Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKornelia Olszewska Został zmieniony 8 lat temu
1
Platforma zakupowa Katalogi wynegocjowanych produktów i usług
2
Logujemy się do platformy: Wybieramy katalogi produktów
3
Lista katalogów wynegocjowanych produktów: Wybieramy interesujący katalog
4
Lista produktów w katalogu: Wybieramy interesujący produkt i ilość
5
Lista produktów w katalogu: Przechodzimy do podsumowania
6
Podsumowanie wyboru: Dodajemy komentarz i wysyłamy do ZSW
7
Lista zamówień wyeksportowanych do ZSW:
8
Diagram procesu
9
Zakres projektu Około 60-70 umów ramowych rocznie + rozbicie 2 kontraktów(biurowe i chemia do sprzątania) na 30 działów. W sumie ok. 130 katalogów. Katalogi z produktami przypisywane do poszczególnych użytkowników.
10
Cele i zalety rozwiązania - Prosty wybór konkretnych, zdefiniowanych produktów przez zamawiających Oszczędność czasu. - Zamówienia są dokonywane tylko z bazy wynegocjowanych produktów, nie z całości funkcjonujących w SAP indeksów. - Prostota - Zamawiający nie musi opisywać przedmiotu zamówienia tylko wybiera ilość w jednostce podstawowej zdefiniowanej w umowie – Oszczędność czasu. - Zamawiający nie popełni błędu przy opisie, ani nie zrobi opisu zbyt ubogiego, co czasem powoduje konieczność dogrywania zapotrzebowania z Działem Zaopatrzenia. Nazwa i dokładny opis, oraz zdjęcie(opcjonalnie) będą widoczne dla zamawiającego. – Oszczędność czasu, eliminacja błędów. - Planowany koszt zamówienia jest obecnie podawany w przybliżeniu lub rzeczywisty dopiero po konsultacji z Działem Zaopatrzenia. Proponowane rozwiązanie spowoduje, że zatwierdzane w ZSD zamówienia będą zamówieniami dokładnie wycenionymi. – Oszczędność czasu, dokładna informacja, kontrola,
11
Cele i zalety rozwiązania - Klient wewnętrzny nie wie, jaka część kontraktu została już zrealizowana. System po zamawianiu kolejnych partii będzie pokazywał bieżący stan kontraktu. – Kontrola realizacji kontraktu/umowy ramowej. - Obecnie Dział Zaopatrzenia po otrzymaniu zaakceptowanego wniosku z SZD musi przyporządkować indeks do każdego zamówionego produktu zapisując zamówienie do SAP. Jest to robione ręcznie. Załadowanie do Katalogu Open Nexus indeksów(za pomocą pliku wejściowego XLS) spowoduje, że indeks będzie widoczny we wniosku SZD, który otrzyma Dział Zaopatrzenia. Indeks będzie w opisie lub za nazwą zamawianego produktu, nie wymaga to tworzenia dodatkowych pól w SZD. – Oszczędność czasu, eliminacja błędów.
12
Niezbędne zasoby Ok. 2 - 3 dni robocze IT Aquanet
13
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.