Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAniela Amelia Leśniak Został zmieniony 6 lat temu
1
W ramach powyŻszego tematu PODJĘLIŚMY SZEREG DZIAŁAŃ:
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI” W ramach powyŻszego tematu PODJĘLIŚMY SZEREG DZIAŁAŃ:
2
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa
18 MAJA 2016 roku W RAMACH OBCHODÓW TYGODNIA BIBLIOTEK ODWIEDZILIŚMY MIEJSKO – GMINNĄ BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ im. ADAMA MICKIEWICZA 10 CZERWCA 2016 roku UCZESTNICZYLIŚMY W OGÓLNOPOLSKIEJ AKCJI: „JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM” – „POŁANIEC CZYTA” 13 CZERWCA 2016 roku W RAMACH GŁOŚNEGO CZYTANIA PONOWNIE ODWIEDZILIŚMY MIEJSKO-GMINNĄ BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ IM. ADAMA MICKIEWICZA
3
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa „TYDZIEŃ BIBLIOTEK”
PRZED WEJŚCIEM DO BIBLIOTEKI
4
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwA „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” ZWIEDZANIE BIBLIOTEKI - ODDZIAŁ DLA DOROSŁYCH
5
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwA „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” ZWIEDZANIE BIBLIOTEKI - ODDZIAŁ DLA DOROSŁYCH
6
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” ZWIEDZANIE BIBLIOTEKI - ODDZIAŁ DLA DOROSŁYCH PANIE BIBLIOTEKARKI ZAPREZENTOWAŁY ZNAJDUJĄCE SIĘ W BIBLIOTECE M.IN.: NAJWIĘKSZĄ A ZARAZEM NAJCIĘŻSZĄ KSIĄŻKĘ ORAZ - NAJMNIEJSZĄ KSIĄŻKĘ
7
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” ZWIEDZANIE BIBLIOTEKI - ODDZIAŁ DLA DOROSŁYCH PrzyglĄdaliŚmy siĘ pracy pana informatyka
8
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI
PANI PRACUJĄCA W ODDZIALE DLA DZIECI OPOWIEDZIAŁA O KSIĘGOZBIORZE. DZIECI BYŁY ZAINTERESOWANE W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ CZYTELNIKAMI. WYPOWIADAŁY SIĘ RÓWNIEŻ O SWOICH ULUBIONYCH KSIĄŻKACH
9
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI
DZIECI Z OGROMNYM ZAINTERESOWANIEM WYSŁUCHAŁY TREŚĆ BAJKI PT. „FRANKLIN I KSIĄŻKA Z BIBLIOTEKI”. ODPOWIADAŁY NA PYTANIA ZADAWANE PO WYSŁUCHANIU BAJKI, WYPOWIEDZIAŁY SIĘ RÓWNIEŻ W JAKI SPOSÓB NALEŻY DBAĆ O KSIĄŻKI
10
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI BAJKA PT. „FRANKLIN I KSIĄŻKA Z BIBLIOTEKI”
11
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI PO WYSŁUCHANIU BAJKI GRALIŚMY W GRY PLANSZOWE I STOLIKOWE. NIEKTÓRE DZIECI WYKONYWAŁY PRACE PLASTYCZNE
12
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI GRY PLANSZOWE I STOLIKOWE, KOLOROWANIE
13
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI GRY STOLIKOWE
14
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa
OBEJRZELIŚMY WYSTAWĘ NT. DZIEJÓW POŁAŃCA. DUŻE ZAINTERESOWANIE WZBUDZIŁ EKSPONAT – RZEŹBA W DREWNIE W POSTACI KSIĘGI PT. „UNIWERSAŁ POŁANIECKI”
15
„JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM” - „POŁANIEC CZYTA”
10 CZERWCA 2016 roku O GODZINIE WŁĄCZYLIŚMY SIĘ W OGÓLNOPOLSKĄ AKCJĘ: „JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM”. NA BOISKU SZKOLNYM ODBYŁ SIĘ HAPPENING POD HASŁEM: „POŁANIEC CZYTA!” celem akcji byŁo bicie REKORDU W CZYTANIU W CAŁEJ POLSCE O TEJ SAMEJ GODZINIE, A PRZEDE WSZYSTKIM PROPAGOWANIE CZYTELNICTWA
16
„JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM” - „POŁANIEC CZYTA”
17
MIEJSKO – GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA ODDZIAŁ DLA DZIECI GŁOŚNE CZYTANIE
W RAMACH AKCJI GŁOŚNEGO CZYTANIA 13 CZERWCA roku ODWIEDZILIŚMY MIEJSKO – GMINNĄ BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ. WYSŁUCHALIŚMY BAJKĘ MAŁGORZATY STRZAŁKOWSKIEJ PT. „PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE”. W TRAKCIE CZYTANIA NA EKRANIE TABLICY INTERAKTYWNEJ POJAWIAŁY SIĘ BARDZO CIEKAWE ANIMACJE PRZYGOTOWANE PRZEZ PANA INFORMATYKA
18
GŁOŚNE CZYTANIE „PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE”
19
„GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE”
PO WYSŁUCHANIU BAJKI O ŚLIMAKU Jasiu, dzieci miaŁy za zadanie ODGADNĄĆ jakimI pojazdami podróŻowaŁ BOHATER BAJKI . Zadanie było utrudnione, bo pani ODSŁANIAŁA fragmenty pojazdu. Jednak dzieci WYKAZAŁY SIĘ OGROMNĄ SPOSTRZEGAWCZOŚCIĄ
20
„GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE”
KOLEJNE ZADANIE: „W LABIRYNCIE”. POLEGAŁO NA PRZEPROWADZENIU ŚLIMAKa JASIA DO METY, GDZIE CZEKAŁY NA NIEGO LIŚCIE SAŁATY. NIE WSZYSTKIM SIĘ TO UDAŁO W PIEWSZEJ PRÓBIE, ALE DRUGA PRÓBA ZAKOŃCZYŁA SIĘ SUKCESEM
21
„GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” - „W LABIRYNCIE”
22
„GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” - „W LABIRYNCIE”
23
„GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” =„W LABIRYNCIE”
24
GŁOŚNE CZYTANIE -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” GRY STOLIKOWE
PO WYKONANIU ZADAŃ PANI POCZĘSTOWAŁA DZIECI CUKIERKAMI, A NASTĘPNIE GRALIŚMY W GRY STOLIKOWE
25
GŁOŚNE CZYTANIE -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” GRY STOLIKOWE
26
GŁOŚNE CZYTANIE PO WYJŚCIU
Z BIBLIOTEKI, W CELU „WZMOCNIENIA” SIĘ PRZED LEKCJAMI, DZIECI DOSTAŁY SOCZKI, WAFELKI I PALUSZKI
27
CZYTANIE FAJNA RZECZ, WIĘC KOLEŻANKO, KOLEGO DO BIBLIOTEKI SIĘ SPIESZ
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI” CZYTANIE FAJNA RZECZ, WIĘC KOLEŻANKO, KOLEGO DO BIBLIOTEKI SIĘ SPIESZ OSOBY ODPOWIEDZIALNE: MARIA MYŚLAK KRYSTYNA ŁABUSZEWSKA OPRACOWANIE: GRAFIKA: ŹRÓDŁO- INTERNET
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.