Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEdyta Duda Został zmieniony 8 lat temu
1
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna
2
KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ Komercyjnie wtedy, kiedy zarabiamy pieniądze. Czyli kiedy sprzedajemy nasze usługi i produkty. Ale gwarantujemy je naszą marką. Pakujemy je w nasze opakowanie, potwierdzamy jakość.
3
KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ Co sprzedajemy? Pakiety – karta turystyczna Wydawnictwa Szkolenia Pamiątki
4
PO CO SPRZEDAJEMY? Dla pieniędzy… Ale i dla: Dla promocji - generator nowych narzędzi, Dla integracji branży, Dla rozwinięcia punktów IT - Mamy już zespoły ds. obługi klienta, korzystajmy z nich, Dla wizerunku.
5
NOWE NARZĘDZIA PROMOCJI OFERTY 1. Warto, bo dokładniej analizujemy oferty z ceną. 2. Informację turystyczną możemy sprzedać ekstra za pomocą: - wyprzedaży posezonowej, - promocji, - kuponów rabatowych, - zakupów grupowych, - bonusów do innych usług, np. noclegów, - pakiet sponsorem.
6
POBUDZANIE RYNKU Formy inspiracja dla branży. My pobudzamy rynek i sprzedajemy dobry jakościowo produkt. Z naszą pieczątką. Docelowo – niech to robi branża: biura podróży, hotele. Niech oni zarabiają. My stymulujemy sprzedaż niektórych usług być może także po to, by kiedyś się wycofać i zrobić miejsce dla branży.
7
TO NIE SPRZEDAŻ NAJWAŻNIEJSZA Sprzedaż wtórna do działań promocyjnych. My chcemy informować i promować! Zarabiamy - to dobrze. Nie zarabiamy - traktujmy to jako kolejny stopień rozbudowy promocji turystycznej.
8
DZIĘKI !!! Jan Mazurczak, E-mail: j.mazurczak@plot.poznan.pl T: 601 319 109
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.