Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałŁukasz Kuczyński Został zmieniony 6 lat temu
1
Zebranie z Rodzicami Klasa 6 Rok szkolny 2017/18
2
Nasi Nauczyciele Anna Wasiak – Język polski
Katarzyna Majewska – Język francuski Marta Chojczak – Język angielski Dariusz Mencel – Historia Magdalena Hofman – Matematyka Dorota Luberda – Przyroda – Technika Joanna Wójcik – Plastyka Marta Jędrzejczyk – Muzyka Krzysztof Wasilewski – Zajęcia komputerowe Wojciech Błaszczuk – Wychowanie fizyczne Mateusz Oborzyński – Religia Marcin Kielin – etyka
3
KALENDARZ NOWEGO ROKU SZKOLNEGO
2017/2018
4
Semestr I 04-06.10.- Projekt integracyjno= historyczny;
Halloween; Indywidualne spotkania z nauczycielami; Projekt teatralny; Kiermasz Świąteczny; Mikołajki klasowe; Świąteczne spotkanie klasowe; Zebranie semestralne; Ferie zimowe
5
Projekty edukacyjne 2017/2018 Celem tygodni projektowych jest wdrożenie dzieci do twórczego podejścia do wiedzy, pobudzanie kreatywności i ciekawości badawczej oraz kompleksowe podejście do tematu.
6
PROJEKT INTEGRACYJNO-HISTORYCZNY
Projekty edukacyjne 2017/2018 PROJEKT INTEGRACYJNO-HISTORYCZNY PROJEKT TEATRALNY PROJEKT NAUKOWY
7
PROJEKT INTEGRACYJNO-HISTORYCZNY
Termin: września 2017 roku (klasy 4a i 4b) 4-6 października 2017 roku (klasy 5 i 6) Miejsce: Golub Dobrzyń Opiekunowie: klasy 4a i 4b p. Anna Wasiak, p. Natalia Karpowicz, p. Artur Lipian p. Sarah Johnson klasy 5 i 6 p. Katarzyna Lesicz-Stanisławska, p. Wojciech Błaszczuk, p. Stephen Bergen, p. Lucas Kuzma Zajęcia w języku polskim i angielskim
8
Cele: - integracja zespołów klasowych, - wdrażanie do współdziałania, - zdobycie wiedzy na temat średniowiecznej kultury dworskiej i rycerskiej, - poznanie legend związanych ze średniowiecznymi zamkami, - zdobycie wiedzy na temat średniowiecznych stylów architektonicznych, - wykonanie pracy plastycznej – makieta średniowiecznego zamku. Partnerzy: English Pro Academy Lider projektu: p. Anna Wasiak (klasy 4a i 4b) p. Katarzyna Lesicz-Stanisławska (klasy 5 i 6)
9
DEKLARACJA UDZIAŁU KLASY 4a i 4b KLASY 5 i 6 Dzień 2., czwartek
(120min. kl. 4b) j. polski A. Wasiak (120min. Kl. 4a) ed. kanadyjska A. Lipian (90min. kl. 4b) ed. kanadyjska A. Lipian (90min. Kl. 4a) j. polski A. Wasiak Dzień 3., piątek (40min. kl. 4a) j. francuski N. Karpowicz (45min. Kl. 4b) j. polski A. Wasiak (40min. kl. 4b) ed. kanadyjska A. Lipian (45min. Kl. 4b) j. francuski N. Karpowicz KLASY 5 i 6 Dzień 2., czwartek (120min. kl. 5) ed. kanadyjska L. Kuzma (120min. kl. 6) ed. kanadyjska S. Bergen (90min. kl. 5) j. polski K. Lesicz-Stanisławska (90min. kl. 6) j. polski K. Lesicz-Stanisławska Dzień 3., piątek (90min. kl. 5) j. polski K. Lesicz-Stanisławska (90min. kl. 6) ed. kanadyjska L. Kuzma DEKLARACJA UDZIAŁU
10
PROJEKT TEATRALNY Termin: 22-24 listopada 2017 roku Miejsce: Warszawa
Realizatorzy: p. Anna Wasiak, p. Katarzyna Lesicz-Stanisławska, p. Stephen Bergen, p. Lucas Kuzma, p. Marta Jędrzejczyk, p. Artur Lipian, p. Marta Chojczak Zajęcia w języku polskim i angielskim Lider projektu: p. Anna Wasiak
11
Szczegóły projektu zostaną podane w czasie zebrania semestralnego.
PROJEKT NAUKOWY Termin: marca 2018 roku Miejsce: Warszawa Realizatorzy: p. Dorota Luberda, p. Magdalena Hofman, p. Stephen Bergen, p. Lucas Kuzma, p. Krzysztof Wasilewski, p. Artur Lipian, p. Marta Chojczak Zajęcia w języku polskim i angielskim Szczegóły projektu zostaną podane w czasie zebrania semestralnego.
12
Wydarzenia, dzięki którym w szkole nie będzie nudno….
