFESJONALNA i RZETELNA Wszystkie informacje weryfikowane są przez specjalistów w dziedzinie gromadzenia i przetwarzania informacji gospodarczych oraz monitoringu mediów.
5
www.PressInfo.pl ZAWSZE PEŁNA
W naszym serwisie występuje obok treści przetworzonej - treść oryginalna informacji.
6
www.PressInfo.pl PRAWDZIWA
Wszelkie statystyki na naszych stronach informują o ilości aktualnych przetargów i zleceń w bazie na usługi, wykonanie i dostawy.
7
NAJBOGATSZA Z BOGATYCH
NAJBOGATSZA Z BOGATYCH Klient wykupując dostęp do konkretnego modułu ( przetargów, inwestycji czy informacji o wygranych przetargach) otrzymuje pełen dostęp do informacji, a więc nieograniczony zasięgiem terytorialnym, branżą itd. Innymi słowy: u nas w cenie abonamentu klient ma dostęp do wszystkich branż i informacji z całego kraju.
8
www.PressInfo.pl NAWET DLA LENIWYCH...
Każdy z zarejestrowanych użytkowników ma możliwość zdefiniowania własnych kryteriów wyszukiwania, które następnie mogą być wykorzystywane do szybkiego przeszukiwania bazy i do otrzymywania pełnych lub skróconych informacji o przetargach, inwestycjach, czy informacji o wygranych przetargach bezpośrednio na wskazany adres e - mailowy.
9
www.PressInfo.pl BŁYSKAWICZNY DOSTĘP
Niemal sekundy dzielą Klienta od momentu podpisania umowy do uzyskania pełnego dostępu do serwisu PressInfo.
10
www.PressInfo.pl PROŚCIEJ JUŻ SIĘ NIE DA...
Mając na uwadze problemy informatyczne, z jakimi boryka się często wiele podmiotów, zadbaliśmy o prosty w obsłudze i przyjazny dla Klienta interfejs naszego serwisu.
11
www.PressInfo.pl LEŻY JAK ULAŁ...
Według własnych potrzeb, gustu i upodobania Klient wybiera rodzaj abonamentu.
12
KTO PIERWSZY, TEN LEPSZY
KTO PIERWSZY, TEN LEPSZY Możliwość nie tylko odpowiednio wcześniejszego przygotowania dokumentacji niezbędnej do złożenia oferty przetargowej, ale w ogóle możliwość udziału w tego typu przedsięwzięciu.
13
www.PressInfo.pl KONKURENCJA NIE ŚPI...
Dzięki dostępowi do naszego serwisu można szybciej niż kontrpartnerzy przygotować atrakcyjną ofertę przetargową.
14
TY TAKŻE NIE PRZEŚPIJ SWOJEJ SZANSY...
TY TAKŻE NIE PRZEŚPIJ SWOJEJ SZANSY... Uświadom Klientowi możliwość obserwacji rynku poprzez nasz serwis, a tym samym i działań podejmowanych przez konkurencję. Wagi tej wiedzy tłumaczyć nie trzeba...
15
www.PressInfo.pl JAK IGŁA W STOGU SIANA...
Szybkość przeszukiwania informacji oraz wyszukiwanie pełnotekstowe to niewątpliwe zalety naszego serwisu.
16
KLIENT JAKO ZOSIA-SAMOSIA
KLIENT JAKO ZOSIA-SAMOSIA Dla tych klientów, którzy trzymają rękę na pulsie i sami chcieliby przeglądać nasze bogate zasoby informacji o ogłoszonych przetargach, ich wynikach czy planowanych inwestycjach.
17
INFORMACJA ZAWSZE W CENIE...
INFORMACJA ZAWSZE W CENIE... Trudno określić szansę rozwoju nowoczesnej firmy na rynku bez łatwego dostępu do informacji. Serwis PressInfo to nie tylko lista przetargów, w których należy wziąć udział, to przede wszystkim skarbnica wiedzy gospodarczej.
