Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

OFERTA CENOWA DLA MARKI SŁOŃ TORBALSKI Podsumowanie pracy w 2015 roku.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "OFERTA CENOWA DLA MARKI SŁOŃ TORBALSKI Podsumowanie pracy w 2015 roku."— Zapis prezentacji:

1 OFERTA CENOWA DLA MARKI SŁOŃ TORBALSKI Podsumowanie pracy w 2015 roku.

2 Szanowni Państwo, Z nieukrywaną przyjemnością i dumą mamy zaszczyt poinformować, że w kolejnym już -2015- roku, nasz showroom został najbardziej efektywnym showroomem w Polsce, tzn. osiągnął najwyższą ilość publikacji w stosunku do liczby reprezentowanych Marek. (badania prowadzimy na podstawie aplikacji, która sumuje występujące w prasie ukazania, każdej, obecnej marki, w ok. 4o tytułach modowych dostępnych na rynku) Bez Państwa pomocy i produktów nie osiągnęlibyśmy tak wspaniałego wyniku. Oznacza to dla nas, że podjęty ponad 12 lat temu wybór modelu działań jaki obraliśmy czyli wyspecjalizowanie się w PR produktowym, opiekowanie niewielką, posiadającą wiodące produkty ilością klientów, był dobrym wyborem, gdyż nadal spełnia oczekiwaną rolę - mocną obecność w prasie naszych klientów i może być alternatywą do ponoszenia wysokich kosztów reklamowych. Wierzymy głęboko, że rok 2016 będzie równie udanym rokiem!

3 Jednocześnie chcieliśmy poinformować, że bazując na zewnętrznych autorytetach w zakresie szeroko pojętej mody, postanowiliśmy wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie i już wkrótce będziemy mogli wspierać Państwa marki również w innych działaniach, znacznie szerszych niż dotychczas, w roli opiekuna i konsultanta. Zakres działań przedstawimy wkrótce. Dziękujemy za owocną współpracę. Agata Najsznerska i zespół showroomu Tweed.

4


Pobierz ppt "OFERTA CENOWA DLA MARKI SŁOŃ TORBALSKI Podsumowanie pracy w 2015 roku."

Podobne prezentacje


Reklamy Google