Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
BIOLOGICZNO-CHEMICZNA Z ELEMENTAMI
KLASA BIOLOGICZNO-CHEMICZNA Z ELEMENTAMI FIZJOTERAPII
2
Kto powinien wybrać ten kierunek?
Klasa biologiczno–chemiczna jest przewidziana dla ucznia, który: jest zainteresowany biologią i chemią na poziomie rozszerzonym, zamierza w przyszłości studiować na różnych kierunkach związanych ze szczegółową znajomością biologii, chemii i fizjoterapii, lubi wyzwania intelektualne, czuje w sobie powołanie badacza zjawisk przyrodniczych oraz chce być dobrze przygotowany do studiów.
3
Jakie kierunki studiów wiążą się z wyborem tej klasy?
Uczniowie, którzy wybiorą tę klasę, mogą liczyć na studia na kierunkach takich jak: fizjoterapia mikrobiologia medycyna elektrokardiologia genetyka i biologia eksperymentalna ratownictwo medyczne kosmetologia ochrona i inżynieria środowiska przyrodniczego wychowanie fizyczne dietetyka stomatologia analityka medyczna biologia farmacja biotechnologia chemia weterynaria bioinżynieria molekularna psychologia pielęgniarstwo
4
Jaka jest idea klasy? stworzenie oferty edukacyjnej umożliwiającej uczniom kontynuację nauki głównie na kierunkach medycyny praktycznej, stworzenie jak najlepszych warunków zdobywania wiedzy i umiejętności, zgodnie z potrzebami i zainteresowaniami uczniów, a także wymaganiami wyższych uczelni,
5
Wprowadzenie od klasy drugiej przedmiotu fizjologia człowieka z elementami anatomii i fizjoterapii pozwoli uczniom pogłębić wiedzę z metod i technik fizykoterapii wykorzystywanych przede wszystkim przez fizjoterapeutów i lekarzy, ale także przez innych specjalistów, np. w opiece pielęgniarskiej czy w kosmetyce.
6
Czego uczniowie będą się uczyć?
W klasie I przedmioty z wyjątkiem biologii realizowane są w zakresie podstawowym. Od klasy II przedmioty: biologia i chemia realizowane są w zakresie rozszerzonym W klasie II i III realizowany jest dodatkowy przedmiot - fizjologia człowieka z elementami anatomii i fizjoterapii. Uczniowie będą przygotowywani do udziału w Olimpiadach: Biologicznej, Chemicznej, Wiedzy o Żywieniu i Żywności, Wiedzy Ekologicznej i różnego typu konkursów. Założenia programowe:
7
Spodziewane efekty: Czego się spodziewamy?
uzupełnienie wiedzy uczniów z biologii, chemii, anatomii człowieka i fizykoterapii, przygotowanie do świadomego wyboru kierunków studiów oraz przyszłej pracy, przygotowanie do sprostania wymaganiom uczelni wyższych.
8
ZAPRASZAMY!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.