Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEmilia Czerwińska Został zmieniony 6 lat temu
1
Poland – Meetings Destination, 19 marca 2018 r., SGTiR, Warszawa
Pozyskiwanie dużych wydarzeń konferencyjnych na przykładzie Światowej Konferencji Antydopingowej w Katowicach (2019 r.) Rafał Piechota, Zastępca Dyrektora Biura Ministra Poland – Meetings Destination, 19 marca 2018 r., SGTiR, Warszawa
2
Czym jest Światowa Konferencja Antydopingowa?
najważniejsze wydarzenie antydopingowe na świecie organizowane przez WADA, obecnie odbywa się raz na 6 lat, duża wartość marketingowa, kluczowe dla sportu decyzje…
3
Czym jest Światowa Konferencja Antydopingowa?
całe środowisko w jednym miejscu i czasie, poprzednie konferencje odbywały się w Lozannie (1999), Kopenhadze (2003), Madrycie (2007) i Johannesburgu (2013), okazja do promocji kultury i turystyki.
4
Dlaczego Katowice? baza infrastrukturalna (obiekt konferencyjny, hotele, infrastruktura transportowa)…
5
Dlaczego Katowice? dobry model współpracy na etapie kandydackim (wspólna oferta), współpraca przy realizacji - wypracowane schematy, ciągle otwarty rozdział.
6
Strategia pozyskania analiza korzyści jako punkt wyjścia!
dobra oferta i jeszcze lepszy lobbing, kompleksowe podejście przy tworzeniu oferty – kryteria ubiegania się to tylko niezbędne minimum, szczególna strategia komunikacji z uwagi na grupę docelową (gremium decyzyjne WADA), szeroka współpraca wszystkich zainteresowanych podmiotów (MSiT, PKOl, MSZ itd.), indywidualne kanały komunikacji, profesjonalna prezentacja.
7
Dziękuję za uwagę Rafał Piechota Zastępca Dyrektora Biura Ministra
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.