Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rosnący popyt na pracowników znających technologie teleinfor-matyczne i obsługę sieci Odbiorcy docelowi: Potencjalne placówki edukacyjne lub partnerzy,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rosnący popyt na pracowników znających technologie teleinfor-matyczne i obsługę sieci Odbiorcy docelowi: Potencjalne placówki edukacyjne lub partnerzy,"— Zapis prezentacji:

1 Rosnący popyt na pracowników znających technologie teleinfor-matyczne i obsługę sieci
Odbiorcy docelowi: Potencjalne placówki edukacyjne lub partnerzy, urzędnicy państwowi, nauczyciele itp. Wskazówki dotyczące prezentacji: Dostosuj tę prezentację do swoich celów, odbiorców i ograniczeń czasowych. Uwagi są udostępnione i należy je zmodyfikować pod kątem własnych potrzeb. NetAcad.com 1

2 Umiejętności teleinformatyczne są potrzebne w każdej branży
Rozrywka Gry Służba zdrowia Bezpieczeństwo Dziennikarstwo Edukacja Zielona energia finanse Od początku rewolucji internetowej obserwujemy, jak technologia przenika branże w błyskawicznym tempie. Następna rewolucja internetowa jeszcze mocniej połączy firmy i społeczeństwa w Internecie, a innowacje technologiczne szybciej niż w przeszłości będą zmieniać obraz poszczególnych branż. i zarządzania nią. Lepsze przygotowanie pracowników to zysk dla pracodawcy i możliwość wprowadzania innowacji opartych na technologii. Umiejętności uzyskane podczas kursów Networking Academy mogą stanowić ważny fundament niemal każdego zawodu — również poza branżą teleinformatyczną. Karierę da się rozwijać niemal bez ograniczeń, ponieważ prawie każda firma niezależnie od branży polega na technologiach teleinformatycznych. Uczestnicy kursów mogą łączyć swoje obecne pasje w danej dziedzinie z nowymi umiejętnościami technologicznymi, rozwijając bezpieczniejszą i bardziej dochodową karierę „hybrydową”. Karierę związaną z technologiami teleinformatycznymi i obsługą sieci można rozwinąć w każdej branży, również tych w mniejszym stopniu skupiających się na technologii, takich jak sektor rozrywkowy, energetyka, służba zdrowia i wiele innych. Karierę w branży związanej z technologią można rozwijać praktycznie wszędzie — technologie teleinformatyczne to podstawa sukcesu niemal każdej organizacji. © 2017 Cisco i (lub) podmioty stowarzyszone. Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiały poufne Cisco 2 2

3 Przykłady dziedzin technologicznych
Jak zamierzamy przekształcić sieć w platformę? Przyjrzyjmy się, w jakie dziedziny inwestuje obecnie firma Cisco. Wymienione tu sześć dziedzin ma największe znaczenie w tej następnej rewolucji internetowej oraz dla naszych klientów. Szczególnie fascynującym obszarem dla firmy Cisco jest centrum danych nowej generacji. Dynamicznie rozwija się także tworzenie oprogramowania. Systemy ujednoliconej komunikacji to przykład całkowitej transformacji dawnego środowiska PBX, które obecnie obejmuje wszystkie typy komunikacji. Systemy wideo to dla firmy Cisco jedna z największych szans biznesowych — mamy możliwość zrewolucjonizowania branży filmowej tak jak przekształciliśmy branżę dźwiękową. Dziedziny dostaw usług nowej generacji, ujednoliconej komunikacji i filmowa są ściśle ze sobą powiązane, co przyspiesza rozwój w obszarach, w których działamy. Na koniec warto wspomnieć o architekturze przedsiębiorstw nowej generacji — ten obszar jest już w pełni gotowy na zmiany. Wierzymy, że w ciągu następnych kilku lat będziemy obserwować bardzo istotne przekształcenia w tej dziedzinie. Centra danych i technologie obliczeniowe następnej generacji Tworzenie oprogramowania Ujednolicone komunikacji i mobilność wideo Infrastruktura dostawców usług następnej generacji Architektura przedsiębiorstw następnej generacji 3

4 Źródło: badanie CompTIA IT Skills Gap
Przyjrzyjmy się kwestii niedoboru pracowników dysponujących umiejętnościami teleinformatycznymi pracownicy z branży teleinformatycznej nie dysponują potrzebnymi umiejętnościami. Globalnie popyt na umiejętności teleinformatyczne rośnie szybciej niż podaż. 93% 1,21 mln 2,75 mln <Wykres po lewej zawiera dane ze Stanów Zjednoczonych i ma charakter przykładowy; należy je zastąpić odpowiednimi danymi dotyczącymi regionu lub podkreślić, że dotyczą USA.> <Wykres po prawej zawiera dane globalne> Podaż Źródło: badanie CompTIA IT Skills Gap 4

