Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWiktoria Skiba Został zmieniony 6 lat temu
1
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Always Blingee INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
2
Jak wygląda życie nastolatki?
Dzień typowej nastolatki jest wypełniony po brzegi. Codziennie bombarduje je niezliczone ilość komunikatów.
3
1B Komentarz lektora Przyjrzeliśmy się życiu nastolatek i zauważyliśmy, że ich życie wypełnione jest po brzegi. Codziennie trafia do nich ogromna ilość komunikatów, co zdecydowanie utrudnia skuteczne dotarcie do ich świadomości. Młode dziewczyny są bardzo wymagające i podatne jedynie na te komunikaty, które wpisują się w ich styl życia i są zgodne z najnowszymi trendami
4
Przed jakim stanęliśmy wyzwaniem?
Always – marka, która rozumie współczesną nastolatkę.
5
2B Komentarz lektora Chcieliśmy wzmocnić wizerunek marki, która rozumie współczesne nastolatki, rozumie ich radości, problemy, emocje… Celem było nawiązanie z nimi formy dialogu, tak aby marka Always w naturalny sposób zaistniała w ich codziennym życiu a tym samym świadomości.
6
Do Kogo Chcieliśmy Dotrzeć?
Nastoletnie dziewczyny Pasjonatki najnowszych trendów Spędzające mnóstwo czasu w Internecie Chcące chociaż przez chwile poczuć się jak gwiazdy i wyróżnić się z grupy rówieśniczek
7
3B Grupę, do której chcieliśmy dotrzeć, stanowiły młode kobiety, zafascynowane najnowszymi trendami, dla których niezwykle istotne jest zaistnienie w grupie swych najbliższych przyjaciół Kluczowym medium jest dla nich internet i fora społecznościowe na których prześcigają się w umieszczaniu coraz to bardziej oryginalnych zdjęć. Marzą o tym by choć przez chwilę poczuć się wyjątkowo, jak gwiazdy, jednak dostęp do takiego świata jest mocno ograniczony i nieosiągalny dla nich
8
Na Czym Polegał Nasz Koncept?
Dokładna analiza naszej grupy docelowej oraz analizy Google Trends Konkurs: Główną nagrodą były zedytowane zdjęcia laureatek na billboardach w wybranych przez nie lokalizacjach lokalne celebrytki
9
4B Dzięki dokładnemu poznaniu naszej grupy docelowej oraz trendów panujących na Zachodzie (analiza Google Trends), stworzyliśmy pomysł dedykowany specjalnie dla nich. Konkurs z jednej strony pozwalał im upiększyć swoje zdjęcia dzięki aplikacji FotoBling na stronie always.pl, a z drugiej strony dawał okazję do pojawienia się ze swym zdjęciem na billboardzie w wybranej przez siebie lokalizacji. Dziewczyny mogły rozsyłać linki do swoich zdjęć wśród znajomych, co generowało buzz wokół kampanii. Wygrywały dziewczyny, których fotki zebrały największą liczbę głosów.
10
Co Udało Się Nam Osiągnąć?
Blisko 5 tysięcy zgłoszonych zdjęć do konkursu Świadomość marki Always po raz pierwszy w historii numer 1!
11
5B Wyniki kampanii były naprawdę imponujące: prawie pięć tysięcy młodych dziewczyn odwiedziło stronę always.pl by wziąć udział w konkursie. Co w kategorii artykułów higieny kobiecej jest wysokim poziomem zaangażowania konsumentki. Co więcej dzięki tak innowacyjnemu podejściu do grupy docelowej, Always po raz pierwszy w historii, osiągnął pozycję lidera kategorii w miarach świadomościowych. Osiągnęliśmy indeks 121 na Pierwszej Spontanicznie Wymienionej Marce w porównaniu do poprzedniego lidera.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.