Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDaniel Kania Został zmieniony 8 lat temu
1
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi
2
Campaign Effectiveness Study Prezentacja przedstawia w jaki sposób Urząd Miasta Łodzi z niepodważalnym sukcesem promuje Łódź jako ekscytującą destynację, którą warto odkryć. Łódź wspólnie z BBC World News wypracowała serię 3 spotów reklamowych. Podkreślają one różnorodność kulturową miasta jako atut w drodze po tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Pierwszy film pokazujący Łódź jako miasto sztuki i mody, był emitowany na terenie Europy jesienią 2009. Dwa pozostałe, Łódź filmowa oraz Łódź miastem wydarzeń, zawładną BBC World News wiosną 2010. Chcemy zaprezentować poziom świadomości nt. Łodzi jaki został wygenerowany dzięki jesiennej kampanii Miasta. Pomiar przeprowadzony przez niezależny panel badawczy. Założenia wstępne:
3
Campaign Effectiveness Study Metodologia sondażu: Metodologia: Sondaż przeprowadzony przez zewnętrzny panel badawczy Badanie % odbiorców, którzy widzieli reklamę w stosunku do tych, którzy jej nie widzieli Online Zdefiniowana grupa docelowa: ogląda BBC World News przynajmniej dwa razy w tygodniu panel zawiera 20% menadżerów wyższego szczebla region Europy
4
Campaign Effectiveness Study Demografia badania Respondentami panelu AdScore byli w równej mierze mężczyźni jak i kobiety. Zanotowano największy udział grupy w przedziale wiekowym 25 – 44.
5
Campaign Effectiveness Study Demografia badania Respondentami badania AdScore w większości byli menedżerowie średniego i wyższego szczebla.
6
Campaign Effectiveness Study Skuteczność jesiennej kampanii Miasta Łódź. 3 na 4 respondentów odpowiedziało, że widziało reklamę Miasta Łodzi. To bardzo wysoki wynik.
7
Campaign Effectiveness Study Świadomość marki : Łódź Odnotowano bardzo dobry poziom świadomości wśród respondentów.
8
Campaign Effectiveness Study Pozytywny odbiór marki Nie tylko Ci respondenci, którzy widzieli reklamę pozytywnie postrzegają Miasto Łódź. Wśród grupy badanych, którzy jej nie widzieli, odbiór i uczucia jakie miasto wywołuje są neutralne. Ten stan rzeczy, wyraźnie demonstruje pozytywny wpływ kampanii reklamowej na odbiór marki Łódź.
9
Podsumowanie kampanii Kampania Łodzi osiągnęła wysoki pułap odbioru, gdyż obejrzało ją 10,9 miliona ludzi. Tym samym docierając do 43% odbiorców z zdefiniowanej grupy docelowej. Spot był widziany ponad 23 miliony razy, co daje średnią ekspozycję 2,2 na osobę. Region: Euro pa Czas trwania : 30 września – 25 listopada 2009 Liczba ekspozycji : 285 spot ów (średnio 5 spotów dziennie) Źródło : EMS + CEMS Lato 2009. BBC World NewsPopulation (000) CPT (USD)Impacts (000) Reach (000) Reach %Av. FreqSpotsCost (USD) All respondents45,997 17.6234541092023.742.15285262,400 BDMs7,635 70.75819267935.092.17285262,400 Frequent travellers3,945 107.33837169642.982.26285262,400
10
Kampania reklamowa Miasta Łodzi osiągnęła wysoki poziom, docierając do 10.9 miliona zamożnych Europejczyków. Odbiór kampanii był wysoki, gdyż 3 na 4 respondentów potwierdziło obejrzenie spotu reklamowego. Da się zauważyć znaczący poziom świadomości marki. 64% respondentów wie o istnieniu Łodzi. W opłacalny sposób, kampania reklamowa dostarczyła znaczący wzrost świadomości marki Łódź.Podsumowanie
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.