18
DZIESIĘĆ LAT MINĘŁO JAK JEDEN DZIEŃ...
DZIESIĘĆ LAT MINĘŁO JAK JEDEN DZIEŃ... Telefoniczna Agencja Informacyjna posiada dziesięcioletnie doświadczenie związane z przygotowywaniem informacji przetargowych oraz inwestycyjnych.
19
www.PressInfo.pl WYGRAĆ Z CZASEM...
Naszą ofertą pomagamy Klientowi wyprzedzić czas przekazując informacje o przetargach publicznych i prywatnych, inwestycjach budowlanych na etapie ich planowania oraz dostarczając raporty o wygranych przetargach.
20
ZDĄŻYĆ PRZED PANEM BOGIEM...
ZDĄŻYĆ PRZED PANEM BOGIEM... Klient ma możliwość przedstawienia inwestorowi ofertę realizacji inwestycji, przygotowania projektu, dostawy wyposażenia itp. już na etapie planowania inwestycji. Może także skontaktować się ze zwycięzcą przetargu i zaoferować mu swoje usługi podwykonawcze.
21
Efektywne wykorzystanie outsourcingu w restrukturyzacji firmy
Efektywne wykorzystanie outsourcingu w restrukturyzacji firmy Obecnie uwarunkowania gospodarcze wymuszają na firmach działania zmniejszające koszty i zwiększające konkurencyjność. Nasz serwis przy minimalnym nakładzie finansowym dostarczy informację o najwyższej jakości, co może zwiększyć efektywność działań firmy. Nigdy nie pójdzie też na urlop, czy zwolnienie lekarskie :)
22
GŁÓWNE MOTYWY PODJĘCIA DECYZJI O OUTSORCINGU:
GŁÓWNE MOTYWY PODJĘCIA DECYZJI O OUTSORCINGU: Niższy koszt realizacji działań związanych z ogólnopolskim monitorowaniem przetargów oraz zamierzeń inwestycyjnych; Uczynienie firmy bardziej przejrzystej i prostszej do zarządzania przez kierownictwo firmy; Dostęp do specyficznej wiedzy, wykorzystanie doświadczenia profesjonalistów oraz innowacyjne podejście do zdobywania informacji Dopasowanie do nieciągłego zapotrzebowania na usługi świadczone przez pracowników Przedstaw te aspekty Klientowi :)
23
www.PressInfo.pl NIE KUPUJ KOTA W WORKU...
Zawsze możesz klientowi zaproponować krótkoterminowy bezpłatny dostęp do bazy PressInfo. Możesz mu także wskazać witrynę, na której odnajdzie tytuły prasowe monitorowanych czasopism.
24
ŻĄDAJ WIĘCEJ, PŁAĆ MNIEJ...
ŻĄDAJ WIĘCEJ, PŁAĆ MNIEJ... Jeśli klient zdecyduje się opłacić roczny abonament z góry przy zawieraniu umowy na czas nieokreślony...możesz zaproponować mu trzynasty miesiąc obsługi firmy gratis.
25
www.PressInfo.pl WERSJA DEMO
Wersja demo serwisu ułatwi kontakt z klientem, wspomoże konwersacje on-line oraz potwierdzi wszystkie wykorzystane atutu serwisu w rozmowie sprzedażowej :)
26
KLIENT KUPUJE PRODUKT, A NIE CENĘ :)
CENA Po rekomendacji serwisu aż chce się ją zawyżyć w rozmowie z klientem...;) PAMIĘTAJ!!! KLIENT KUPUJE PRODUKT, A NIE CENĘ :)
27
Serwis www.PressInfo.pl
REASUMUJĄC: Serwis szybszy, wartościowszy i bardziej profesjonalny niż serwisy konkurencyjne...Mamy z czego być dumni ! :)
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.