CREDENTIALS.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "CREDENTIALS."— Zapis prezentacji:

1 CREDENTIALS

2 KREUJEMY IDEE Od ponad 15 lat
tworzymy i prowadzimy akcje marketingowe dla największych polskich i zagranicznych firm, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych. KREUJEMY IDEE

3 Prosto do celu Kreatywność, dynamika i
elastyczność w działaniu to cechy wyróżniające naszą ekipę. Nasi pracownicy byli odpowiedzialni za realizację wielu wymagających projektów dla naszych klientów.

4 Tworzymy obraz Integrujemy działania z różnych obszarów marketingu.
Przeszło dekada doświadczenia nauczyła nas, jak pracować i realizować potrzeby naszych klientów.

5 ROZWÓJ 1998 2000 2004 2010 2015 POWSTANIE AGENCJI PROMOCJI NESCCO
W odpowiedzi na szybką ekspansję sklepów wielkopowierzchniowych powstaje struktura do realizacji akcji promocyjnych i merchandisingowych. 2000 BUDOWA I ROZWÓJ DZIAŁU D2D ORAZ DALSZA ROZBUDOWA STRUKTUR TERENOWYCH 2004 PODZIAŁ FIRMY NA DWIE: SPRZEDAŻOWĄ I MARKETINGOWĄ NESMARKETING, KTÓRA DO DZIŚ FUNKCJONUJE POD TĄ NAZWĄ Ciągły rozwój w kierunku marketingu 360 stopni. Akcje prosprzedażowe, eventy, akcje wsparcia sprzedaży, merchandising, samplingi, akcje roadshow. 2010 ROZWÓJ I DOSTOSOWANIE SIĘ DO ZMIENIEJĄCYCH SIĘ TRENDÓW ORAZ OCZEKIWAŃ DZIAŁU CREATIVE BUDOWA I ROZWÓJ DZIAŁU DIGITAL 2015 Powstanie działu digital umożliwia nam uzupełniać nasze oferty na akcje promocyjne, sprzedażowe i inne, o nowoczesne rozwiązania digitalowe.

6 JEDNOSTKI PARTNERSKIE
STRUKTURA ZARZĄD DZIAŁ KREACJI DZIAŁ REALIZACJI CREATIVE LEAD MEDIA & PR LEAD GRAFICY INFORMATYCY SUPERVISOR HOSTESSY MAGAZYN MECHANDISER REGIONAL MANAGER JEDNOSTKI PARTNERSKIE DZIAŁ FINANSÓW I ADMINISTRACJI DZIAŁ PRODUKCJI PROJECT MANAGER

7 Jakość wyszkolenia i pracy personelu jest dla bardzo ważna.
Dysponujemy bazą hostess, promotorów i merchandiserów, która jest stale rozbudowywana. Poszukujemy dedykowanych ludzi do konkretnych projektów, starając się dopasować ich cechy charakterologiczne i umiejętności do powierzonych zadań. Szkolenia produktowe, sprzedażowe i szkolenia z mechaniki akcji umieszczamy wraz z ankietą dopuszczającą do pracy na platformie e-learningowej opartej na dostosowany do naszych potrzeb system Moodle. Dzięki wypracowanemu systemowi dysponujemy szybką dystrybucją materiałów w teren oraz kontrolujemy poziom wyszkolenia i przygtowania teamów.

8 ZASIĘG DZIAŁANIA Sprawdzona struktura 17 regionalnych managerów na terenie całego kraju, zaplecze hostess, promotorów, marchandiserów, technicznych i sprawdzonych podwykonawców. Każdy region posiada własne zaplecze logistyczno-magazynowe do rezalicji akcji terenowych, w tym samochód osobowy, pół-dostawczy lub dostawczy oraz magazyn. Posiadamy dwa centralne magazyny w Warszawie i Katowicach. Magazyny są strzeżone, z podjazdem dla tirów oraz wyposażone są w wózki widłowe, ich powierzchnia to 300 m2.

