Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSzymon Wilk Został zmieniony 6 lat temu
1
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015
2
Czy chcemy promować markę czy produkt?
Znaczenie marketingu Czy chcemy promować markę czy produkt?
3
Cel budowania marki kreowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku w umysłach konsumentów budowanie zaufania i lojalności
4
Pozytywne skojarzenia ES
Własnoręcznie zrobione Ekologiczne Lokalne Zdrowe Dobre jakościowo Tańsze Naturalne Obywatelski charakter Wspólnotowe Społecznie odpowiedzialne
5
Wizerunek
6
Wykorzystanie przewagi
Brzydkie warzywa smakują tak samo jak ładne Francuskie sklepy Intermarche sprzedają brzydkie warzywa, przekonując klientów, że zrobione z nich potrawy smakują przecież dokładnie tak samo jak te ładne, ślicznie wyrośnięte. Powód takiej kampanii jest prosty i oczywisty :policzono, że z powodu złego wyglądu owoców i warzyw co roku nie sprzedaje się 750 ton produktów. Aby zachęcić klientów do kupowania "nieładnych" warzyw i owoców obniżono ich cenę o 30%. Akcja jest poparta szeroko zakrojoną kampanią reklamową we francuskiej telewizji. Nad stoiskami z warzywami i owocami wiszą wielkie plakaty.
7
Edukacja Budowanie marki ES Budowanie marki poszczególnych podmiotów
Budowanie marki produktów
8
Nadawanie znaku jakości
Czy stosować dodatkowe oznaczenia (znaki) jakościowe? Czy budować własny znak jakości? Czy zastosować oficjalny „znak jakości”?
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.