Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałHalina Niewiadomska Został zmieniony 6 lat temu
1
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak W prezentacji wykorzystano fragment wyników badań przeprowadzonych m.in. w ramach działalności Studenckiego Koła Naukowego Marketingu Multimedialnego. Szerzej wyniki te opisane zostały w pracy licencjackiej: D. Stachowiak, Skuteczność działań marketingowych uczelni wyższych w Polsce, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań 2017, Promotor: dr hab. Iwona Olejnik, prof. nadzw. UEP
2
Cel Identyfikacja poziomu zadowolenia uczniów szkół ponadgimnazjalnych z uczestnictwa w Projekcie „Klasa Akademicka”, realizowanym na Wydziale Zarządzanie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
3
Metoda doboru i liczebność próby
Metodyka badań Badania jakościowe Badania ilościowe Metoda badania zogniskowany wywiad grupowy, Indywidualny wywiad pogłębiony ankieta audytoryjna Metoda doboru i liczebność próby dobór próby w wyniku selekcji (3 grupy po 10 os. oraz 2 wywiady indywidualne) dobór celowy próby (5 klas LO, łącznie 160 osób) Narzędzia badania scenariusz wywiadu kwestionariusz
4
Wybrane wyniki badań
5
Preferowane przez uczestników Projektu kierunki i specjalności studiowania - chmura słów
6
Czynniki mające wpływ na wybór studiów przez uczniów szkół ponadgimnazjalnych
7
Proces planowania przyszłości przez uczniów biorących udział w Projekcie „Klasa Akademicka”
8
Chęć podjęcia nauki na UEP przez uczestników Projektu (w %)
Ponad 80% uczniów biorących udział w Projekcie „Klasa Akademicka” twierdzi, że zdecydowanie tak lub raczej tak podjęłaby naukę na UEP Program ma pozytywny wpływ na wybór studiów ekonomicznych przez uczniów szkół ponadgimnazjalnych
9
Preferowane miejsce zajęć według uczniów
10
Zadowolenie uczniów z projektu (w %)
11
Udoskonalenia zaproponowane przez uczestników Projektu
KATEGORIA UDOSKONALENIA WEDŁUG OPINII UCZESTNIKÓW Częstotliwość zajęć zajęcia powinny odbywać się 2-3 razy w miesiącu Forma zajęć zajęcia praktyczne dyskusja ze studentami UEP, którzy opowiadają o swojej karierze zajęcia, na których szczegółowo przedstawiona zostanie oferta uczelni Prowadzący różnorodność wykładowców, tak aby uczestnicy mogli poznać osoby z różnych specjalności Miejsca zajęć zajęcia powinny odbywać się w różnych salach oraz budynkach uczelni Organizacja zajęć / sprawy techniczne zajęcia praktyczne powinny odbywać się w mniejszych grupach na początku projektu uczniowie powinni poznać harmonogram obejmujący wszystkie zaplanowane tematy oraz terminy spotkań uczniowie powinni mieć możliwość wyboru tematyki wykładów jaka ich interesuje
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.