Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałZdzisław Bednarski Został zmieniony 8 lat temu
1
Sprawozdanie z wycieczki do Rezerwatu Jaskini Niedźwiedziej 1 kwietnia 2011roku Cele wycieczki: 1. Rozwijanie zdolności obserwacyjnych przy użyciu przyrządów (lornetka, lupa). 2. Poznanie czynników i skutków działania erozji i wietrzenia skał podczas zwiedzania Jaskini Niedźwiedziej. 3. Analizowanie zmian zachodzących w środowisku. 4. Kształtowanie dociekliwej oraz aktywnej postawy badawczej. 5. Poznawanie i promocja aktywnego spędzania wolnego czasu. 6. Pogłębianie wiedzy historycznej i geograficznej poprzez zwiedzanie sztolni i poznawanie technik płukania złota.
2
Z entuzjazmem i we wspaniałych humorach wspólnie z uczniami ze Szkoły Podstawowej w Prusicach wyruszyliśmy o godzinie 6-tej rano w podróż do Rezerwatu Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie.
3
Naszym pierwszym przystankiem na trasie do Kletna był spacer dookoła pałacu w Kamieńcu Ząbkowickim. Towarzyszący nam pan przewodnik ciekawie opowiadał nam losy zbudowanej dla księżnej Marianny posiadłości w stylu gotyckim.
4
Następnie pojechaliśmy do zamkniętej kopali złota w Złotym Stoku.
5
Tu przywitaliśmy się z Gnomem, a pani przewodnik w niezwykle interesujący sposób z dużym poczuciem humoru oprowadziła nas po kopalni.
6
Potem udaliśmy się do dawnej mennicy, w której poznaliśmy metody wybijania monet. Następnie wcielaliśmy się w poszukiwaczy diamentów, rubinów i innych szlachetnych kamieni.
7
Po zjedzeniu obiadu zwiedziliśmy starówkę w Lądku Zdrój i dotarliśmy do Kletna do Jaskini Niedźwiedziej.
8
Zachwyceni pięknem podziemnych korytarzy wypełnionych stalaktytami oraz szczątkami prastarych zwierząt jeszcze raz odwiedziliśmy Lądek Zdrój, by tym razem skosztować leczniczych wód w uzdrowisku.
9
To była wspaniała wycieczka. Świadczą o tym opinie uczniów opisujących swoje wrażenia w szkolnych wypracowaniach.
12
Dziękujemy! Uczniowie Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kostomłotach.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.