9 2 MAGAZYNY CENTRALNE 17 MANAGERÓW REGIONALNYCH
WRAZ Z ZAPLECZEM MAGAZYNOWO-LOGISTYCZNYM

10 CO ROBIMY? Akcje merchandisingowe, budowa ekspozycji i montaż materiałów BTL Tajemniczy klient Eventy firmowe (gale, pikniki) Eventy sprzedażowe Akcje wsparcia sprzedaży Projekty digital Akcje samplingowe Organizacja konferencji, targów i kongresów

11 ZAUFALI NAM

12 POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA
REALIZACJE POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA Cel: Integracja wewnętrzna Szczegóły akcji: Kompleksowa organizacja spotkania świątecznego dla pracowników PGE. Nasze dokonania: Koncepcja i kreacja wydarzenia Dobór miejsca i cateringu Zapewnienie atrakcji wieczoru

13 SHELL POLSKA Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Akcja promocyjno-wizerunkowa Szczegóły akcji: Przygotowanie koncepcji i realizacja akcji promocyjnej roadshow oraz cyklu konferencji promujących karty flotowe Shell Fuel Save Partner. Nasze dokonania: Przygotowanie projektu Logistyka akcji Organizacja konferencji i prelegentów Kreacja i produkcja materiałów BTL

14 POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA
REALIZACJE POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA Cel: Akcja wizerunkowa Szczegóły akcji: Organizacja i obsługa stoiska podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego Katowice 2015 i 2017 Nasze dokonania: Przygotowanie projektu Organizacja stoiska podczas EKG Branding PGE podczas kongresu Zapewnienie personelu Budowa stoiska, rozmieszczenie materiałów BTL Logistyka

15 GROUPE SEB Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Wprowadzenie produktu na rynek, promocja oraz sprzedaż Szczegóły akcji: Nowatorski projekt w SEB Group – live cooking show 7 demo teamów 6 miesięcy trwania akcji 56 pokazów kulinarnych w miesiącu Nasze dokonania: Przygotowanie koncepcji projektu Kreacja i produkcja materiałów BTL Raportowanie i kontrola akcji Rekrutacja i szkolenia personelu Logistyka i planowanie akcji

16 POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA
REALIZACJE POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA Cel: Akcja wzmacniająca wizerunek firmy Szczegóły akcji: Organizacja i obsługa stoiska podczas Pikniku Naukowego na PGE Narodowy Pokazy i wartszaty naukowe dla dzieci i młodzieży Nasze dokonania: Koncepcja wydarzenia Zapewnienie obsługi Logistyka

17 ORIGINAL MARINES Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Promocja i wzmocnienie wizerunku marki Szczegóły akcji: Akcje otwarcia nowych sklepów w galeriach handlowych Akcje promocyjne Eventy sprzedażowe Nasze dokonania: Koncpecja akcji Przygotowanie strategii, promocji marki w Polsce Kreacja materiałów BTL Obsługa hostess Logistyka eventów Prowadzenie kanałów social media

18 POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA
REALIZACJE POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA Cel: Akcja wizerunkowa Szczegóły akcji: Organizacja i obsługa stoiska podczas Targów Energy 21 Poznań 2015 Nasze dokonania: Projekt, wykonanie i obsługa stanowiska Zapewnienie personelu Logistyka podczas wydarzenia

19 GOODYEAR Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Promocja wprowadzanych na rynek narzędzi Szczegóły akcji: Dedykowany landing page Akcja informacyjno-promocyjna w sieci Carrefour Nasze dokonania: Opracowanie koncepcji akcji promocyjnej Budowa landing page Kreacja i produkcja materiałów BTL Logistyka materiałów do akcji Rekrutacja personelu i szkolenia Raportowanie

20 TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A.
REALIZACJE TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. Cel: Promocja usług TP Szczegóły akcji: Akcja Road Show 2 Hummery z zespołami wsparcia sprzedaży Akcja realizowana razem z handlowcami TP Nasze dokonania: Koncpecja akcji Wynajem samochodów i stworzenie harmonogramu Wynajem personelu i szkolenia Projekty i produkcja materiałów BTL

21 DELL INC. Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Wprowadzenie produktu na rynek, promocja oraz sprzedaż Szczegóły akcji: 3 edycje akcji “Zapytaj eksperta” dla DELL Inc. Promocja ogólnopolska w sieci sklepów EuroRtvAgd 10 weekndów akcji w każdej edycji Nasze dokonania: Zapewnienie i szkolenie personelu Raportowanie i kontrola akcji Logistyka

22 PARKESTETICA Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Odświeżenie i zwiększenie rozpoznawalności marki Szczegóły akcji: Strategia i koncepcja działań promocyjnych Nasze dokonania: Stworzenie strony www Kreacja i produkcja materiałów reklamowych Prowadzenie kanałów social media Organizacja eventów i wydarzeń

