Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Strategia Promocji
2
Agenda Identyfikacja odbiorców Określenie celów promocji
Ustalenie projektu przekazu Wybór kanału komunikacyjnego i tworzenie mieszanki promocyjnej Promocja sprzedaży Promocja osobista Public relations
3
Identyfikacja odbiorców
Klienci instytucjonalni Klienci indywidualni
4
Klienci instytucjonalni
Hotele Restauracje Bary Kawiarnie Kawiarnio-księgarnie Domy weselne Salony SPA Ośrodki wypoczynkowe, wczasowe
5
Klienci indywidualni Galerie handlowe Supermarkety
Sklepy ze sprzętem AGD Sklepy z upominkami Sklepy z porcelaną Herbaciarnie Winiarnie Sklepy zajmujące się wystrojem/aranżacją wnętrz Sklepy meblowe
6
Określenie celów promocji
cele informacyjne i sprzedażowe uświadomienie istnienia firmy (dostrzeżenie marki) wzrost rozpoznawalności marki uświadomienie potrzeb (zaspokajanych przez naszą ofertę) wzrost sprzedaży
7
Określenie projektu przekazu
struktura komunikatu: strona internetowa , artykuły prasowe, ulotki, broszury, radio, telewizja
8
Pokazy mody – nawiązanie współpracy z młodymi projektantami
Promocja Pokazy mody – nawiązanie współpracy z młodymi projektantami Targi pracy – reklama zajmowanego przez firmę stoiska Centra handlowe zorganizowanie ‘pokazu mody prezentacja produktów - stojaki z podkładkami
9
Wybór kanału komunikacyjnego i tworzenie mieszanki promocyjnej
Bluetooth marketing Broszury Mobilne - Katalogi produktów, prezentacje Komunikacja reklamowa Internet Prasa Radio
10
Public Relations Sponsoring, pomoc w urządzaniu imprez typu:
wystawy artystyczne, wieczory charytatywne, sprzedaż książek , pokazy mody, sprzedaż ciast, przyjęcia na cele dobroczynne
11
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ !!!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.