Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMetody Łupiński Został zmieniony 10 lat temu
2
Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS
3
Czynności serwisowe wykonywane przez serwisanta można podzielić na:
4
A. Możliwe do wykonania zdalnego poprzez Internet Aktualizacja oprogramowania Aktualizacja Bazy KS-BLOZ Usuwanie awarii związanych z oprogramowaniem
5
B. Wymagające bytności serwisanta w aptece Dojazd Przeglądy okresowe drukarek fiskalnych Czyszczenie sprzętu komputerowego Usuwanie awarii związanych z oprogramowaniem Usuwanie awarii związanych ze sprzętem
6
Czas poświęcony na obsługę serwisową apteki zdalnie i na miejscu jest porównywalny
7
Nie jest potrzebny dojazd serwisanta do apteki
8
Zysk Apteki Zmniejszenie kosztów obsługi serwisowej o dojazdy Zmniejszenie czasu oczekiwania na serwisanta gdyż czynności serwisowe podjęte są prawie natychmiast W przypadku okresowych zmian przepisów serwisant może je wcześniej zainstalować i dzięki temu kierownikowi apteki pozostaje więcej czasu na sprawdzenie danych przed ich zatwierdzeniem
9
Dodatkowy Zysk Apteki Stały dostęp do internetu, poczty elektronicznej Możliwość wykonywania zdalnych kopii bezpieczeństwa Dostęp do danych aptecznych z domu lub podczas urlopu z dowolnego miejsca na świecie Możliwość monitoringu pracy apteki za pomocą kamer podłączonych do komputera i dzięki temu zwiększenie bezpieczeństwa pracy
10
Zysk Serwisu Zmniejszenie kosztów działalności serwisu związanej z dojazdami (zużycie samochodu, rosnące koszty paliwa, kolizje, wypadki) Zwiększenie liczby obsługiwanych klientów
11
Założenia Apteka posiada połączenie z internetem Apteka posiada zabezpieczenie przed atakami z zewnątrz w postaci routera Serwisant podejmuje czynności serwisowe po uprzednim zawiadomieniu apteki i otrzymaniu zgody na połączenie (podanie aktualnego adresu IP) Serwis zdalny za pomocą oprogramowania Radmin i Rserver
12
Założenia Serwisant łączy się z komputerem administratora i dokonuje aktualizacji oprogramowania na pozostałych komputerach, które są udostępnione jako dyski sieciowe
13
Serwis internetowy aptek realizowany jest poprzez: Neostradę Łącze DSL Stałe łącze
15
Serwis Kamsoft obsługuje zdalnie kilkanaście aptek zlokalizowanych w: Chorzowie Katowicach Siemianowicach Śląskich Tychach Wiśle Woli
16
Apteki podłączone do internetu pracujące na wersji KS APTEKA Windows bardzo często same dokonują aktualizacji bazy KS- BLOZ, oraz czasem oprogramowania
17
Koszty apteki Instalacja Neostrady 1 Zakup routera Vigor 2500 299 Zakup licencji Radmin HelpDesk 100 (przy zakupie przez partnera 50 licencji) RAZEM 400 Jednorazowe Stałe miesięczne Abonament Neostrada 59
18
Przykładowa sesja aktualizacji Bazy KS-Bloz
31
Rozmowa telefoniczna prośba o uruchomienie RSERVER uruchomienie RADMIN i uzyskanie połączenia 3 minuty
32
Przekopiowanie spakowanej bazy KS-BLOZ wraz z indeksami 6 minut
33
Rozpakowannie i instalacja bazy KS-BLOZ wraz z indeksami na serwerze 3 minuty
34
Czas poświęcony na obsługę przez internet 12 minut
35
Czas poświęcony na standardową obsługę dojazd w obie strony 40 minut (bez korków) czynności serwisowe 10 minut
36
Przez Internet 12 minut Standardowo 70 minut
37
Serwisant w tym samym czasie może dokonać aktualizacji poprzez Internet 5 aptek
38
W przypadku gdy obsługujemy klienta z wykupionym pakietem serwisowym zyskujemy zwiększenie wydajności pracy serwisanta co przynosi wymierne efekty finansowe
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.