Projekty Akcje charytatywne Integracja: samorząd, dyskoteki, zawody; Konkursy Spotkania świąteczne Bogata oferta zajęć dodatkowych i konsultacji przedmiotowych- informacje na stronie szkoły w zakładce do pobrania;
13
Lektury Irena Jurgielewiczowa-Ten obcy0-1.10.2017
Stanisław Stampf‘l -na podstawie powieści D. Defoe –Robinson Kruzoe Verne J.-W 80 dni dookoła świata Lem S."Test" [w]: Opowieści o pilocie Pirxie, Bajki robotów" (wybór)Informacja na bieżąco Musierowicz M.-Kwiat kalafiora-Informacja na bieżąco Niziurski E.-Sposób na Alcybiadesa-Informacja na bieżąco Makuszyński K.-Szatan z siódmej klasy-Informacja na bieżąco Carroll L-.Alicja w Krainie Czarów-raz w miesiącu Ende M.Momo -Nie kończąca się historia-raz w miesiącu Jurgielewiczowa I.-Inna ?raz w miesiącu Kipling J.R-.Księga dżungli-raz w miesiącu Kosik R.-Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi-raz w miesiącu Makuszyński K.-Szaleństwa panny Ewy, Panna z mokrą głową-raz w miesiącu Maleszka A.-Magiczne drzewo-raz w miesiącu May K.-Winnetou-raz w miesiącu Molnar F.-Chłopcy z Placu Broni-raz w miesiącu Musierowicz M.-Opium w rosole, Kłamczucha-raz w miesiącu Niziurski E.-Księga urwisów, Siódme wtajemniczenie-raz w miesiącu Olech J.-Dynastia Miziołków-raz w miesiącu Szklarski A.-Tomek w krainie kangurów, Tomek na Czarnym Lądzie-raz w miesiącu Szmaglewska S.-Czarne Stopy-raz w miesiącu
14
Plan pracy p. psycholog Marty Pociechy
Wrzesień- Bądź kumplem, kumpelą - nie dokuczaj Październik- Współpraca czy rywalizacja? Listopad- Dojrzewanie, emocje, zachowania – dziewczynki Grudzień- Dojrzewanie, emocje, zachowania – dziewczynki Styczeń- Dojrzewanie: Internet, reklamy, media - wspólnie
15
Priorytety wychowawcze w klasie
Wdrażanie do samorządności: wybory samorządu klasowego , wspieranie aktywności w samorządzie szkolnym, udział w działaniach charytatywnych ( w ramach projektów); Praca nad zachowaniem w czasie lekcji- kto tworzy atmosferę, jak zapanować nad sobą, aby nie przeszkadzać innym; Integracja klasy- jakiego przyjaciela szukam, co mogę zaoferować w przyjaźni; Stres w szkole- jak radzić sobie ze stresem; ! ( Pani psycholog poprowadzi w naszej klasie 4 zajęcia w trakcie godzin wychowawczych) Budowanie poczucia wspólnoty klasowej- spotkania świąteczne, dyskoteki, zawody sportowe, udział w akcjach charytatywnych;
16
PLANOWANE WYCIECZKI SZKOLNE
1. Golub- Dobrzyń; 2. Warsztaty świąteczne; 3. Łyżwy- tor Stegny; 4. Wycieczka rowerowa do Ogrodu Botanicznego w Powsinie; 5. Zielona Szkoła;
17
WSO czyli wewnątrzszkolny system oceniania
Zmiana systemu oceniania zachowania Monitorowanie zachowania i postępów w pracy nad sobą w obszarach: Spóźnienia; Obowiązek szkolny- ( telefon, obowiązkowość, dyżur, porządek w miejscu pracy, mienie szkolne…) Strój-( szkolny, galowy, estetyka) Służba-( wolontariat, uroczystości szkolne) Szacun-( koledzy, dorośli) Bezpieka-( przerwy, agresja, zasady) Mowa- ( polski, angielski) SAMOOCENA!!!
18
Wso- cd 2. Procentowy zakres ocen:
19
Współpraca z wychowawcami i nauczycielami
Dziękujemy za: Szczere rozmowy, sugestie, pomoc, zaangażowanie, gotowość do współpracy, zaufanie, cenne informacje, dobre pomysły… Prosimy o : wyrozumiałość, szczerość, rozmowy na bieżąco, kierowanie uwag do zainteresowanych, zaufanie… DZIĘKUJEMY
20
Kontakt z wychowawcami
Przez platformę LIBRUS Mailowo: w czasie dyżurów rannych i popołudniowych zapraszamy
21
MUNDUREK SZKOLNY
22
STRÓJ SZKOLNY Strój szkolny jest ważnym elementem w naszej szkole gdyż: buduje wspólnotę, daje poczucie przynależności, nikogo nie wyróżnia, uczy doboru stroju do okoliczności, Dlatego, bardzo prosimy o współpracę
23
Strój galowy i strój codzienny
24
Strój galowy i strój codzienny
25
Tak prezentujemy się w mundurkach galowych…
a kolorowe ubrania i rajstopy nosimy w piątki…
26
Dziękujemy za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.