Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Copywriting Karolina Stróżyk Uniwersytet Szczeciński 2017
2
Co to jest copywriting? Sztuka sprzedaży za pomocą tekstu [Copywriter] to człowiek od słowa, który ujmuje otaczającą rzeczywistość w wyrazy, slogany i zdania. Wyniki jego pracy są widoczne dosłownie wszędzie (…). Na ulicach, w mieszkaniu, w sklepie, kinie, gazecie, w telewizji, w Internecie. Billboardy, ulotki, plakaty, spoty reklamowe, serwisy www, newslettery, blogi (…). To specyficzny sprzedawca, który nie tylko operuje słowem, lecz także kreuje.. D. Jędrzejewska, R. Niemczyk, Copywriting. Jak sprzedawać słowem?, Warszawa 2013.
3
Co wymyśli copywriter? Chwytliwą nazwę dla firm Pozycjonowanie Pisanie artykułów Prowadzenie bloga Opisy produktów Oferty handlowe
4
Pozycjonowanie marki - Za pomocą ceny - Za pomocą pochodzenia produktu - Za pomocą luki asortymentowej na rynku - Za pomocą eksperta/maskotki - Za pomocą płci
5
Prasa Artykuł sponsorowany Informacje prasowe Sprawozdanie/relacja Wywiad
6
Radio i telewizja Spoty reklamowe Teledysk Problem i rozwiązanie Reklama telewizyjna
7
Internet SEO Copywriting - słowa kluczowe, blog, aktualności, newsletter
8
Copywriting na YouTube Skuteczne tagowanie Aktywne odpowiedzi na komentarze Najważniejsze są pierwsze 22 słowa opisu video Chwytliwy nagłówek
9
Copywriting na Instagramie Wyrażanie emocji Oznaczanie na zdjęciach Hashtagi
10
Storytelling Bohater Antybohater Olśnienie Zmiana
11
Reklama informująca Umożliwia dostrzeżenie produktu Zawiera techniczny opis produktu Reklama wydarzeń Ogłoszenia
14
Reklama nakłaniająca - Prosty cel: nakłonić do zakupu - Porównanie produktu z konkurencją - Wykreowanie produktu na najlepszy
17
Reklama przypominająca Przypomina o produkcie Powszechnie znane marki Często występują „eksperci” lub maskotki
20
Reklama konkurencyjna
21
Reklama agresywna/kontrowersyjna
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.