23 ORANGE POLSKA Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Wsparcie sprzedaży usług internetowych Szczegóły akcji: Akcja Road Show 4 miesiące, 80 akcji w miesiącu 8 akcji promocyjnych usług intenetowych na tzw. białych plamach (tereny nie objęte usługami Orange) Nasze dokonania: Kreacja akcji Promocja lokalna Logistyka akcji Zapewnienie gadżetów i materiałów BTL Zapewnienie personelu

24 TCHIBO POLSKA Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Promocja marki Szczegóły akcji: 60 lecie marki Tchibo Ogólnopolski zasięg akcji Akcja w 360 POS trwająca 10 weekendów Branding sklepów spójny z koncepcją akcji urodzinowej Degustacja urodzinowej kawy z ciastkiem i sprzedaż produktów z portfolio Nasze dokonania: Kreacja scenariusza akcji urodzinowej Zapewnienie i szkolenie personelu Raportowanie i kontrola akcji Produkcja materiałów BTL Logistyka akcji i materiałów

25 ARP AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU S.A.
REALIZACJE ARP AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU S.A. Cel: Event wewnętrzny Szczegóły akcji: Organizacja Dnia Dziecka dla dzieci pracowników w siedzibie firmy w 2015 i 2017 roku. Nasze dokonania: Przygotowanie koncepcji i scenariusza eventu z okazji Dnia Dziecka Dobór podwykonawców Przygotowanie scenografii

26 HOOP POLSKA SP. Z O.O. Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Wsparcie sprzedaży Szczegóły akcji: Degustacja i promocja syropów Paola Zasięg ogólnopolski 8 weekendów trwania akcji 322 degustacje w POS handlu nowoczesnego i tradycyjnego Nasze dokonania: Projekt i produkcja materiałów BTL Szkolenie i zapewnienie personelu Logistyka akcji wg. harmonogramu Wysyłki, przesyłki oraz uzupełnienie braków materiałów

27 POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA
REALIZACJE POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA Cel: Integracja wewnętrzna Szczegóły akcji: Piknik rodzinny dla pracowników PGE dla 1300 osób Organizacja w 2014 i 2015 roku Nasze dokonania: Przygotowanie koncepcji projektu i pikniku Dobór miejsca, atrakcji, cateringu oraz innych elementów Produkcja wydarzenia

28 RAUCH POLSKA Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Promocja i wprowadzenie marki na rynek Szczegóły akcji: Ogólnopolski zasięg akcji Degustacja w 218 POS Samplingi w 10 największych miastach Konkursy konsumenckie Merchandising w sieci Auchan oraz Alma Nasze dokonania: Przygotowanie scenariusza działań dla marki Zapewnienie i szkolenie personelu Raportowanie i kontrola akcji Produkcja materiałów BTL Logistyka

29 PHILIPS POLSKA S.A. Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Promocja produktów Philips Lighting, edukacja klientów Szczegóły akcji: Animacja sprzedaży w POS na terenie całego kraju Nasze dokonania: Rekrutacja i szkolenie personelu Kontrola i raportowanie

30 MISSION WRAPS Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Promocja i wprowadzenie marki na rynek Szczegóły akcji: 3 edycje akcji degustacyjnych w sieciach Zasięg ogólnopolski Akcja informacyjno-promocyjna Nasze dokonania: Przygotowaniei organizacja degustacji w POS na terenie całego kraju

31 HELIA HELIOS Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Wprowadzenie marki na rynek Szczegóły akcji: Strategia i działania promocyjne dla nowej marki Nasze dokonania: Opracowanie brandingu Przygotowanie sklepu internetowego oraz strony www Kreacja BTL

32 DELITISSUE Szczegóły akcji: Nasze dokonania: REALIZACJE
Cel: Promocja i wsparcie sprzedaży Szczegóły akcji: Długofalowa współpraca w zakresie działań wsparcia sprzedaży Nasze dokonania: Marchandising i audyty Przygotowanie i rozmieszczenie materiałów BTL Stała obsługa promotorek Magazynowanie i logistyka

33 REFERENCJE

34 REFERENCJE

35 REFERENCJE

36 REFERENCJE

37 REFERENCJE

38 REFERENCJE

39 SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI BERNARDYŃSKA 16A / U6 02-904 WARSZAWA
KATRZYNA OKAJ FIELD MANAGER MARTA MILIK EVENT PROJECT MANAGER DOROTA CIEŚLIK GRAPHIC DESIGNER & WEBMASTER SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI


Pobierz ppt "CREDENTIALS."

Podobne prezentacje


Reklamy Google