5 Insert body text here, body text here, body text here, and here.
Konkurencyjność na rynku pracy Title goes here Insert body text here, body text here, body text here, and here. i pracodawców: i możliwości nawiązania kontaktu z potencjalnym pracodawcą. Dysponowanie umiejętnościami teleinformatycznymi i posiadanie certyfikatów w tej dziedzinie może być ważną przewagą konkurencyjną na rynku pracy. Ale same umiejętności podstawowe nie wystarczą. Istnieje większy popyt na kandydatów mających szerszą wiedzę w takich dziedzinach, jak bezpieczeństwo, a także poszukiwane przez pracodawców umiejętności zawodowe związane z pracą z ludźmi i w obrębie organizacji. Szczególną zaletą ułatwiającą nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi pracodawcami i prezentowanie poziomów umiejętności są rzeczywiste doświadczenia i szkolenia praktyczne. Aby dostosować się do rynku pracy i zachować konkurencyjność, musimy wyjść poza podstawowe umiejętności w zakresie obsługi sieci. Niezbędnym warunkiem znalezienia pracy w branży teleinformatycznej są zaawansowane umiejętności teleinformatyczne oraz tzw. umiejętności miękkie. 5

6 Umiejętności związane relacjami międzyludzkimi
Umiejętności zawodowe wykraczają poza wiedzę technologiczną Jakie umiejętności pracodawcy uważają za najważniejsze? Umiejętności dot. mediów społecznościowych 93% Umiejętności twarde Umiejętności związane relacjami międzyludzkimi <W tych badaniach wzięły udział firmy globalne, badanie przeprowadzono wśród firm mieszczących się w Stanach Zjednoczonych. Określ, czy odpowiada to Twojemu regionowi. Wymień lub usuń w razie potrzeby.> BusinessWeek: Badanie przeprowadzone we współpracy z American Express (AXP) ujawniło, że ponad 60% kierowników zgadza się, że umiejętności zawodowe (lub umiejętności międzyludzkie) są najważniejsze podczas oceny wyników pracownika. Dla 32% największe znaczenie mają umiejętności twarde (techniczne), a 7% najwyżej ceni umiejętności odnoszące się do mediów społecznościowych. Associated Press: W badaniu przeprowadzonym wśród pracodawców opublikowanym przez Association of American Colleges and Universities ujawniono, że zdaniem 93% respondentów umiejętność krytycznego myślenia, jasnej komunikacji i rozwiązywania złożonych problemów jest ważniejsza niż dyplom licencjacki. pracodawców uważa, że umiejętności krytycznego myślenia, jasnej komunikacji i rozwiązywania złożonych problemów są ważniejsze niż dyplom licencjacki. Źródło: BusinessWeek, 2013 Źródło: Associated Press, 2013 6

7 Popyt na specjalistów z dziedziny teleinformatyki będzie nadal rosnąć
Prognozy zatrudnienia w Stanach Zjednoczonych w 2020 r. +28% 443 800 administratorzy komputerowych +22% 664 800 komputerowych +18% 717 100 obsługi komputerów +18% 363 700 i syst. informacji +22% 367 900 bezp. informacji, programiści WWW, architekci sieci +22% z komputerami +14% zawody <Zamieszczone tutaj dane na temat Stanów Zjednoczonych mają charakter przykładowy; należy je zastąpić danymi dotyczącymi regionu lub podkreślić, że dotyczą USA.> Oto zaledwie kilka stanowisk związanych z teleinformatyką wraz z przewidywanym wzrostem zapotrzebowania do 2020 r. Jak widać po prawej, oczekuje się, że wzrost w kategorii „Wszystkie zawody związane z komputerami” wyniesie średnio 22%, czyli znacznie więcej niż średni wzrost WSZYSTKICH zawodów. Źródło: Departament Pracy USA, biuro ds. statystyk dot. zatrudnienia, © 2017 Cisco i (lub) podmioty stowarzyszone. Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiały poufne Cisco 7 7

8 Wynagrodzenie za pracę w ICT
Osoby dysponujące odpowiednimi umiejętnościami teleinformatycznymi mogą liczyć na wysokie pensje, stabilne kariery oraz doskonałe perspektywy rozwoju zawodowego. Przykładowe średnie wynagrodzenia Przetwarzanie w chmurze: 118 000 USD Bezpieczeństwo teleinformatyczne: 102 000 USD Technologie biznesowe: 95 000 USD teleinformatycznymi: 97 450 USD Inżynieria systemów: 87 500 USD Inżynieria sieci: 81 000 USD Operacje sieciowe: 65 000 USD Średnie wynagrodzenie na początku kariery w 2015 r.: 50 219 USD teleinformatycznej = 38% więcej: 69 214 USD <Zamieszczone tutaj dane na temat Stanów Zjednoczonych mają charakter przykładowy; należy je zastąpić danymi dotyczącymi regionu lub podkreślić, że dotyczą USA.> Źródła: Baza danych CEB Talent Neuron Database Employers Raport umiejętności i wynagrodzeń w branży IT Global Knowledge and Windows IT Pro 2016 © 2017 Cisco i (lub) podmioty stowarzyszone. Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiały poufne Cisco 8 8

9 9


Pobierz ppt "Rosnący popyt na pracowników znających technologie teleinfor-matyczne i obsługę sieci Odbiorcy docelowi: Potencjalne placówki edukacyjne lub partnerzy,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google