Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałIwona Nawrocka Został zmieniony 8 lat temu
1
INcoming Poland Gdańsk&Pomorskie Region ------------------------------------------------------------------ -----
2
Turystyka XXI wieku
3
W obliczu WYZWANIA ------------------------------------------------------------------ -----
4
CEL nr 1 ------------------------------------------------------------------ -----
6
Już w 2013 roku Polska znalazła się w gronie 20 najbardziej wartościowych marek na świecie, a jej wartość w niespełna dwa lata wzrosła o 75% i wyceniona została na ok. 472 mld dolarów amerykańskich
7
DZIAŁANIA MARKETINGOWE (B2C) ------------------------------------------------------- WSPÓŁPRACA z BRANŻĄ (B2B)
8
------------------------------------------------------- spójność komunikacji dostępność oferty montaż finansowy
9
ROT vs. BRANŻA ------------------------------------------------------- platforma współpracy gwarancja jakości wiarygodność udział w rynku
10
DIAGNOZA RYNKU ------------------------------------------------------- sytuacja geopolityczna w Europie destabilizacja gospodarki rosyjskiej kryzys gospodarczy konflikt na Bliskim Wschodzie fala migracyjna
11
PROBLEMY GLOBALNE ------------------------------------------------------- starzenie się społeczeństw stres jako choroba cywilizacyjna
12
ZMIANY BEHAWIORALNE ------------------------------------------------------- moda na zdrowy i aktywny tryb życia świadomość potrzeb zorientowanie na jakość rosnący popyt na usługi luksusowe pokolenie „Z” reset: społeczeństwo offline nowy odbiorca: Dokąd jadę ? Po co jadę !!!
13
SPRZEDAŻ -------------------------------------------------------
14
WSPÓŁRACA ------------------------------------------------------- POT – ROT – LOT - BRANŻA
16
RYNEK vs. OFERTA -------------------------------------------------------
17
Krystyna Hartenberger-Pater
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.