Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJustyna Madej Został zmieniony 8 lat temu
1
Kamila Szczepańska Promotor: mgr inż. Andrzej Ptasznik Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki Warszawa, 2015
2
Zaprojektowanie i implementacja wybranych elementów systemu do internetowej gry w brydża, przeznaczonego głównie dla początkujących adeptów tej gry System ma wspierać granie, oraz naukę i analizę rozegranych rozdań, a także komunikację z innymi graczami
3
Opis zasad gry w brydża Porównanie dostępnych produktów rynkowych Analiza: – Wymagania funkcjonalne i pozafunkcjonalne – Opis głównych procesów w systemie – Modelowanie (diagramy): związków encji, hierarchii funkcji, przypadków użycia, klas oraz czynności Projekt: – Schemat architektury systemu – Projekt interfejsu- okna systemu Implementacja Przykładowe scenariusze testowe
7
Microsoft.NET, C# WinForms Entity Framework ASP.NET WCF Service. MS SQL 2012
8
Okno startowe
9
Okno rejestracji
10
Przykładowy email z systemu
11
Okno główne
12
Okno stołu- przed rozpoczęciem gry
13
Okno stołu- licytacja
14
Okno stołu- widok kibica
15
Okno stołu- po oddaniu pierwszego wistu
16
Okno stołu- w środku rozgrywki
17
Okno stołu- po zagraniu ostatniej karty
18
Okno stołu- początek kolejnego rozdania (zapis wyniku)
19
Okno główne – wydruk rozkładów
20
Co się udało zrealizować: – Implementacja jednego z planowanych interfejsów użytkownika – Funkcje: Tworzenie i dołączanie do stołu, Przeprowadzenie pełnej gry w brydża, generowanie wydruku rozkładów, czat oraz funkcje rejestracji i logowania użytkownika Co jeszcze warto zaimplementować – Interfejs webowy – Zarządzanie uprawnieniami użytkowników – Trenowanie brydża, ćwiczenia licytacyjne – Zapis i odczyt rozdań do/z bazy danych – Ustawianie opcji stołu – Zapis brydżowy (sportowy i robrowy) Trudności podczas implementacji
21
Bardziej szczegółowa analiza (koszty, analiza wykonalności wymagań funkcjonalnych) Dodatkowe diagramy Szczegółowy projekt interfejsu użytkownika Dodanie (nieuwzlędnionych w pracy) dodatkowych funkcji w systemie: – Analiza możliwej do wzięcia liczby lew przy optymalnej rozgryce w widne karty – Dodawanie, edycja i podgląd karty konwencyjnej – Przeprowadzanie turniejów – Transmisje z zawodów brydżowych – Gra z robotami – Inne gry karciane
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.