Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKonrad Dawid Orzechowski Został zmieniony 5 lat temu
1
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane gazet i pism kolorowych)
2
1A Czym była Wielka Oszcz w Plusie?
Przecena atrakcyjnych telefonów oraz wyprzedaż minut Nie słowa się liczą, a ceny … …wobec tego obcięliśmy słowa, tak jak Plus ściął ceny
3
1B Komentarz lektora Wielka Oszcz to 4-tygodniowa kampania wyprzedażowa przeprowadzona na początku 2010 roku. Główny przekaz kampanii: „Wielka Oszcz w Plusie. Wyprzedaż telefonów i minut” informował o tym, że w Plusie można „oszczędzić 548 zł”. Celem Wielkiej Oszczy było wytworzenie przekonania o wyjątkowości oferty oraz przekazanie w czytelny i zwracający uwagę sposób informacji o benefitach promocji . W kampanii wykorzystano charakterystyczne dla marki Plus słowotwórstwo i zabawę słowem.
4
2A Grupa docelowa Wiek 25-45 Rodzinność Aktywność i ambicja
5
2B Grupa docelowa Grupą docelową marki Plus są osoby w wieku od 25 do 45 lat. To osoby silnie nastawione na relacje z innymi ludźmi. Większość ich celów życiowych dotyczy całej rodziny a pieniądze to środek do realizacji tych celów. Główną funkcją telefonu jest dla nich podtrzymywanie kontaktu z bliskimi, wybór operatora jest przemyślany i bazuje na przewadze cenowej. To także osoby ambitne, pewne siebie i żyjące bardzo aktywnie, ceniące kreatywność, inwestujące w siebie oraz dzieci (jeśli je posiadają). Są świadomymi konsumentami, rozumieją mechanizmy działania reklamy, doceniają kreatywne rozwiązania komunikacyjne.
6
3A Wielka Oszcz w Rzeczp I strona Rzeczpospolitej z „oszczędnym” logotypem i nagłówkami. Na dole reklama Wielkiej Oszczy II strona – FP z Wielką Oszczą III strona – rzeczywista I strona z pełnym logo, nagłówkami i tytułami
7
3B Wielka Oszcz w Rzeczp Nawiązując do nazwy kampanii, która powstała poprzez obcięcie ostatnich liter w słowie „oszczędność” oraz do popularnej we współczesnym języku tendencji do skracania słów i wypowiedzi, zastosowaliśmy podobny zabieg w reklamie prasowej. Logo oraz wszystkie tytuły, nagłówki i podpisy zostały pozbawione ostatnich liter. Zdezorientowany czytelnik napotykał na dole strony reklamę Wielkiej Oszczy wraz ze sloganem: „Nie słowa się liczą, a ceny”. Na odwrocie na całej stronie umieszczona została reklama Plusa z informacją o ofercie. Pierwsza na polskim rynku reklama wykorzystująca logo, layout, czołówkowe zdjęcia i teksty z I strony wydania.
8
Przykuwający uwagę layout
4A Rezultaty Przykuwający uwagę layout Szum medialny
9
4B Rezultaty Reklama na okładce Rzeczpospolitej była precedensem w świecie mediów drukowanych. Po raz pierwszy poczytny dziennik ogólnopolski zgodził się na tak znaczącą ingerencję w logo oraz zawłaszczenie strony tytułowej. Wywołało to liczne komentarze w branży i dyskusje na forach internetowych.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.