Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

W ramach powyŻszego tematu PODJĘLIŚMY SZEREG DZIAŁAŃ:

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "W ramach powyŻszego tematu PODJĘLIŚMY SZEREG DZIAŁAŃ:"— Zapis prezentacji:

1 W ramach powyŻszego tematu PODJĘLIŚMY SZEREG DZIAŁAŃ:
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI” W ramach powyŻszego tematu PODJĘLIŚMY SZEREG DZIAŁAŃ:

2 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa
18 MAJA 2016 roku W RAMACH OBCHODÓW TYGODNIA BIBLIOTEK ODWIEDZILIŚMY MIEJSKO – GMINNĄ BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ im. ADAMA MICKIEWICZA 10 CZERWCA 2016 roku UCZESTNICZYLIŚMY W OGÓLNOPOLSKIEJ AKCJI: „JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM” – „POŁANIEC CZYTA” 13 CZERWCA 2016 roku W RAMACH GŁOŚNEGO CZYTANIA PONOWNIE ODWIEDZILIŚMY MIEJSKO-GMINNĄ BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ IM. ADAMA MICKIEWICZA

3 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa „TYDZIEŃ BIBLIOTEK”
PRZED WEJŚCIEM DO BIBLIOTEKI

4 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwA „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” ZWIEDZANIE BIBLIOTEKI - ODDZIAŁ DLA DOROSŁYCH

5 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwA „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” ZWIEDZANIE BIBLIOTEKI - ODDZIAŁ DLA DOROSŁYCH

6 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” ZWIEDZANIE BIBLIOTEKI - ODDZIAŁ DLA DOROSŁYCH PANIE BIBLIOTEKARKI ZAPREZENTOWAŁY ZNAJDUJĄCE SIĘ W BIBLIOTECE M.IN.: NAJWIĘKSZĄ A ZARAZEM NAJCIĘŻSZĄ KSIĄŻKĘ ORAZ - NAJMNIEJSZĄ KSIĄŻKĘ

7 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” ZWIEDZANIE BIBLIOTEKI - ODDZIAŁ DLA DOROSŁYCH PrzyglĄdaliŚmy siĘ pracy pana informatyka

8 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI
PANI PRACUJĄCA W ODDZIALE DLA DZIECI OPOWIEDZIAŁA O KSIĘGOZBIORZE. DZIECI BYŁY ZAINTERESOWANE W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ CZYTELNIKAMI. WYPOWIADAŁY SIĘ RÓWNIEŻ O SWOICH ULUBIONYCH KSIĄŻKACH

9 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI
DZIECI Z OGROMNYM ZAINTERESOWANIEM WYSŁUCHAŁY TREŚĆ BAJKI PT. „FRANKLIN I KSIĄŻKA Z BIBLIOTEKI”. ODPOWIADAŁY NA PYTANIA ZADAWANE PO WYSŁUCHANIU BAJKI, WYPOWIEDZIAŁY SIĘ RÓWNIEŻ W JAKI SPOSÓB NALEŻY DBAĆ O KSIĄŻKI

10 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI BAJKA PT. „FRANKLIN I KSIĄŻKA Z BIBLIOTEKI”

11 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI PO WYSŁUCHANIU BAJKI GRALIŚMY W GRY PLANSZOWE I STOLIKOWE. NIEKTÓRE DZIECI WYKONYWAŁY PRACE PLASTYCZNE

12 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI GRY PLANSZOWE I STOLIKOWE, KOLOROWANIE

13 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI GRY STOLIKOWE

14 Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa
OBEJRZELIŚMY WYSTAWĘ NT. DZIEJÓW POŁAŃCA. DUŻE ZAINTERESOWANIE WZBUDZIŁ EKSPONAT – RZEŹBA W DREWNIE W POSTACI KSIĘGI PT. „UNIWERSAŁ POŁANIECKI”

15 „JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM” - „POŁANIEC CZYTA”
10 CZERWCA 2016 roku O GODZINIE WŁĄCZYLIŚMY SIĘ W OGÓLNOPOLSKĄ AKCJĘ: „JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM”. NA BOISKU SZKOLNYM ODBYŁ SIĘ HAPPENING POD HASŁEM: „POŁANIEC CZYTA!” celem akcji byŁo bicie REKORDU W CZYTANIU W CAŁEJ POLSCE O TEJ SAMEJ GODZINIE, A PRZEDE WSZYSTKIM PROPAGOWANIE CZYTELNICTWA

16 „JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM” - „POŁANIEC CZYTA”

17 MIEJSKO – GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA ODDZIAŁ DLA DZIECI GŁOŚNE CZYTANIE
W RAMACH AKCJI GŁOŚNEGO CZYTANIA 13 CZERWCA roku ODWIEDZILIŚMY MIEJSKO – GMINNĄ BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ. WYSŁUCHALIŚMY BAJKĘ MAŁGORZATY STRZAŁKOWSKIEJ PT. „PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE”. W TRAKCIE CZYTANIA NA EKRANIE TABLICY INTERAKTYWNEJ POJAWIAŁY SIĘ BARDZO CIEKAWE ANIMACJE PRZYGOTOWANE PRZEZ PANA INFORMATYKA

18 GŁOŚNE CZYTANIE „PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE”

19 „GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE”
PO WYSŁUCHANIU BAJKI O ŚLIMAKU Jasiu, dzieci miaŁy za zadanie ODGADNĄĆ jakimI pojazdami podróŻowaŁ BOHATER BAJKI . Zadanie było utrudnione, bo pani ODSŁANIAŁA fragmenty pojazdu. Jednak dzieci WYKAZAŁY SIĘ OGROMNĄ SPOSTRZEGAWCZOŚCIĄ

20 „GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE”
KOLEJNE ZADANIE: „W LABIRYNCIE”. POLEGAŁO NA PRZEPROWADZENIU ŚLIMAKa JASIA DO METY, GDZIE CZEKAŁY NA NIEGO LIŚCIE SAŁATY. NIE WSZYSTKIM SIĘ TO UDAŁO W PIEWSZEJ PRÓBIE, ALE DRUGA PRÓBA ZAKOŃCZYŁA SIĘ SUKCESEM

21 „GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” - „W LABIRYNCIE”

22 „GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” - „W LABIRYNCIE”

23 „GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” =„W LABIRYNCIE”

24 GŁOŚNE CZYTANIE -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” GRY STOLIKOWE
PO WYKONANIU ZADAŃ PANI POCZĘSTOWAŁA DZIECI CUKIERKAMI, A NASTĘPNIE GRALIŚMY W GRY STOLIKOWE

25 GŁOŚNE CZYTANIE -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” GRY STOLIKOWE

26 GŁOŚNE CZYTANIE PO WYJŚCIU
Z BIBLIOTEKI, W CELU „WZMOCNIENIA” SIĘ PRZED LEKCJAMI, DZIECI DOSTAŁY SOCZKI, WAFELKI I PALUSZKI

27 CZYTANIE FAJNA RZECZ, WIĘC KOLEŻANKO, KOLEGO DO BIBLIOTEKI SIĘ SPIESZ
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI” CZYTANIE FAJNA RZECZ, WIĘC KOLEŻANKO, KOLEGO DO BIBLIOTEKI SIĘ SPIESZ OSOBY ODPOWIEDZIALNE: MARIA MYŚLAK KRYSTYNA ŁABUSZEWSKA OPRACOWANIE: GRAFIKA: ŹRÓDŁO- INTERNET


Pobierz ppt "W ramach powyŻszego tematu PODJĘLIŚMY SZEREG DZIAŁAŃ:"

Podobne prezentacje


Reklamy Google