Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Studia pierwszego stopnia
Komunikacja medialna Studia pierwszego stopnia
2
Czy… Jeśli tak – nasza specjalność jest właśnie dla Ciebie!
słowa marketing, PR, branding i corporate identity brzmią dla Ciebie ekscytująco? nie rozstajesz się ze smartphonem, a social media to Twój drugi (albo nawet pierwszy) dom? swobodnie rozmawiasz o tym, co nowego na Facebooku, Instagramie i Twitterze? chciałbyś stworzyć reklamę jeszcze popularniejszą niż English for Beginners Allegro? A może już masz na nią pomysł? marzysz o tym, żeby już na studiach zdobyć umiejętności, które pomogą Ci w pracy w branży PR, marketingu i reklamie? chcesz uczyć się o tym, czym żyje świat mediów i nowych mediów? Jeśli tak – nasza specjalność jest właśnie dla Ciebie!
3
Ola, nasza Absolwentka:
Jeśli kogoś interesuje szeroko pojęta popkultura, to ta specjalizacja jest właśnie dla niego. Można dowiedzieć się wiele nie tylko o mechanizmach (jawnych i zakrytych) działania współczesnej kultury konsumpcji, poznać cenne teksty wielu badaczy, lecz także poszerzyć swoją wiedzę w zakresie najnowszych przemian w sztuce współczesnej i technologii.
4
Trening kompetencji miękkich
Co oferujemy? 330 godzin warsztatów, ćwiczeń i wykładów, realizowanych przez cztery semestry Warsztaty z zakresu komunikacji reklamowej oraz marketingu Trening kompetencji miękkich Blok zajęć z zakresu współczesnej kultury mediów Blok zajęć poświęconych komunikacji językowej, reklamie i copywritingowi
5
Czego się dowiesz? Jak rozwiązywać komunikacyjne problemy (Teoretyczne podstawy komunikacji językowej); jak tworzyć hasła i slogany reklamowe, które na długo pozostaną w pamięci odbiorcy (Językowe podstawy copywritingu); dlaczego ten znak wygląda właśnie tak (Semiotyka kultury); skąd się wziął Internet (Historia i teoria mediów); dlaczego polonista powinien znać Harry’ego Pottera, Zmierzch i Grę o tron (Wprowadzenie do kultury popularnej, Czytanie kultury popularnej);
6
A poza tym… …a to dopiero początek, bo…
jak się dobrze prezentować (Wybrane aspekty autoprezentacji); jak odnaleźć się w agencji reklamowej; jak poprowadzić fanpage dla milionów fanów (Content Marketing); jak pisać dla tych, którzy czytają i dla tych, którzy nie czytają… (Warsztat mediologa); co zrobić, by Twoja marka była prawdziwą Marką (Zarządzanie marką)… …a to dopiero początek, bo…
7
…STAWIAMY NA PRAKTYKĘ!
8
Co możesz z nami robić? Uczestniczyć w pracach kół naukowych: i…
Studenckie Koło Badań Nad Nowoczesnością MediaTour Koło Komunikacji Kreatywnej Essence i…
9
…badać to, co Cię interesuje, i przygotować niebanalną konferencję naukową…
Tak jak członkowie Studenckiego Koła Naukowego Badań nad Nowoczesnością MediaTour w 2012 roku.
10
Od Organizatorów: Poznańskie środowisko polonistek i polonistów przestało czytać, odrzuciło kulturę książki na rzecz konwergentnej strony telewizji - serialu. Bluźnią? Nie. Odchodzą od świętych nauk alma mater? Nigdy! Skąd więc to zainteresowanie młodych badaczy literatury produkcjami szklanego ekranu? Dlaczego to właśnie ten obszar kultury przykuł uwagę studentek i studentów polonistyki, którzy korpus lektur oparli na dziełach Kochanowskiego, Słowackiego, Prusa i Szymborskiej? (…) Drugi Czas Seriali. Festiwal Seriali Amerykańskich jest połączeniem dociekliwości naukowej oraz zwyczajnej barthes’owskiej „przyjemności tekstu”. Mało kto pyta dziś o przeczytaną ostatnio książkę, za to pytanie „Co ostatnio oglądałeś?” - pojawia się nazbyt często. Literaturoznawcy zwęszyli w tym procesie pewną zasadę, regułę współczesnego świata, który nie czyta, ale ogląda.
11
…i promować swoją uczelnię…
… jak członkinie Koła Komunikacji Kreatywnej Essence w 2013…
13
Możesz też… …wypromować grę miejską…
15
…i samodzielnie pracować nad promocją marki…
Obecnie opracowujemy strategię marketingową marki (współpraca z firmą Biofresh; i w ten sposób zdobywamy pierwsze doświadczenia zawodowe. Zajmujemy się przede wszystkim prowadzeniem fanpage’a ( oraz bloga.
16
Nasze plany… A jakie są Twoje?
Włączenie się do programu Warsztaty marketingowe prowadzoną przez naszą Absolwentkę – Agatę Krzesińską (blog: A jakie są Twoje?
17
ZAPRASZAMY! Kontakt:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.