Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJerzy Urbaniak Został zmieniony 6 lat temu
1
1. Opis koncepcji kreatywnej kampanii szerokiego zasięgu
WZP/WIS/U / Załącznik nr 8 do SIWZ Plan prezentacji stanowiący podstawę do oceny ofert w ramach kryterium „Jakości Nazwa i adres firmy: ………………………………………….…………. 1. Opis koncepcji kreatywnej kampanii szerokiego zasięgu 1.1. Elementy koncepcji kreatywnej na poziomie ogólnym, czyli w odniesieniu do marki Fundusze Europejskie
2
1.1.1.Big Idea wypełnia Wykonawca:
3
1.1.2. Hasło/claim wypełnia Wykonawca:
4
1.1.3. Key Visual wypełnia Wykonawca:
5
1.2. Elementy koncepcji kreatywnej na poziomie szczegółowym, czyli w odniesieniu do osi priorytetowych RPO WM
6
Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa I Wykorzystanie działalności badawczo rozwojowej w gospodarce wypełnia Wykonawca:
7
Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa II Wzrost e-potencjału Mazowsza wypełnia Wykonawca:
8
Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa III Rozwój potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości wypełnia Wykonawca:
9
Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną wypełnia Wykonawca:
10
Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku wypełnia Wykonawca:
11
Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa VI Jakość życia wypełnia Wykonawca:
12
Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa VII Rozwój regionalnego systemu transportowego wypełnia Wykonawca:
13
Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa VIII Rozwój rynku pracy wypełnia Wykonawca:
14
Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem wypełnia Wykonawca:
15
Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu wypełnia Wykonawca:
16
2. Wybrane przykłady egzekucji kreatywnych
2.1. Projekty dotyczące naboru w konkursie: Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna
17
2.1.1. Baner internetowy przygotowuje Wykonawca:
18
2.1.2. Artykuł sponsorowany przygotowuje Wykonawca:
19
2.1.3. Szablon do mailingu przygotowuje Wykonawca:
20
2.2. Projekty dotyczące naboru w konkursie: Oś Priorytetowa I Wykorzystanie działalności badawczo rozwojowej w gospodarce, Działanie 1.2 Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw
21
2.2.1. Spot 30” do emisji w Internecie przygotowuje Wykonawca:
22
2.2.2. Spot 30” do emisji w radiu przygotowuje Wykonawca:
23
2.2.3. Ramki w metrze 30x90 cm przygotowuje Wykonawca:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.