Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałRenata Sobczyk Został zmieniony 6 lat temu
1
Danone, Danonki – seria książeczek „Przygody Danonka”
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH
2
Dzieci są otoczone setkami „bohaterów” bajek, książek, reklam… 1a
Lata 80-te Teraz
3
KOMENTARZ LEKTORA 1b Jeszcze lat temu dzieci były otoczone kilkunastoma bohaterami wpływającymi na ich wyobraźnię. Teraz są eksponowane na wpływ setek bohaterów kreskówek, magazynów, książek oraz reklam. Mamy muszą stawić czoła sytuacji, że nie zawsze bohaterowie są idealnymi towarzyszami dziecięcej wyobraźni. Ci najbardziej pożądani często odbiegają od oczekiwań rodziców. W jaki sposób można pomóc mamom znaleźć dla ich dziecka bohatera, który będzie im bliski, ale równocześnie będzie wartościowym towarzyszem?
4
Zaproponowaliśmy mamom książeczki edukacyjne z wartościowym bohaterem
Zaproponowaliśmy mamom książeczki edukacyjne z wartościowym bohaterem 2a Wprowadziliśmy na rynek serię książeczek „Przygody Danonka” Każde wydanie miało przewodni temat, zgodny z POTRZEBAMI RODZICÓW Oprócz opowiadania książeczki zawierały łamigłówki i zagadki o celu edukacyjnym Mamy wiedzą, co jest najlepsze dla ich dzieci i to one mogły SAME PODJĄĆ DECYZJĘ czy kupić książeczkę dla swojego dziecka!
5
KOMENTARZ LEKTORA 2b Zaproponowaliśmy mamom książeczki edukacyjne z wartościowym bohaterem Wprowadziliśmy do sprzedaży serię książeczek „Przygody Danonka” – tak, aby mamy mogły same podjąć decyzję, jaki bohater może towarzyszyć wyobraźni jej dziecka. Wszystkie opowiadania miały swój przewodni temat, który był zgodny z zamierzeniami rodziców – np. namawianie dzieci do jedzenia owoców. Książeczki również były zgodne z główną misją Danonków – edukacja dzieci przez zabawę oraz zacieśnianie więzi między rodzicami a dziećmi przez wspólne spędzanie czasu. Najważniejsze jest to, że mamy mogły same podjąć decyzję zakupu książeczki, jeśli uznały, że jest wartościowa.
6
Książeczki zostały wprowadzone do szerokiej dystrybucji! 3a
Książeczki były łatwo dostępne dla rodziców – w sieciach EMPiK, kioskach Ruchu Nasza seria nie miała żadnych dodatków – jej podstawową wartością była treść, a konkurowała z magazynami, do których zawsze są dołączane gadżety…
7
KOMENTARZ LEKTORA 3b Książeczki wydaliśmy we współpracy z jednym z czołowych wydawców prasy i książek dziecięcych – Media Service Zawada Postawiliśmy na szeroką dystrybucję i łatwą dostępność, również w małych miejscowościach, gdzie często mamy mają bardzo ograniczony dostęp do wartościowych publikacji. Stąd książeczki były dostępne w sprzedaży w sieciach EMPiK, księgarniach, ale i kioskach ruchu Ważne dla nas było, aby nie oddziaływać na podświadomość dzieci przez dodawanie gadżetów, które są motorem napędzającym sprzedaż niemal wszystkich magazynów dziecięcych, ale, aby przekonać mamy do zakupu tylko przez wartościową treść.
8
Osiągnęliśmy bardzo wysoką sprzedaż! 4a
„Przygody z Danonkiem” osiągnęły KILKAKROTNIE wyższą sprzedaż od standardów rynkowych! Średnia sprzedaż książeczek dla dzieci (
9
KOMENTARZ LEKTORA 4b Nie wspieraliśmy reklamowo w istotny sposób książeczki ani nie dołączaliśmy gadżetów, a mimo to seria osiągnęła sprzedaż na poziomie kilkakrotnie przewyższającym standardy rynkowe! Książki dla dzieci rzadko osiągają wyniki przewyższające 3000 egzemplarzy. Nasza seria 3 książeczek sprzedała się łącznie w ponad egzemplarzy! Danonek przekonał do siebie zarówno dzieci jak i rodziców.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.