Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Gotuj o wszystko Best use of content
2
1A Kamis inspiruje do nowego spojrzenia na kulinaria
CELE MARKI KAMIS budowanie atrybutów marki: inspiracja, imponowanie ocieplenie wizerunku – Kamis nie odbiera kompetencji, jest bliski konsumentom KULINARIA W MEDIACH moda na gotowanie monotonia wśród znanych kucharzy brak postaci tak charyzmatycznej jak Nigella Lawson, Jamie Olivier promocja kucharzy zawodowych, aktorów, dziennikarzy w kontekście kulinariów NASZA IDEA reality show Kamisa i Dzień Dobry TVN promujące charyzmatycznych kucharzy - amatorów
3
1B Komentarz lektora Celem kampanii było budowanie wizerunku Kamis, który inspiruje, imponuje, ale nie odbiera kompetencji - jest marką przyjacielską i otwartą. Ważnym elementem był też fakt, że w mediach promowane są cały czas te same twarze, przeważnie zawodowi kucharze, aktorzy lub dziennikarze, a w umyśle Polaków ikonami pozostają Nigella Lawson i Jamie Olivier. Zależało nam na stworzeniu formatu, który będzie pokazywał wymienione wcześniej atrybuty jak również będzie wykorzystywał panujący trend mody na gotowanie oraz popularność reality show z elementami rywalizacji … i tak stworzyliśmy pierwszy na polskim rynku konkurs w formie reality show, który przełamywał panujące standardy w programach kulinarnych
4
2A Wieloetapowy reality show Gotuj o wszystko w Dzień Dobry TVN
CASTINGI ĆWIERĆFINAŁY OGŁOSZENIE KONKURSU FINAŁ PÓŁFINAŁY
5
2B Komentarz lektora Konkurs został ogłoszony w Dzień Dobry TVN poprzez emisję zwiastunów zachęcających do udziału w konkursie oraz prowadzących, którzy przedstawiali niektóre zgłoszenia na antenie. W fazie castingów jury (zawodowy kucharz Andrzej Polan, krytyk kulinarny Maciej Nowak oraz gwiazda) wybierało osobowości kulinarne. W kolejnych dwóch etapach uczestnicy mierzyli się z zadaniami, które dawali im i oceniali jurorzy. W każdym odcinku odpadała 1 osoba (wyjątek stanowił jeden odcinek, w którym poziom był wyrównany). W finale została wyłoniona zwyciężczyni. Łącznie program miał aż 13 emisji oraz dodatkowo miała miejsce cross promocja w Na wspólnej oraz na stronie
6
3A Szukaliśmy uczestniczek inspirujących, gotujących z pasją – takich jak z naszej grupy celowej
Kobiety odpowiedzialne za prowadzenie domu i decyzje zakupowe EKSPERYMENTATORKI Gotowanie to przyjemność, nawet gdy jest to konieczność (rodzina) Przyprawy to narzędzie pozwalające na eksperymenty i zabawę w kuchni TRADYCJONALISTKI Tradycyjne, sprawdzone przepisy chociaż chcą też podążać za „modą” w bezpiecznym otoczeniu Gotowanie dla rodziny jako konieczny element dnia
7
3B Komentarz lektora Program był skierowany do kobiet, które są odpowiedzialne za prowadzenie domu oraz podejmują decyzje zakupowe. Naszą grupę celową podzieliliśmy na dwie grupy eksperymentatorki i tradycjonalistki. Eksperymentatorki gotują z przyjemnością nawet gdy jest to dla nich konieczność, lubią eksperymentować z przyprawami, urozmaicają przepisy, a przede wszystkim potrafią się bawić w kuchni. Tradycjonalistki natomiast traktują gotowanie jako obowiązek, ale chcą również podążać za „modą” na gotowanie. Potrzebują wsparcia i wskazówek.
8
4A Konkurs Gotuj o wszystko - wyzwanie
UCZESTNICZKI Charyzmatyczne z mediowym potencjałem Inspirujące, ale i bliskie konsumentkom Kamisa JURY Wiarygodne kulinarnie, charyzmatyczne
9
4B Komentarz lektora Naszym wyzwaniem było stworzenie programu, który osiągnie wysokie parametry mediowe i jednocześnie będzie inspirujący i bliski naszym konsumentom Taką bliskość, inspirację oraz wiarygodność zapewniali nam utalentowani i medialni uczestnicy programu oraz charyzmatyczne jury, składające się z fachowców jak Andrzej Polan czy Maciej Nowak. W programie występowały także gwiazdy polskich mediów: Dorota Wellman, Daria Widawska, Michał Piróg Uczestniczki były podobne do konsumentek poprzez powód dla którego gotują. Czy to jest pasja, czy obowiązek ich talent mógł otworzyć im drzwi do sukcesu. Konsumentki podziwiały uczestniczki za ich odwagę, której im zabrakło myśląc o zgłoszeniu się do konkursu.
10
5A Sukces na każdej linii
Prawie 3,5 mln kobiet z naszego TG obejrzało przynajmniej jeden odcinek naszego konkursu. Zasięg 51,4% TG Promocja młodych talentów kulinarnych Charyzmatyczne finalistki Przebojowa zwyciężczyni Sukces pierwszej edycji skłoniło Kamisa i Dzień Dobry TVN do stworzenia drugiej edycji jesienią 2010!
11
5B Komentarz lektora Konkurs wygenerował zasięg na poziomie 51,4% w grupie docelowej Kamisa Prawie 3,5 mln pań z naszego TG obejrzalo przynajmniej jeden odcinek naszego konkursu. Udało nam się spośród wszystkich uczestników wyłonić charyzmatyczne finalistki w tym przebojową zwyciężczynię. Program okazał się bardzo dużym sukcesem i doczekał się kolejnej edycji!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.