Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa."— Zapis prezentacji:

1 1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa

2 2 Elementy Kreacji Marki| | Kreacja Marki| Prezentacja 1 Misja i strategia 2 Nazwa firmy 3 Elementy wizualne

3 3 Elementy Kreacji Marki| Jeśli chcesz promować firmę, musisz zacząć od podstaw, czyli określenia misji i wizji Twojej firmy. To, jak Ty będziesz myślał o sobie i jak będziesz postrzegał swoją własną firmę, ma ogromny wpływ na to, jak będą postrzegać Cię Twoi klienci. Przemyśl, co chcesz zakomunikować i jak chcesz wyróżnić się na rynku. Od czego zaczynamy tworzenie wizerunku/marki ?

4 4 Elementy Kreacji Marki| Chwytliwa nazwa dla firmy jest prosta – w przekazie, wymowie, pisowni i brzmieniu. Ciekawa nazwa firmy budzi skojarzenia z branż, w której działasz. Dobra nazwa dla firmy Cię nie może ograniczać. Nazwa Firmy Co brać pod uwagę ? Ciekawa nazwa dla firmy stanowi pierwszy przekaz, jaki kierowany jest w kierunku potencjalnych odbiorców. Jest podstawowym i pierwszym elementem, z którym klienci identyfikują dany biznes. Nazwa powinna być też sprawdzona pod kontem jej tłumaczenia na języki obce. Czy jest wolna domena? Czy nie jest zarejestrowana jako znak towarowy?

5 5 Elementy Kreacji Marki| Jest prosta i krótka 142 5 3 6 Zapada w pamięci Budzi pozytywne skojarzenia Ma wolną domenę internetową Wyróżnia się wśród konkurencji Jest łatwa w wymowie

6 6 Elementy Kreacji Marki|

7 7 Odpowiednio przemyślany, zwracający uwagę, przywołujący pozytywne skojarzenia system identyfikacji wizualnej będzie bardzo silnie oddziaływał na odbiór Twojej firmy przez Twoich klientów, kontrahentów i konkurentów. Corporate identity jest swego rodzaju językiem, którym posługuje się Twoja firma na zewnątrz, wyraża jej pozycję i wartości. Ponadto, jest doskonałym elementem strategii marketingowej, dzięki której marka staje się rozpoznawalna. Identyfikacja Wizualna Wizualny aspekt firmy

8 8 Elementy Kreacji Marki| Z czego się składa? Identyfikacja Wizualna Oznaczenie firmy (nazwa, logo, slogan), Księga znaku, Kolorystyka (oznaczeń, siedziby), Symbole dekoracyjne, Typografie firmowe (krój i wielkość wykorzystywanych czcionek), Dress code pracowników (ubiór, identyfikatory), Pieczątki firmowe, Materiały marketingowe (ulotki, gadżety, wizytówki), Design i aranżacja siedziby i otoczenia firmy, stoisk targowych, witryn sklepowych itd., Wygląd produktów i ich opakowań, Strona internetowa (nazwa domeny i design).

9 9 Elementy Kreacji Marki| Logo „TWARZ” twojej firmy Logo proste Logo unikalne Logo dopasowane Logo rozpoznawalne Logo to znak graficzny, za pomocą którego można bezbłędnie zidentyfikować daną markę.

10 10 Elementy Kreacji Marki| Kolorystyka Kolory mówią wszystko Kolorystyka często wpływa na odbiór całej marki. Wyróżnia ją i określają jej charakter. Kolory mogą ożywić identyfikację firmy i stać się jednym z najsilniej oddziałujących elementów percepcji marki.

11 11 Elementy Kreacji Marki| Ciekawostki Ukryte w logo

12 12 Elementy Kreacji Marki| Ciekawostki Ukryte w logo

13 13 Elementy Kreacji Marki| Ciekawostki Ukryte w logo 130000 zł ~ 120 zł

14 14 Elementy Kreacji Marki| O Inne Elementy Nowoczesne Kreowanie Marki WWW FB 6 Strona Internetowa Nowowczesna, mobilna, czytelna Media Społecznościowe Profile w mediach społecznościowych Obsługa Klienta Standardy w obsłudze klienta

15 15 Elementy Kreacji Marki| Koniec Dziękujemy za uwagę.


Pobierz ppt "1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa."

Podobne prezentacje


Reklamy Google