Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGrzegorz Andrzejewski Został zmieniony 6 lat temu
2
Co to jest RA7? RA7 jest kombinacją narzędzi i technik bazujących na opatentowanej technologii Nemesysco – Wieloparametrowej Analizie Głosu (Layered Voice Analysis - LVA). Technologia LVA bazuje na odkrytym w trakcie badań i opatentowanym zestawie parametrów wokalnych bezpośrednio powiązanych z kluczowymi emocjami ludzkimi, które w odpowiedniej kombinacji pozwalają na identyfikację oszustwa w codziennym życiu. Te parametry wokalne zostały wykryte i określone w oparciu o badania ogromnej ilości nagrań w wielu językach, pochodzących z akt policyjnych lub specjalnie opracowanych eksperymentów. Wiele parametrów technologii Nemesysco jest kompletnie nowych w świecie fonetyki a skupiają się na niekontrolowanych i jeszcze nie do końca wyjaśnionych właściwościach ludzkiego głosu.
3
Co to jest RA7? RA7 został stworzony jako pierwsza linia obrony przed oszustwami jakie mogą dotknąć twoją firmę, z zachowaniem trzech podstawowych celi: Mieć znaczący wpływ na wynik twej firmy z jednej strony poprzez oszczędności na wstrzymanych wypłatach niezasadnych roszczeń a z drugiej strony poprzez poprawę jakości i szybkości obsługi twych uczciwych klientów. Usprawnić proces postępowania wyjaśniającego poprzez system raportów ukierunkowanych na wskazanie „problematycznych” tematów w zgłoszeniu klienta. Osiągnięcie powyższych celów przy minimalnej ingerencji i zmianach w obecnym procesie operacyjnym twej firmy RA7 jest ukierunkowany na usprawnienie i przyspieszenie procesu analizy ryzyka, dostarczając twoim agentom, rzeczoznawcom i śledczym półautomatyczne narzędzie sygnalizujące w zgłoszeniu klienta obszary emocjonalne, problematyczne i o wysokim ryzyku.
4
Skrypty w RA7. W celu zapewnienia optymalizacji efektywności w wykrywaniu oszustw na poziomie Call Center, RA7 wykorzystuje specjalnie stworzone skrypty konwersacji tak aby przeprowadzić operatora poprzez różne typy zgłaszanych roszczeń. Każdy skrypt jest dostosowywany do potrzeb i wymagań klienta, biorąc pod uwagę typy oszustw z jakimi można mieć doczynienia tak aby zapewnić optymalną synergię twej obecnej metodologii działania i wymagań procesu analizy LVA. Każdy scenariusz składa się z 2 elementów: tematy jakie muszą być poruszone w trakcie rozmowy pytania śledcze związane z tematem rozmowy Raport z analizy RA7 jest generowany automatycznie w oparciu o odpowiedzi udzielane na pytania ze skryptu. Stosowanie skryptów zapewnia jednolitość procesu i gwarantuje, że zostaną zebrane wszystkie niezbędne informację.
5
Operator w RA7. Operator – jest odpowiedzialny za odbieranie lub nawiązywanie połączeń z klientami oraz rozpoczęcie procesu w systemie informatycznym. Im sprawniejsza praca operatora tym skuteczniejsze efekty analizy. Okno operatora może być tak skonfigurowane aby operator mógł obserwować analizę rozmówcy w czasie rzeczywistym.
6
Manager spraw w RA7. Manager spraw – ma pełen dostęp do wszystkich spraw w RA7 dzięki czemu może szybko rozpocząć ocenę poszczególnych spraw. RA7 oznacza na czerwono wszystkie sprawy o wysokim ryzyku, dodatkowo oznaczając wszystkie tematy o wysokim ryzyku już w konkretnej sprawie. Takie rozwiązanie pozwala na szybkie przydzielenie każdej sprawy albo do dalszego wyjaśniania przez śledczych albo do „szybkiej realizacji”.
7
Śledczy w RA7. Śledczy – do niego spływają sprawy z wysokim ryzykiem (lub średnim jeśli to konieczne). Śledczy jest odpowiedzialny za udowodnienie oszustwa, ograniczenie wysokości roszczeń w przypadku ich przeszacowania lub potwierdzenie słuszności roszczeń. Bazując na raportach RA7 i wskazanych w nich obszarach ryzyka śledczy może skoncentrować się bezpośrednio na problemie i rozwiązać sprawę znacznie szybciej i efektywniej.
8
LVA 6.50 dla śledczego LVA 6.50 jest profesjonalnym narzędziem śledczym stworzonym dla szybkiej i efektywnej weryfikacji szczerości wypowiedzi w trakcie rozmowy telefonicznej, twarzą w twarz lub w oparciu o nagranie.
9
DZIĘKUJEMY
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.