Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMaciej Malinowski Został zmieniony 6 lat temu
1
Satysfakcja interesanta, a społeczeństwo informacyjne
2
…. Nabywcy zintegrowanych rozwiązań IT, podobnie jak nabywcy samochodów, zwykle nie interesują się tym, czyje są komponenty (podzespoły) … Tymczasem na rynek właśnie wchodzi współtworzona przez SPIN SA, która zastąpi moduł BudżetST 2 zintegrowany w ramach wszystkich działających obecnie systemów wspierających sprawozdawczość budżetową JST. Natomiast od kwietnia br. SPIN dysponuje kolejnym uniwersalnym komponentem zintegrowanych rozwiązań dla administracji publicznej – właśnie zakończono prace nad realizacją projektu celowego „Broker integrujący e-usługi administracyjne oparty na Web Services”. Projekt, o numerze 6 T C/6471, został dofinansowany przez Ministerstwo Nauki i Informatyzacji.
3
A czy zdarzyło się kiedyś Państwu
Broker Usług Publicznych Czy integracja usług administracji publicznej jest potrzebna ? A czy zdarzyło się kiedyś Państwu Zmieniać adres zamieszkania Zakładać firmę Załatwiać sprawę, która wymaga wizyty w kilku urzędach … … w odległych miejscowościach i czy ktoś nie pomyślał wtedy Mówmy jak do „szarego” obywatela, a nie urzędnika Dlaczego nowy adres trzeba podawać w tylu miejscach ? Dlaczego tak długo trwa zakładanie firmy ? Czy nie wiadomo, że ja to ja ? Dlaczego jednostki administracji nie mogą po prostu wymieniać informacji pomiędzy sobą, a ja muszę służyć jako kurier ?
4
Broker Usług Publicznych
Architektura rozwiązania poprzez wykorzystanie IT do integracji procesów zapewni poprawę jakości załatwiania spraw w urzędach A to właśnie wysoka jakość usług satysfakcjonuje interesanta Interesanci czyli: Mieszkańcy, Przedsiębiorcy, Org. Pozarządowe i inni …
5
Szanowni Państwo, Zachęcam do korzystania z naszych komponentów w zintegrowanych rozwiązaniach informatycznych i zapraszam do kontaktów. na stronie: pocztą: telefonicznie:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.