Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: ""— Zapis prezentacji:

1

2 http://szkolamysleniamini2.nq.pl/index.php?sec=wizytowka&id=193

3 LP.ZADANIE POTRZEBNE MATERAIŁY OSOBA ODPOWIED ZIALNA ZA WYKONAN E ZADANIE DATA WYKON ANIA ZADANI A OCENA WYKONANIA ZADANIA WYSZŁ O SUPER MOGŁO BYĆ LEPIEJ FATALNI E- NIE UDAŁO SIĘ 1. Przedstawić bazowe kroki, z których tworzymy choreografię Internet, czasopisma, książki Iga, Natalia, Magda 26.01. 2010. 2. Omówić ogólne zasady tworzenia choreografii Internet, czasopisma, książki Iga 26.01. 2010. 3. Scharakteryzo wać metody nauczania choreografii Internet, czasopisma, książki Natalia 26.01. 2010. 4. Omówić ćwiczenia z elementami ryzyka Internet, czasopisma, książki. Magda 26.01. 2010. 5. Tworzenie plakatu ”Choreografia w fitness” Artykuły biurowe Iga, Magda, Natalia 16.02. 2010

4 Step touch(krok odstawano – dostawny) Step touch - (krok odstawano – dostawny ) Skrzyżny - (grape vine) Skrzyżny - (grape vine) V-step - (Wi-step) V-step - (Wi-step ) Heel back (ugięta noga lub pięta w tył) Heel back - (ugięta noga lub pięta w tył ) Step knee – (ugięta w przód Step knee – (ugięta w przód ) Mambo Mambo Step out- przeniesienie ciężaru ciała na prawą nogę, Step out- przeniesienie ciężaru ciała na prawą nogę, w rozkroku z akcentem palcami w rozkroku z akcentem palcami Dumping jacks(pajacyk) Dumping jacks (pajacyk) Chasse Chasse

5 1.Równowaga impastów, należy tak ułożyć choreografię, aby przeplatać impasty. 2. Równowaga intensywności fizjologicznej (utrzymanie pracy serca na odpowiednim poziomie). serca na odpowiednim poziomie). 3. Stopień trudności psychomotoryczności (koordynacji), czyli należy dostosować stopień trudności do możliwości grupy. czyli należy dostosować stopień trudności do możliwości grupy. 4. Choreografia powinna być symetryczna, aby unikną przeciążenia jednej ze stron.

6 1.Metoda blokowa - służy do nauczania podstawowych kroków, wersja początkowa jest wersją końcową. wersja początkowa jest wersją końcową. 2. Metoda połączeń fragmentaryczna - pozwala uczyć skomplikowanych choreografii. Krok bazowy stopniowo skomplikowanych choreografii. Krok bazowy stopniowo utrudniamy, dochodząc do kroku docelowego. utrudniamy, dochodząc do kroku docelowego. 3. Metoda połączeń – tematyczna - również polega na stopniowym utrudnianiu, różnicą jest podanie ćwiczącym stopniowym utrudnianiu, różnicą jest podanie ćwiczącym kierunku ruchu już w pierwszej fazie nauczania. kierunku ruchu już w pierwszej fazie nauczania.

7 Nie można wyeliminować wszystkich ćwiczeń, które niosą ze sobą ryzyko, należy jednak być uczulonym na poprawne ich wykonanie. Niektóre z tych ćwiczeń nie nadają się dla osób o niewykształconym nawyku prawidłowej postawy. Przysiad o nogach rozwartych (grand piele) Przysiad o nogach rozwartych (grand piele) Wypad w bok Wypad w bok Wypad z ugięciem obu nóg z pozycji stojącej, Wypad z ugięciem obu nóg z pozycji stojącej, Przysiad (squat) Przysiad (squat)

8

9

10


Pobierz ppt ""

Podobne prezentacje


Reklamy Google